Ik zou een E-MU kaart aanraden.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:23 schreef Disorder het volgende:
Ik ben nog niet zo lang bezig:
- Behringer BCR2000 midi controller
- M Audio E49 midi keyboard
Software:
- Reason 2.5
- Cubase sx 2.2
Nog in de planning:
- Monitorset
- Audiophile geluidskaart
- Korg Kaos Pad 2
Nog een foto die ik een tijdje geleden heb genomen. Inmiddels is alles beter gepositioneerd:
[afbeelding]
Binnenkort dus uitbreiden. Loonstrookje zit er vast weer aan te komen
ik denk dat iedere muzikant uit verveling wel eens hardstyle maaktquote:Op woensdag 15 december 2004 16:26 schreef SoSolid het volgende:
aight, dat eerste vind ik wel vet, dat hardstyle enzo niet, heb je toevallig wat op i-net staan?![]()
Zijn die duur? En wat is er zo goed aan?quote:Op woensdag 15 december 2004 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou een E-MU kaart aanraden.
En dan vooral de 1212..
Waar zijn die precies voor? Ik ben nog redelijk groenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:58 schreef search64 het volgende:
199 euro bij de feedback, heeft supergoede converters voor die prijsklasse.
Nou, de DSP effecten zitten bijv op de kaart. Dat ontlast je PC sowiesoquote:Op woensdag 15 december 2004 16:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zijn die duur? En wat is er zo goed aan?
Is het alleen maar voor effecten of kan hij ook bv. wave-synthesis doen?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, de DSP effecten zitten bijv op de kaart. Dat ontlast je PC sowieso
En in die prijsklasse is het echt een topkaart. Lees de reviews er maar op na!.
Hey J, ik heb precies dezelfde!!!! Hulde voor de keuze!! (heel fijn ding!!)quote:Op woensdag 15 december 2004 16:55 schreef search64 het volgende:
Ik gebruik enkel mijn computertje met reason 2.5 en cubase sx 2.0 met een bak softsynths, en sinds kort een hele geile Edirol PCR-50 controller keyboard.
[afbeelding]
Groter plaatje;
http://www.edirol.com/products/info/images/pcr50_top_L.jpg
Zeker, ze worden niet voor niks ook in Digidesign's ProTools-hardware gebruiktquote:Op woensdag 15 december 2004 16:58 schreef search64 het volgende:
199 euro bij de feedback, heeft supergoede converters voor die prijsklasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |