Och, ClioSporT. Ook zo'n kutfiguur gelijk die zoalshetisquote:
Doe nu eens niet direct zo negatief, deel gewoon je smart!quote:Op woensdag 15 december 2004 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
denk dat dit topic snel dicht zal zijn....
Heb je weer een modje geroepen dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
ic staat voor i see. denk dat dit topic snel dicht zal zijn....
ga je gang.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:29 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Doe nu eens niet direct zo negatief, deel gewoon je smart!
We zullen je niet uitlachen, ik beloof het!
Tenzij je foto's gaat posten
lolquote:Op woensdag 15 december 2004 02:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heb je weer een modje geroepen dan?
Met foto's posten?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:31 schreef zoalshetis het volgende:
ga je gang.
Wolla billa Halala!quote:Op woensdag 15 december 2004 02:32 schreef cerror het volgende:
Heeft dit iets te maken met Hip_hop 2004 of iets dergeljks?
Was hij dat?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:32 schreef cerror het volgende:
nee ik reageerde gewoon op weer een van je oh zo uitgesproken topics. dat ik het daar niet mee eens ben zegt niet dat je een topic mag openen met mijn foknaam. cappice?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:32 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Met foto's posten?
Het is dus toch mijn onbeantwoorde liefde?
mag openen?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
nee ik reageerde gewoon op weer een van je oh zo uitgesproken topics. dat ik het daar niet mee eens ben zegt niet niet dat je een topic mag openen met mijn naam. cappice?
Ken jij 't forum uit je hoofd?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:32 schreef cerror het volgende:
neen geloof mijquote:Op woensdag 15 december 2004 02:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ken jij 't forum uit je hoofd?
Is onzinmod nix voor je?
sorry dat topic ken ik nietquote:Op woensdag 15 december 2004 02:32 schreef cerror het volgende:
*Beaamt.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:42 schreef R2cksson het volgende:
Moderatietopic. Bijna populairder dan HVJJN.
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:30 schreef Xennia het volgende:
Heb je weer een modje geroepen dan?
en terecht lijkt me.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:42 schreef R2cksson het volgende:
Moderatietopic. Bijna populairder dan HVJJN.
Idd, je hebt het al zwaar genoeg met je leven enzoquote:Op woensdag 15 december 2004 02:43 schreef zoalshetis het volgende:
en terecht lijkt me.
Geen reden om je ongerust te maken, dat is zijn manier van communiceren...quote:Op woensdag 15 december 2004 02:44 schreef ThE_ED het volgende:
Heeftie gezopen ofzo? De eerste reactie van hem in dit topic is al onsamenhangend. Of wordt het voor mij nu al te laat?
valt wel mee jochie. je adres staat nog steeds op de enveloppe.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:44 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Idd, je hebt het al zwaar genoeg met je leven enzo.
De Iemker 8, 7596LE te Rossum waar ik nu woon of m'n adres in Utrecht?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
valt wel mee jochie. je adres staat nog steeds op de enveloppe.
nee ergens anders toch....quote:Op woensdag 15 december 2004 02:47 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
De Iemker 8, 7596LE te Rossum waar ik nu woon of m'n adres in Utrecht?
*ril*
Als er een doos bonbons in zit gaarne naar Utrecht, als het een dreigbrief is svp naar Rossumquote:Op woensdag 15 december 2004 02:47 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
De Iemker 8, 7596LE te Rossum waar ik nu woon of m'n adres in Utrecht?
*ril*
Niet dat ik weet, bel anders eerst maar even als je komt, zet ik de koffie en tissues vast klaar...quote:Op woensdag 15 december 2004 02:47 schreef zoalshetis het volgende:
nee ergens anders toch....
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
valt wel mee jochie. je adres staat nog steeds op de enveloppe.
Mag ik ook komen?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:48 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, bel anders eerst maar even als je komt, zet ik de koffie en tissues vast klaar...
grin. we zullen zien vrind.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:48 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, bel anders eerst maar even als je komt, zet ik de koffie en tissues vast klaar...
Als je een bezem meeneemt om zoalshetis op te vegen ben je welkomquote:Op woensdag 15 december 2004 02:49 schreef schvvmert het volgende:
Mag ik ook komen?
Thanks, soms begin ik gewoon aan mezelf te twijfelen.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:45 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Geen reden om je ongerust te maken, dat is zijn manier van communiceren...
Te simpel om in de mensenwereld mee te komen, te weinig lichaamsbeharing om terug te zetten dus de apen...
Ok die past wel achterin.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Als je een bezem meeneemt om zoalshetis op te vegen ben je welkom.
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Als je een bezem meeneemt om zoalshetis op te vegen ben je welkom.
Vrouwen voor lief nemen? .quote:Op woensdag 15 december 2004 02:52 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Oh nee, weer iemand die me bedreigt via internet, wat moet ik nu doen?
Wheeeeeeeeeeeeeeehehehe, da's waar ook! Dat was jij! Je zou Pistolen Paultje op me af sturen!quote:Op woensdag 15 december 2004 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leuk he die grote bek. mij opvegen
ik heb me één keer geëxcuseerd om je te laten breken door mensen die niet van mensen houden die katten mollesteren. nu ga je mi te ver. je kan nu nog stoppen. moet je wel snel zijn.
Ga door ga door...quote:Op woensdag 15 december 2004 02:54 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Wheeeeeeeeeeeeeeehehehe, da's waar ook! Dat was jij! Je zou Pistolen Paultje op me af sturen!
Serieus mensen, dit verzin ik niet!
Welk topic?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:54 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Wheeeeeeeeeeeeeeehehehe, da's waar ook! Dat was jij! Je zou Pistolen Paultje op me af sturen!
het is idd echt waar. je hebt er zelfs nog een topic voor aangemaakt. ik heb ze tegen gehouden, stop maar snel. heel erg serieus nu.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:54 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Nou niet terugkrabbelen.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is idd echt waar. je hebt er zelfs nog een topic voor aangemaakt. ik heb ze tegen gehouden, stop maar snel. heel erg serieus nu.
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:54 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
dit keer niet denk ik. hangt van mijn bui af. vind het nu nog lachwekkend hoe die kasta en vrinden zich te kakken zetten, maar misschien morgen niet meer.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is idd echt waar. je hebt er zelfs nog een topic voor aangemaakt. ik heb ze tegen gehouden, stop maar snel. heel erg serieus nu.
En toen Pistolen Paultje maar niet kwam, kwam hij met dit topic: excuseer hier jezelfquote:Op woensdag 15 december 2004 02:54 schreef HansKazaNova het volgende:
Naast een laffe schaamzak nu ook nog een tegenstrijdige pisvlek, chapeauquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:06 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb ooit iemand gedreigt te laten kapotslaan omdat hij het leuk vond om een kat invalide te trappen. aangezien ik niet van dreigementen hou is het bij deze opgeheven.
dat heet liefde. iets wat je vandaag toch een beetje teniet hebt gedaan. neem je vegers maar mee.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:58 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
En toen Pistolen Paultje maar niet kwam, kwam hij met dit topic: excuseer hier jezelf
Met de, dit topic lezend, geniale quote:
[..]
Naast een laffe schaamzak nu ook nog een tegenstrijdige pisvlek, chapeau
Hm zal ik een modje roepen?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leuk he die grote bek. mij opvegen
ik heb me één keer geëxcuseerd om je te laten breken door mensen die niet van mensen houden die katten molesteren. nu ga je mi te ver. je kan nu nog stoppen. moet je wel snel zijn.
Stuur bij mij ook een paar dudes langs. Ik moet nog een gat in de muur hebben, die kunnen vast goed puin sjouwenquote:Op woensdag 15 december 2004 02:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit keer niet denk ik. hangt van mijn bui af. vind het nu nog lachwekkend hoe die kasta en vrinden zich te kakken zetten, maar misschien morgen niet meer.
ben je te laat. heb al vanaf het begin gezegd dat ie moest stoppen.quote:
nee het gaat anders in zijn werk. maar daar ga ik je niet mee lastig vallen.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:02 schreef Tijn het volgende:
Maar, heb je dan echt een goede band met Pistolen Paultje? En hoe gaat dat dan in z'n werk? Je belt 'em gewoon ff op zo van:
[afbeelding]
PP: "Ja, hallo?"
ZHI: "Hey Paul, met mij. Zeg. Ik heb een klusje voor je."
PP: "Joh."
ZHI: "Ja, iemand van internet weer. Hij zei dat ik dom was enzo"
PP: "En dat ben je natuurlijk niet, dus bel je mij om 'em even om zeep te helpen. Ik snap het. Komt voor elkaar, ZHI!"
ZHI: "Tof van je, Paul! Tot gauw he!"
Ofzo?
Je zult het niet geloven, maar zo bracht hij het destijds inderdaad!quote:Op woensdag 15 december 2004 03:02 schreef Tijn het volgende:
Maar, heb je dan echt een goede band met Pistolen Paultje? En hoe gaat dat dan in z'n werk? Je belt 'em gewoon ff op zo van:
[afbeelding]
PP: "Ja, hallo?"
ZHI: "Hey Paul, met mij. Zeg. Ik heb een klusje voor je."
PP: "Joh."
ZHI: "Ja, iemand van internet weer. Hij zei dat ik dom was enzo"
PP: "En dat ben je natuurlijk niet, dus bel je mij om 'em even om zeep te helpen. Ik snap het. Komt voor elkaar, ZHI!"
ZHI: "Tof van je, Paul! Tot gauw he!"
Ofzo?
Wel doen, bruut man !quote:Op woensdag 15 december 2004 03:03 schreef zoalshetis het volgende:
nee het gaat anders in zijn werk. maar daar ga ik je niet mee lastig vallen.
Je smst hem?quote:Op woensdag 15 december 2004 03:03 schreef zoalshetis het volgende:
Dreigen met geweld, poepoequote:Op woensdag 15 december 2004 03:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben je te laat. heb al vanaf het begin gezegd dat ie moest stoppen.
Please entertain us!quote:Op woensdag 15 december 2004 03:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Je kunt me inhuren.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Ja, en ik heb ook wel eens katten gemarteld.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat zo? wat een groffe woorden.
quote:Op woensdag 15 december 2004 03:07 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ja, en ik heb ook wel eens katten gemarteld.
Een kat met PTT elastieken ophangen aan de achterpoten voor een paar dagen is best grappig.
Hé, bekijk het positief; nu lijkt het net alsof je vrienden hebtquote:Op woensdag 15 december 2004 03:04 schreef zoalshetis het volgende:
en dit alles omdat ik in een zielig kasta topic kritiek gaf op de hoogheid. gelijk mijn naam in een topic... sneu
Daarom wordt ie ook geen Mod. Te grof gebektquote:Op woensdag 15 december 2004 03:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat zo? wat een groffe woorden.
ik heb medelijden met je.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:08 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Hé, bekijk het positief; nu lijkt het net alsof je vrienden hebt.
Mmmm... je staat niet in het FOK! fotoboek. Ik begin langzaam nieuwsgierig te worden naar het hoofd dat bij deze "bedreigingen" hoort.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:01 schreef zoalshetis het volgende:
ben je te laat. heb al vanaf het begin gezegd dat ie moest stoppen.
ja lol, nu heb ik het gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:09 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Mmmm... je staat niet in het FOK! fotoboek. Ik begin langzaam nieuwsgierig te worden naar het hoofd dat bij deze "bedreigingen" hoort.
zoalshetis en Pistolen Paultje to the rescue; het nieuwe dynamische duo!quote:Op woensdag 15 december 2004 03:07 schreef R2cksson het volgende:
Ja, en ik heb ook wel eens katten gemarteld.
Een kat met PTT elastieken ophangen aan de achterpoten voor een paar dagen is best grappig.
quote:Op woensdag 15 december 2004 03:11 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
zoalshetis en Pistolen Paultje to the rescue; het nieuwe dynamische duo!
iets jonger, zijn stichting is springlevend.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:14 schreef Tijn het volgende:
Hey maar, Pistolen Paultje, die is inmiddels toch echt 120 jaar oud ofzo?
Ja...dies op een leeftijd dat hij zijn pistooltje niet meer omhoog krijgt...quote:Op woensdag 15 december 2004 03:14 schreef Tijn het volgende:
Hey maar, Pistolen Paultje, die is inmiddels toch echt 120 jaar oud ofzo?
No shit sherlock/Thank you, Captain Obvious!quote:Op woensdag 15 december 2004 03:14 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
en terminale kanker is overigens nog steeds per defenitie dodelijk![]()
woorden schieten te kort..quote:Op woensdag 15 december 2004 03:15 schreef R2cksson het volgende:
[..]
No shit sherlock/Thank you, Captain Obvious!
Het lijkt me wel heel merkwaardig als je eeuwig leven zou hebben.
Terminale kanker is dodelijk.quote:
Ja hallo, zo makkelijk kom je er niet vanaf!quote:Op woensdag 15 december 2004 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga lekker slapen in de wetenschap dat dit topic morgen dicht is en kasta zijn woorden van kritiek, die hij niet in zijn eigen topic kwijt kon omdat hij een lulletje is, hier kon bezigen. way to go fijne gozer. slaap zacht.
Gelukkig al gelijk in 1e topic op 1e pagina.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:18 schreef HansKazaNova het volgende:
Gevonden!.
Hier begon het.
Hier eindigde het
deus?quote:Op woensdag 15 december 2004 03:21 schreef turnpike het volgende:
it must've been the roses.....
ok heb geduld. slaap zachtquote:Op woensdag 15 december 2004 03:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Ja hallo, zo makkelijk kom je er niet vanaf!
Geef me anders gewoon het nummer van Paultje, bel ik hem zelf wel ff...
Dus Pistolen Paultje pakte niet op?quote:Op woensdag 15 december 2004 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga lekker slapen in de wetenschap dat dit topic morgen dicht is en kasta zijn woorden van kritiek, die hij niet in zijn eigen topic (het is dat ik geen stont aan mijn lul wil...) kwijt kon omdat hij een lulletje is, hier kon bezigen. way to go fijne gozer. slaap zacht.
Ach er komt vast een nieuw topic.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga lekker slapen in de wetenschap dat dit topic morgen dicht is en kasta zijn woorden van kritiek, die hij niet in zijn eigen topic (het is dat ik geen stont aan mijn lul wil...) kwijt kon omdat hij een lulletje is, hier kon bezigen. way to go fijne gozer. slaap zacht.
Vannacht nog?quote:
Zei je vorige keer ook en dat eindigde met een excuustopic vanwege je bedreiging, remember?quote:Op woensdag 15 december 2004 03:22 schreef zoalshetis het volgende:
ok heb geduld.
Sad asswipe...quote:Op woensdag 15 december 2004 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
nog een ding dat was je redding gek. geen doodsbedreiging trouwens, door het hele topic niet. ook deze niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:23 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Zei je vorige keer ook en dat eindigde met een excuustopic vanwege je bedreiging, remember?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |