BS! NIet alles is kwaliteit maar sommige dingen van Behringer springen er gewoon uit. Maar als professional weet je delke dingen je moet hebben, gewoon door te testen en te luisteren. Prijs bepaalt niet altijd de kwaliteit.quote:Op maandag 20 december 2004 22:04 schreef MaartenHG het volgende:
Behringer is troep, zeker niet aan te raden!
Neem je normaal niet op met een sequencer? Met cubase kan je toch ook opnemen?quote:Op maandag 20 december 2004 18:42 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik neem ook dingen op ja... Damn ik wist wel dat ik iets vergeten was...
Ik doen aan Harddisc Recordingmet de Tascam DV RA 1000.
Vroeger veel Trance gemaakt, nu maak ik meerendeel Ambient of af en toe filmmuziek (geen opdrachten thouh, alleen mijn eigen fantasie)
Alleen sinds mijn verhuizing, kan ik het spul niet kwijt... Nu moet ik een ruimte zien te vinden waar ik het weer kwijt kan
Sequencers zijn van oorsprong dingen om synthesizers mee aan te sturen. Met de uitvinding van MIDI in de jaren '80 is die functie behoorlijk uitgebreid, maar in principe stuur je nog altijd dingen aan met een sequencer en neem je er geen audio mee op.quote:Op maandag 20 december 2004 23:27 schreef bierglas het volgende:
[..]
Neem je normaal niet op met een sequencer? Met cubase kan je toch ook opnemen?
Of kan je met harddisks opnemen om later nog eens te remasteren?
Waarmee heb je 'em vergeleken?quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:47 schreef MaartenHG het volgende:
Ik heb een Behringer condensator mic getest en ik vind hem echt ruk klinken, sorry!
Met een sequencer neem ik mijn noten op, om zo mijn compositie te bewaren. Met harddiscrecording neem ik het geluid van de sequence (compositie) per spoor op om inderdaad later te remasteren of later nog iets bij te voegen.quote:Op maandag 20 december 2004 23:27 schreef bierglas het volgende:
[..]
Neem je normaal niet op met een sequencer? Met cubase kan je toch ook opnemen?
Of kan je met harddisks opnemen om later nog eens te remasteren?
Ja Jezus, je gaat toch geen microfoon van 100 euro vergelijken met een Neumann die 10x zoveel kostquote:Op dinsdag 21 december 2004 02:01 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Toevallig, was net mijn post aan het editten, check hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |