Waar is hij dan? En sinds wanneer is je tag wegquote:Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens kan het gerucht dat TM67 hier niet meer zou komen naar het rijk der fabelen worden verzonden, da's niet waar
Ah mooi, dan zal hij binnenkort wel weer verschijnenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn tag is inmiddels al weer een tijdje foetsie, had even geen tijd/zin meer om te posten, vandaar...
Kreeg vandaag een mail van Tony, hij heeft het gewoon veel te druk om uberhaupt aan Fokken toe te komen, maar dat komt nog wel
Het is er meer zo eentje:quote:
Jij krijgt in ieder geval nog iets van ze.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:27 schreef tong80 het volgende:
Kerstpakket gehad. Toch lekker cynisch als ze je net ontslagen hebben.
Je hebt gelijk, da's nog erger.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij krijgt in ieder geval nog iets van ze.
Mijn werkgever hult zich al maanden in stilzwijgen.
Bewijslast:quote:Op woensdag 15 december 2004 17:43 schreef golfer het volgende:
Zo, het huis is weer verder aangekleed.
We hebben een 1.80 meter hoge volle palm en een draceana gekocht voor in de woonkamer.
Het ziet er meteen een stuk gezelliger uit.
heb laatst een stapel vi's uit '88 en '89 gekocht, daar zitten oa de EC 1 winst van PSV en het Europeeskampioenschap van Oranje bijquote:Op woensdag 15 december 2004 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet druk hier...
Heb net m'n verzameling VI's uitgezocht, bepaalde dingen gooi ik dus echt niet weg...
Leuk om terug te lezen allemaal
Co met zijn kerstboom, dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 15 december 2004 18:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb laatst een stapel vi's uit '88 en '89 gekocht, daar zitten oa de EC 1 winst van PSV en het Europeeskampioenschap van Oranje bijecht mooi stukken staan erin. oa Co Aadriaanse bij Den Haag destijds, Of Ronald Koeman die zegt dat suc6 nooit te vroeg kan komen
whahahquote:Op woensdag 15 december 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
De muts van Bluezz past ons allemaal!
Herstel, ik ben de mooiste kerst-mutsquote:Op woensdag 15 december 2004 19:34 schreef Bjoro het volgende:
Bluezz gefeli met je nominatie !!
Verkiezing mooiste Feestdagen-avatar Kerstronde
Ik denk dat je de mooiste kerst-muts hebt
[afbeelding]
Een rekbaar begrip ditquote:Op woensdag 15 december 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
De muts van Bluezz past ons allemaal!
Stam hoeft nergens bang voor te zijn zolang de baas in Italié dezelfde is als die bij AC Milan.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:43 schreef VoreG het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=65530/sc=e708f0
Oeh, zal gezellig worden daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |