abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24004242
quote:
Op donderdag 16 december 2004 01:10 schreef lucida het volgende:

[..]

Voor het noodzakelijke en vooral morele evenwicht wil ik ook nog wel vermelden dat zich de 'pedofiele mores' ook bij christelijke geestelijken voordoet, en dat dit even afkeurenswaardig is dan het voorbeeld van Mohammed.

Voor het overige blijf ik bij mijn stelling dat je het als kind zelf 'aan den lijve' moet hebben ervaren wil je in alle onschuld - en niet zoals jij in huichelachtig cynisme - een waarachtig oordeel kunnen vellen...
Wat fijn weer dat je mij van huichelachtig cynisme beschuldigt. Je kan het echt niet laten om met modder te gooien hè?
Triest hoor.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004370
quote:
Op donderdag 16 december 2004 01:24 schreef OllieA het volgende:

[..]

Wat fijn weer dat je mij van huichelachtig cynisme beschuldigt. Je kan het echt niet laten om met modder te gooien hè?
Triest hoor.
Probeer eens een andere strategie, i.p.v. dat landerige zelfbeklag, en ga eens op de inhoud in. Het enige wat je kunt doen is vragen om een slotje, terwijl het onderwerp van de OP wordt gebagatelliseerd. Joh, als je het allemaal zo'n platitudes vindt dan ga je toch lekker ergens anders shoppen; maar waarom zouden we ook dit licht nog langer onder de korenmaat stellen?

Graag on topic dus, gegroet broeder en hoeder OllieA
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_24004404
quote:
Op donderdag 16 december 2004 01:37 schreef lucida het volgende:

[..]

Probeer eens een andere strategie, i.p.v. dat landerige zelfbeklag, en ga eens op de inhoud in. Het enige wat je kunt doen is vragen om een slotje, terwijl het onderwerp van de OP wordt gebagatelliseerd. Joh, als je het allemaal zo'n platitudes ga je toch ergens anders shoppen – maar Waarom zouden we ook dit licht nog langer onder de korenmaat stellen?

Graag on topic dus, gegroet broeder en hoeder OllieA
Ik ben jouw gezuig, gezever en gedraaikont nu wel zo zat, dat ik mijn sig even aanpas.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004429
quote:
Op donderdag 16 december 2004 01:39 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik ben jouw gezuig, gezever en gedraaikont nu wel zo zat, dat ik mijn sig even aanpas.
Je bedoelt als men jou maar lang genoeg een spiegel voorhoudt, dat jij jezelf uiteindelijk telkens weer zult tegenkomen!... Gegroet, nobele moraalridder...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24004446
Zie sig, triest figuur.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004497
quote:
Op donderdag 16 december 2004 01:43 schreef OllieA het volgende:
Zie sig, triest figuur.
Kan ik het helpen dat ik met een helm op geboren ben? Even zo vrolijk.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24004538
quote:
Op woensdag 15 december 2004 19:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, ze wisten van tevoren al dat ze gingen janken, daarom hebben ze het geschrapt.
Het lijken wel moslims.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_24004558
En dat zei hij over SCH zeker?

Tsk, we hebben hem al lippendienst zien bewijzen aan de afschaffing van de democratie en opschorting van burgerrechten op, ik meen, etnische grondslag, benevens de invoering van straffen zoals in de sharia staat voor bepaalde categorieën mensen, om over zijn antisemitisme en sekse biassed insinuaties mbt tot mijn vriendin maar te zwijgen, kortom: wat is het verschil eigenlijk tussen hem en moslimfundi's. Of is dit juist het door hem aangeprezen vooroorlogse Verlichtingsideaal???
I´m back.
pi_24004600
quote:
Op donderdag 16 december 2004 01:55 schreef Ryan3 het volgende:

Tsk, we hebben hem al lippendienst zien bewijzen aan de afschaffing van de democratie en opschorting van burgerrechten op, ik meen, etnische grondslag, benevens de invoering van straffen zoals in de sharia staat voor bepaalde categorieën mensen, om over zijn antisemitisme en sekse biassed insinuaties mbt tot mijn vriendin maar te zwijgen, kortom: wat is het verschil eigenlijk tussen hem en moslimfundi's. Of is dit juist het door hem aangeprezen vooroorlogse Verlichtingsideaal???
Idd.
Hier, om precies te zijn: Geen stage voor Handweigerende Nederlandse Moslim

En deze is ook zo fraai, in hetzelfde topic:
quote:
Je bedoelt te zeggen dat jij ook wel weet tegen wie jij het met je 'hollemans praatjes' aflegt!...
Jouw slag mensen ken ik als geen ander, en daarom bestrijd ik ze met hun eigen wapens - 'uitgewoonde holheid'...
Ik heb het nu wel met je gehad, lucida. Als je niet meer kan schelden op atheïstische joden, dan begin je wel over pisnichten. Vreselijk hypocriet en rancuneus mannetje dat je bent.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004635
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:01 schreef OllieA het volgende:

[..]

Idd.
Hier, om precies te zijn: Geen stage voor Handweigerende Nederlandse Moslim

En deze is ook zo fraai, in hetzelfde topic:
[..]

Ik heb het nu wel met je gehad, lucida. Als je niet meer kan schelden op atheïstische joden, dan begin je wel over pisnichten. Vreselijk hypocriet en rancuneus mannetje dat je bent.
Ja, anti-links, antisemitisch, anti-homoseksuelen, anti-vrouwen(emancipatie), anti-democratie, pro-lijfstraffen.

Overigens om op een ander onderwerp terug te komen: als hier niet tegen wordt opgetreden, waarom dan wel op een forum waar dat soort lui bij elkaar zitten???
I´m back.
pi_24004655
quote:
Op donderdag 16 december 2004 01:55 schreef Ryan3 het volgende:

Nog even en ik wordt als een held bezongen... Toeschrijvingen van die aard raken mij niet en weerspiegelen slechts een triviaal perspectief.

Mochten jij en OllieA zich de moeite willen getroosten om de verschillende (andere) toeschrijvingen ook in hun juiste context te citeren, dan kunnen ze zelfs nog binnen deze topic 'ontopic' worden ingepast.

Overigens als jullie werkelijk eens wisten tegen wie jullie zo vruchteloos ageren dan zouden jullie zich doodschamen... Jullie zouden zich een tijd lang niet meer zonder de nodige walging in de spiegel durven bekijken. Als jullie maar eens wisten hoezeer jullie met jullie etiketjes en vooroordeeltjes de plank misslaan...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24004661
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:09 schreef lucida het volgende:

[..]

Nog even en ik wordt als een held bezongen... Toeschrijvingen van die aard raken mij niet en weerspiegelen slechts een triviaal perspectief.

Mochten jij en OllieA zich de moeite willen getroosten om de verschillende (andere) toeschrijvingen ook in hun juiste context te citeren, dan kunnen ze zelfs nog binnen deze topic 'ontopic' worden ingepast.

Overigens jullie werkelijk eens wisten tegen wie jullie zo vruchteloos ageren dan zouden jullie zich doodschamen... Jullie zouden zich een tijd lang niet meer zonder de nodige walging in de spiegel durven bekijken. Als jullie maar eens wisten hoezeer jullie met jullie etiketjes en vooroordeeltjes de plank misslaan...
Je bent Jezus Christus oid???
I´m back.
pi_24004667
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, anti-links, antisemitisch, anti-homoseksuelen, anti-vrouwen(emancipatie), anti-democratie, pro-lijfstraffen.

Overigens om op een ander onderwerp terug te komen: als hier niet tegen wordt opgetreden, waarom dan wel op een forum waar dat soort lui bij elkaar zitten???
Tja. Dat is een goeie vraag. Er moet toch iets tegen ondernomen worden...
En misschien heeft het toch een effect van: herhaling van zetten en de saaiheid van tegen elkaar aan zitten te zeuren.
Ik weet het ook niet.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004676
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:01 schreef OllieA het volgende:

Zure Heer, in u schuilt een onverholen homohater, maar uit plaatsvervangende schaamte projecteert u het op mij. Ach Heer, vergeef ze want ze weten niet beter!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24004688
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bent Jezus Christus oid???
Het is maar waar jij in gelooft Ryan3. Maar nog liever Jezus Christus dan een politiek correcte Judas...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24004689
quote:

[..]

Nog even en ik wordt als een held bezongen...
My funny valentine
Sweet comic valentine
You make me smile with my heart
Your looks are laughable
Unphotographable
Yet you’re my favourite work of art

Is your figure less than greek
Is your mouth a little weak
When you open it to speak
Are you smart?

But don’t change a hair for me
Not if you care for me
Stay little valentine stay
Each day is valentine’s day

Are you smart?

But don’t you change one hair for me
Not if you care for me

. [quote?]
Wolla Billa Halala.
pi_24004690
quote:

[..]

Ach, ik heb ze weer eens uit de gepaste context getrokken. Bedenk es wat anders, man.
quote:
Overigens als jullie werkelijk eens wisten tegen wie jullie zo vruchteloos ageren dan zouden jullie zich doodschamen... Jullie zouden zich een tijd lang niet meer zonder de nodige walging in de spiegel durven bekijken. Als jullie maar eens wisten hoezeer jullie met jullie etiketjes en vooroordeeltjes de plank misslaan...
Laat eens raden. Jij hebt veel geleden, en hebt daardoor een heel fijne inborst ontwikkeld, en speelt nu de rol van agent provocateur, die eenieder met zijn abjecte voorbeeld op het rechte pad brengt?
Nou chapeau hoor.
Ik schaam me nu al dood...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004708
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:13 schreef lucida het volgende:

[..]

Zure Heer, in u schuilt een onverholen homohater, maar uit plaatsvervangende schaamte projecteert u het op mij. Ach Heer, vergeef ze want ze weten niet beter!...
Kijk daar hebben we de strop van de gespiegelde zelfreflectie weer. Je hebt toch maar een beperkte trukendoos.
Als je het niet meer weet is het: wat je zegt ben jezelf. Het lijkt hier de kleuterschool wel...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004723
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:12 schreef OllieA het volgende:

[..]

Tja. Dat is een goeie vraag. Er moet toch iets tegen ondernomen worden...
En misschien heeft het toch een effect van: herhaling van zetten en de saaiheid van tegen elkaar aan zitten te zeuren.
Ik weet het ook niet.
O, jij grote mobilisator van verzuurde hartstochten, bespeur ik hier een vleugje zelfkritiek...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24004736
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:17 schreef OllieA het volgende:

[..]

Kijk daar hebben we de strop van de gespiegelde zelfreflectie weer. Je hebt toch maar een beperkte trukendoos.
Als je het niet meer weet is het: wat je zegt ben jezelf. Het lijkt hier de kleuterschool wel...
Je moet gewoon weten waar je grenzen liggen en terloops die van anderen, en dan huldig je verder de bevrijdende moraal dat de anderen het in hun beperktheid niet zo kwaad bedoelen; het komt er soms alleen zo verdraaid kinderachtig uit. Maar niet getreurd hoor - even zo vrolijk
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24004748
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:15 schreef Callas het volgende:

[..]

My funny valentine
Sweet comic valentine
You make me smile with my heart
Your looks are laughable
Unphotographable
Yet you’re my favourite work of art

Are you smart?

But don’t change a hair for me
Not if you care for me

Are you smart?

But don’t you change one hair for me
Not if you care for me

. [quote?]
Is dit soms de vertaling van Mohammeds minnezang?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24004762
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:19 schreef lucida het volgende:

[..]

O, jij grote mobilisator van verzuurde hartstochten, bespeur ik hier een vleugje zelfkritiek...
Nee, hij bedoelt dat als jullie onder elkaar zijn dan bestaat er geen discussie meer. Ik bedoel zelfs jij en sjuuun zullen van verveling in slaap vallen als het enige wat jullie rest is ellenlange texten produceren onder eigen nick of als deze of gene kloon (bijv, Ruijmgaart, Bela, of Omara) waarmee je elkaar een veer diep in je reet steekt.
I´m back.
pi_24004766
quote:

Waarom vertel je dan niet even tegen wie wij zo vruchteloos ageren?

Niet zo schermen met onbewijsbaarheden, hoor. Dat ken ik nou wel.
Komaan, vooruit met die identiteit. Put your money where your mouth is.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004773
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:24 schreef lucida het volgende:

[..]

Is dit soms de vertaling van Mohammeds minnezang?
Wat van ver komt is lekker?

Wolla billa Halala! .
Wolla Billa Halala.
pi_24004782
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, hij bedoelt dat als jullie onder elkaar zijn dan bestaat er geen discussie meer. Ik bedoel zelfs jij en sjuuun zullen van verveling in slaap vallen als het enige wat jullie rest is ellenlange texten produceren onder eigen nick of als deze of gene kloon (bijv, Ruijmgaart, Bela, of Omara) waarmee je elkaar een veer diep in je reet steekt.
Tja, stelletje watjes, eigenlijk. En dan maar janken om een sterke man, die het allemaal eens met forse hand belicht.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004798
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:30 schreef OllieA het volgende:

[..]

Tja, stelletje watjes, eigenlijk. En dan maar janken om een sterke man, die het allemaal eens met forse hand belicht.
Wilders. whehehehe....!
Wolla Billa Halala.
pi_24004809
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:27 schreef OllieA het volgende:

[..]

[afbeelding]
Waarom vertel je dan niet even tegen wie wij zo vruchteloos ageren?

Niet zo schermen met onbewijsbaarheden, hoor. Dat ken ik nou wel.
Komaan, vooruit met die identiteit. Put your money where your mouth is.
Ik hoef jou en je maatjes toch niet van jullie vooroordelen te bevrijden, voor mij is al voldoende dat ik me er tegen wapen. Ik bedoel ik kan de knollen van onverstand wel naar de drinkbak leiden, maar ze niet dwingen te drinken. Put your mouth where your heart is!...

For today I rest my case.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24004816
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:30 schreef OllieA het volgende:

[..]

Die forse hand, vuist eigenlijk, hebben luucida en sjuuun ook alleen maar nodig om elkaar anaal te vuistneuken onder het genot van een VSOPtje in de ruimbemeten etage van luuucida volgens mij...
I´m back.
pi_24004846
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die forse hand, vuist eigenlijk, hebben luucida en sjuuun ook alleen maar nodig om elkaar anaal te vuistneuken onder het genot van een VSOPtje in de ruimbemeten etage van luuucida volgens mij...
And please stay, my funny little Valentine.... .

Wolla billa Halala!

[quote/?] whehehehehe!
Wolla Billa Halala.
pi_24004856
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:34 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik hoef jou en je maatjes toch niet van jullie vooroordelen te bevrijden, voor mij is al voldoende dat ik me er tegen wapen. Ik bedoel ik kan de knollen van onverstand wel naar de drinkbak leiden, maar ze niet dwingen te drinken. Put your mouth where your heart is!...

For today I rest my case.
Gok hier naar lucida's ware identeit
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004887
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je hebt de diepgang van een klein duimpje. Het doet mij i.t.t. jullie lichtgeraakte zieltjes niets. Maar wil je ook eens doorgelicht worden, en van je irrationele angsten bevrijd worden, wil ik je best wel eens onder handen nemen.

Als met al hebben deze ontboezmingen van onbenulligheid weinig nog met het topic te maken, ik stel voor dat als jullie graag nog even persoonlijk willen doorgaan met trollen, daar een apart topic over te openen. Daar kun je dan toch ongehinderd al je opgekropte woede en frustraties t.a.v. bepaalde users naar hartelust ventileren.

En dan zou ik jullie meteen willen vragen of op de inhoud van dit topic in te gaan, of jullie topicverstierende trivialiteieten ergens anders te spuien...

Fok bestaat niet alleen uit Ryan3 en zijn ideologische kloontjesfabriek; OllieA, Ariejan8, Callas T.B.O. Stali, SCH etc...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24004911
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:44 schreef lucida het volgende:

Als met al hebben deze ontboezmingen van onbenulligheid weinig nog met het topic te maken, ik stel voor dat als jullie graag nog even persoonlijk willen doorgaan met trollen, daar een apart topic over te openen. Daar kun je dan toch ongehinderd al je opgekropte woede en frustraties t.a.v. bepaalde users naar hartelust ventileren.
Bedoel je dat we geen voorbeeld moeten nemen aan jouw gedrag tov SCH? Die je scheldend en tierend loopt te achtervolgen?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004964
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:44 schreef lucida het volgende:

[..]

Je hebt de diepgang van een klein duimpje. Het doet mij i.t.t. jullie lichtgeraakte zieltjes niets. Maar wil je ook eens doorgelicht worden, en van je irrationele angsten bevrijd worden, wil ik je best wel eens onder handen nemen.

En dan zou ik jullie meteen willen vragen of op de inhoud van dit topic in te gaan, of jullie topicverstierende trivialiteieten ergens anders te spuien...

Fok bestaat niet alleen uit Ryan3 en zijn ideologische kloontjesfabriek; OllieA, Ariejan8, Callas T.B.O. Stali, SCH etc...
Bestaat het wel... kusje? .

.
Wolla Billa Halala.
pi_24004979
Ik snap de discussie niet. In de Koran staat dat Mohammed met meisjes naar bed ging, dan ben je volgens de definitie pedofiel. Geen speld tussen te krijgen. Hirshi Ali en deze Brit hebben dus gelijk.
pi_24004995
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:56 schreef Steijn het volgende:
Ik snap de discussie niet. In de Koran staat dat Mohammed met meisjes naar bed ging, dan ben je volgens de definitie pedofiel. Geen speld tussen te krijgen. Hirshi Ali en deze Brit hebben dus gelijk.
Jij leest ook alleen de OP maar hè.
.
I´m back.
pi_24005038
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij leest ook alleen de OP maar hè.
.
Ja, dat zie ik nu ook. Nou ja, dan weet je mijn visie op het geheel in ieder geval.
pi_24005057
quote:
Op donderdag 16 december 2004 03:06 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ja, dat zie ik nu ook. Nou ja, dan weet je mijn visie op het geheel in ieder geval.
Okee, thx.
.
I´m back.
pi_24005160
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:54 schreef Callas het volgende:

[..]

Bestaat het wel... kusje? .

.
Op de valreep dan. Als ik aan jou en Ryan3 denk zie ik de familie Bunker voor me. Ryan3 als Meatball en jij als zijn dom blondje - of jij misschien wel als Edith... In elk geval droom ze...
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 16 december 2004 @ 04:10:26 #139
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_24005262
quote:
Op woensdag 15 december 2004 19:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Doe eens een poging om deze katholiek boos te krijgen. Zal je niet lukken.

Althans niet met beledigingen of zo over het geloof.

Je kunt mij boos krijgen met dingen als mijn ouders of gezinsleden te belasteren e.d. maar dat staat los van het geloof.
herriner jij de, "het is volbracht" kreet van els borst nog?
pi_24006096
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:58 schreef OllieA het volgende:

[..]

Tja, dump de POL-bagger maar in WFL.
Is in overleg gebeurd, met de hoop dat er nog iets van te maken valt.
pi_24006116
Blijkt dus niets geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')