k herkende de plekjes dan ook aan de glazen drank die er staanquote:Op donderdag 16 december 2004 23:18 schreef Bluezz het volgende:![]()
![]()
Ik lig linksch, en fok ook linksch van gulfert
En teletubbie XP mét visjes en ZA ernaast is helemaal
op het werk stond Vitesse - De Graafschap erop af en toe wat gevolgd, wat een tuig ook die (supporters) van Feyenoord in Baselquote:Op donderdag 16 december 2004 23:36 schreef rubbereend het volgende:avond Pascal, je hebt vanavond nix gemist van t voetbal
Dat is geen nieuws.......quote:
van vitas - de graafschap wordt je ook niet echt vrolijker. Inderdaad, t tuig is lekker bezig geweestquote:Op donderdag 16 december 2004 23:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op het werk stond Vitesse - De Graafschap erop af en toe wat gevolgd, wat een tuig ook die (supporters) van Feyenoord in Basel![]()
da's toch allang bekend dat t zo'nquote:Op donderdag 16 december 2004 23:44 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg weer eens gelijk.
Heb Krajicek altijd verdedigt
Blijkt dus gewoon een toffe gast te zijn.
Dat boek wil ik hebben.
We hebben BvD op de video staan voor later, maar Richard is een prima vent en een goede sportman.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:44 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg weer eens gelijk.
Heb Krajicek altijd verdedigt
Blijkt dus gewoon een toffe gast te zijn.
Dat boek wil ik hebben.
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's toch allang bekend dat t zo'ngast is
Ik zie ze regelmatig, Michaela en vader, ze sporten hier nu in het jeugd topsport tenniscentrum, waar ik ook sport. Een groot chagrijn is het, scheld haar ook regelmatig de huid vol, maar slaan doet ie niet. Er zijn ook altijd andere trainers bij, hij doet het niet meer alleen.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:52 schreef golfer het volgende:
Zijn vader kan ik nog steeds niet uitstaan, hoewel ie nu met z'n dochter iets milder is geworden, maar ik zal nooit vergeten hoe die ouwe Kraai zijn zoontje verrot stond te schelden en te slaan omdat hij een foutieve techniek gebruikte bij zijn backhand op de tennisclub waar hij ook zijn eerste schreden deed:Popeye Goldstar in Amsterdam, waar ik toen zelf speelde.
Het leuke aan Chello is de mogelijkheid om CL wedstrijden opnieuw te bekijkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:22 schreef pascalheister het volgende:
Chello's nieuwe snelheden zijn ook doorgevoerd hier
2560 Kbps / 384 Kbps naar 4000 Kbps / 1000 Kbps
nee idd gelukkig geen katten hierquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:24 schreef rubbereend het volgende:
da's geen kattepis
daar maak ik ook wel is gebruik vanquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het leuke aan Chello is de mogelijkheid om CL wedstrijden opnieuw te bekijken
of Warsteiner, dat smaakt ook naar kattenzeikquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee idd gelukkig geen katten hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |