Ga je haar ex ook in elkaar rossen?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:26 schreef golfer het volgende:
Mogguh![]()
Nostalgisch ritje Bloemendaal-Utrecht v.v. gaat maken om Bluezz haar verleden af te sluiten.![]()
was u erbij ??quote:
is het niet "het" cafetariaquote:Op donderdag 16 december 2004 12:02 schreef Dos37 het volgende:
zoow even naar de cafetaria
Nee, was er niet bij.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was u erbij ??
* Bjoro was halverwege de 2e helft in slaap gevallen
met 1 kat die het liefste de hele dag op je schoot ligt te slapen is het lastig voetballen, vandaar dat de Friezen mij wel in slaap hebben weten te spelen !quote:Op donderdag 16 december 2004 12:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, was er niet bij.
Onze katten hielden een voetbalwedstrijd die een stuk attractiever was.
Djamu heeft de uefa-cup gewonnen met het oranje respectarmbandje als balquote:Op donderdag 16 december 2004 12:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met 1 kat die het liefste de hele dag op je schoot ligt te slapen is het lastig voetballen, vandaar dat de Friezen mij wel in slaap hebben weten te spelen !
wacht maar totdat hij/zij voor de supercup tegen Viggo loot !!!quote:Op donderdag 16 december 2004 12:22 schreef SCH het volgende:
Djamu heeft de uefa-cup gewonnen met het oranje respectarmbandje als bal
Spannend, catfight.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wacht maar totdat hij/zij voor de supercup tegen Viggo loot !!!
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:28 schreef pfaf het volgende:
Mogguh. Ik verwacht een rondje van SCH!
Opschepperquote:
Is dat die met Paris Hilton?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:01 schreef pfaf het volgende:
Bedankt scH
Ik ga de laatste South Park aflevering van dit seizoen kijken.![]()
Paris is van 2 weken terug.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Is dat die met Paris Hilton?
Die is namelijk 1337.
Wel een geweldige aflevering. De laatste 5 minuten heb ik me echt kapot gelachen.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Paris is van 2 weken terug.
De laatste is de kerstaflevering met de anti-Christ en de blood-orgie.
mooie vrijetrap, en ook wel knap ingewerkt van Klossequote:Op donderdag 16 december 2004 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel een geweldige aflevering. De laatste 5 minuten heb ik me echt kapot gelachen.
Rondje van de Duitsers, die daarnet op 1-0 zijn gekomen tegen de Japanners.
m'n upload is nog leeg... zal hem binnenkort wel krijgen hopelijk.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Paris is van 2 weken terug.
De laatste is de kerstaflevering met de anti-Christ en de blood-orgie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |