Ja Jezus, je gaat toch geen microfoon van 100 euro vergelijken met een Neumann die 10x zoveel kostquote:Op dinsdag 21 december 2004 02:01 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Toevallig, was net mijn post aan het editten, check hierboven.
Idd, die nieuwe midi-controllers, bcr-hoe-heet-het ook alweer, die zijn volgens mij erg okee, de fader versie heeft zelfs moving faders - en de koptelefoon-amplifier-bakken lijken me ook erg bruikbaar. Of je veel behringer in je audio-signaalpad wil hebben, dat is een andere vraagquote:Op dinsdag 21 december 2004 02:47 schreef Tijn het volgende:
Nee, die Behringer mixers vind ik ook maar niks. Noisy as hell ook.
Ik ga ook niet Behringer ophemelen als het audiobedrijf der audiobedrijven ofzo, helemaal niet zelfs. Maar ze maken niet alleen maar prut, dat is gewoon niet waar.
Heb je die gekocht of illegaal?!? Volgens mij is die bank wel heel gaaf!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:20 schreef haarb0l het volgende:
Mijn setupje:
quantum leap symphonic orchestra gold
Ik maak niet zoveel muziek meer, weinig tijd, ik registreer nog wel geregeld dingen op locatie, van klassiek tot rock. De GCX20 is en handig en goed een prettige compressor om mee te werken, hij heeft een processor die attack en release regelt en je hoeft alleen maar te bepalen of dat slow of fast is en dat werkt uitstekend (en nee dat zijn toch geen vast aantal millisec, hoe het werkt zal ik je niet kunnen uitleggen maar dat het werkt is zeker) ik ben zeer tevreden over dat ding.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:17 schreef --H-I-M-- het volgende:
Wat voor muziek maak je MOVO?
Die GCX20 is die fijn/handig/goed?
Net gekocht - op www.northernsounds.com loopt geloof ik nog een paar dagen (edit: tot 21 december) een groupbuy waardoor de prijs van 995 dollar verlaagd is tot 398 dollar. Dat, in combinatie met de gunstige dollarkoers bleek een combi die ik niet kon weerstaan :-)quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Heb je die gekocht of illegaal?!? Volgens mij is die bank wel heel gaaf!!!!
Wat zijn je ervaringen ermee?
Ik heb alleen gewerkt met de originele dfh maar door de extra mogelijkheden van superior staat die ook op mijn verlanglijstje :-) Net als honderd andere libraries trouwens... :Squote:Op dinsdag 21 december 2004 23:22 schreef Tijn het volgende:
Ja, voor moderne sample libraries heb je al gauw veel geheugen nodig. Ik gebruik zelf de Drumkit From Hell Superior vrij veel en dat slurpt ook als een gek. Maar goed, het resultaat is er wel naar
hangt er vanaf wat je ermee wilt gaan doen, over het algemeen zijn de budget series van grote merken beter dan de top series van budget merken (ehm...klinkt dit nou zo stom of ligt dat aan mij?)quote:Op woensdag 22 december 2004 18:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
Heeft er iemand toevallig ervaring met de TC Fireworx ???
Ik ben nogal benieuwd of dat een gaaf ding is!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |