Creatiefquote:Op woensdag 15 december 2004 11:27 schreef bigshadow het volgende:
Butthole surfers - En ken ik geen titels van maar Sultan in a coma, fight 2 the death?
doe es beschrijven, ik hoor niks hierquote:Op woensdag 15 december 2004 11:29 schreef belsen het volgende:
Van welk nummer uit 2004 is dit het intro?
ik dacht dat ik in 't vorig topic 4 vragen goed had en zo 8 puntjes gesprokkeld had ... (ja ik wil graag die 100 puntenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:22 schreef belsen het volgende:
[ code verwijderd ]
De nieuwe stand!
De geüpdate openingspost...
* Bimmel oor kapotquote:Op woensdag 15 december 2004 11:29 schreef belsen het volgende:
Van welk nummer uit 2004 is dit het intro?
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ali B - Ik ben je zat
DJ Foodquote:Op woensdag 15 december 2004 11:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Noem 10 etenswaren in de muziek (artiest en/of titel van song). Lijstje van 10 krijgt het punt.
Bimmel +1quote:Op woensdag 15 december 2004 11:42 schreef Bimmel het volgende:
DJ Food
Salt & Peppa
Phish (Fish)
Chipz
Hot Chocolate
Effe wachtuh....Pizzzza
Cake
Black beans & Rice
In the soup
Life is a minestrone
deze lijst is ook wel een punt waardquote:Op woensdag 15 december 2004 11:42 schreef belsen het volgende:Sjef van Oekel - Zuurkool met vette jus Prince - Starfish & coffee NHIBD - Er zit een toupeetje in de vlavlip NHIBD - Fazant met zuurkool NHIBD - Kauwgom Annie - Chewing gum Dead Kennedys - Soup is good food Bonzo Dog Band - Watermellon song Metal Molly - Orange The Beatles - Apple scruff
Eén van die vier vragen stamde uit deel 289 en was maar 1 punt waard.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:31 schreef Doc het volgende:
[..]
ik dacht dat ik in 't vorig topic 4 vragen goed had en zo 8 puntjes gesprokkeld had ... (ja ik wil graag die 100 punten)
Ach so. Ik dacht de punt bepaald werd door waar het antwoord gegeven werd en niet waar de vraag gesteld werd. Vandaarquote:Op woensdag 15 december 2004 11:46 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eén van die vier vragen stamde uit deel 289 en was maar 1 punt waard.
quote:Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke tiende topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |