Het ideale paar, nooit meer ruzies en als er iets fout gaat kan je elkaar blokkenquote:Op donderdag 16 december 2004 22:29 schreef golfer het volgende:
Het is Bluezz en mij gelukt een netwerkje te bouwen.
We kunnen nu elk op onze eigen PC, naast elkaar zittend, tegelijkertijd op Internet.
En....we hoeven nooit meer iets tegen elkaar te zeggen, want we communiceren alleen nog maar per MSN met elkaar in het vervolg.![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:29 schreef golfer het volgende:
We kunnen nu elk op onze eigen PC, naast elkaar zittend, tegelijkertijd op Internet.
En....we hoeven nooit meer iets tegen elkaar te zeggen, want we communiceren alleen nog maar per MSN met elkaar in het vervolg.![]()
Mischa en Texelonia deden dat ook echt en vochten hun ruzies via fok uit.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:29 schreef golfer het volgende:
*zip*quote:Op donderdag 16 december 2004 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Hey golfer, geef dat schoteltje met worst eens door
Ik hoor af en toe wat gemompel...quote:Op donderdag 16 december 2004 23:01 schreef rubbereend het volgende:
hee Koeman bij B&vD eens kijken wat voor een onzin er allemaal uit gaat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |