abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2004 @ 07:11:16 #1
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_19983566
Nou, ik liet mijn at eens even binnen want hij was al een nacht buiten. En wat zie ik? zijn voorpoot is gebroken
Nu schijnt hij hard door iemand geschopt te zijn (wie dat zou doen weet ik niet)
Maar als het zo is: Je wordt bedankt!
Vamiddag ff naar arts dus.
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
  vrijdag 18 juni 2004 @ 07:15:46 #2
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_19983585
Hoe weet je nou dat die kat geschopt is? Ik neem aan dat de kat je dat niet zelf heeft verteld?

Wel zielig voor je kat natuurlijk, maar euh.....vannacht is zijn pootje gebroken en vanmiddag pas
naar de arts???

Wacht je voor jezelf ook zolang voor je naar de Eerste Hulp gaat als je iets gebroken hebt?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 18 juni 2004 @ 07:30:59 #3
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_19983668
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:15 schreef Faat het volgende:
Hoe weet je nou dat die kat geschopt is? Ik neem aan dat de kat je dat niet zelf heeft verteld?

Wel zielig voor je kat natuurlijk, maar euh.....vannacht is zijn pootje gebroken en vanmiddag pas
naar de arts???

Wacht je voor jezelf ook zolang voor je naar de Eerste Hulp gaat als je iets gebroken hebt?
Mja, ik zij dat hij al een nacht buiten was dus het kan ook om 12 uur gebeurd zijn..
Maar ik zal zo wel ff gaan
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
pi_19983671
Als je kat inderdaad geschopt is, diegene die dat gedaan heeft ook ff gebroken poot schoppen, en helemaal de touwtering intrappen.
Hoop dat het goedkomt met je beestje.

Michael, Dierenambulance medewerker en kattenliefhebber
  vrijdag 18 juni 2004 @ 07:36:05 #5
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983689
Moet je je beest maar niet los laten lopen.

Als ik een kat in mijn tuin zie dan smijt ik er de eerste keer een schoen naar toe (maat 46) en de tweede keer zet ik de hond erop.

Kutkatten scheiten altijd in je tuin...
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_19983699
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:36 schreef Pikkebaas het volgende:

Als ik een kat in mijn tuin zie dan smijt ik er de eerste keer een schoen naar toe (maat 46) en de tweede keer zet ik de hond erop.

vrijdag 18 juni 2004 @ 07:47:45 #7
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983735
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:39 schreef Silven het volgende:

[..]

Nee, ben je lekker in je tuin bezig zit je in zo'n gore kattedrol te graaien.

Kutbeesten
pi_19983740
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:36 schreef Pikkebaas het volgende:

O jij grote stoere vent! Daar kijk ik zoooooooo tegen op he, tegen die "mensen" die wel eventjes een dier mishandelen! Echt, je bent gewelddddddddddddddig!

NOT

Je hoeft niet van katten, honden, whatever te houden en als ze in je tuin zitten kan je ook een bak koud water gebruiken om ze weg te jagen
Ze kwaad willen doen (er er dan ook nog eens mee lopen patsen hier)... Wat kan ik zeggen...
Je bent de lucht niet waard die je inademd!
"Must... resist... urge... to... kill.... luser.."
  vrijdag 18 juni 2004 @ 07:52:16 #9
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983758
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:48 schreef mr_koffie het volgende:

[..]

O jij grote stoere vent! Daar kijk ik zoooooooo tegen op he, tegen die "mensen" die wel eventjes een dier mishandelen! Echt, je bent gewelddddddddddddddig!

NOT

Je hoeft niet van katten, honden, whatever te houden en als ze in je tuin zitten kan je ook een bak koud water gebruiken om ze weg te jagen
Ze kwaad willen doen (er er dan ook nog eens mee lopen patsen hier)... Wat kan ik zeggen...
Je bent de lucht niet waard die je inademd!
Ik ben dol op honden. Alleen katten vind ik smerig. Als ik er een schoen naar smijt en het beest komt terug om tussen mijn hortensia's te scheiten dan gaat de hond er achter aan.
Katten leren een stuk beter als ze een stuk staart missen.

Verder ben ik eigenlijk best wel dol op dieren maar ik beschouw het als overlast als andere mensen niet verantwoordelijk met hun dieren omgaan waardoor ze op mijn grond overlast gaan veroorzaken.
pi_19983804
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:52 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Ik ben dol op honden. Alleen katten vind ik smerig. Als ik er een schoen naar smijt en het beest komt terug om tussen mijn hortensia's te scheiten dan gaat de hond er achter aan.
Katten leren een stuk beter als ze een stuk staart missen.

Verder ben ik eigenlijk best wel dol op dieren maar ik beschouw het als overlast als andere mensen niet verantwoordelijk met hun dieren omgaan waardoor ze op mijn grond overlast gaan veroorzaken.
ik zou zeggen: ik stuur mijn hond wel ff op je af, leer je het zelf ook af. die kat kan er niets aan doen dat ze in een andere tuin komen, maar de baasjes wel, dus ga daar dan mee praten en rot toch op met je stoere gepraat.

voor de topicstarter, sterkte met de kat
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:02:49 #11
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983814
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:00 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik zou zeggen: ik stuur mijn hond wel ff op je af, leer je het zelf ook af. die kat kan er niets aan doen dat ze in een andere tuin komen, maar de baasjes wel, dus ga daar dan mee praten en rot toch op met je stoere gepraat.

voor de topicstarter, sterkte met de kat
Ik weet toch niet van welk onverantwoordelijk mens die kat is. Denk je dat ik alle katten uit m'n buurt ken.

Trouwens, misschien is de kat van TS wel gewoon gevallen ofzo. Weet ik veel.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:07:22 #12
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983838
Overigens was dit niet met de kat van TS gebeurt als hij het beestje binnen had gehouden. Ik laat mijn hond ook niet los buiten lopen. Ik vind het van de zotte dat mensen hun katten gewoon los laten lopen waar ze overlast veroorzaken door in tuinen te scheiten en allerlei andere diertjes te verminken en te doden.
pi_19983847
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:02 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Ik weet toch niet van welk onverantwoordelijk mens die kat is. Denk je dat ik alle katten uit m'n buurt ken.

Trouwens, misschien is de kat van TS wel gewoon gevallen ofzo. Weet ik veel.
maar je moet wel meteen alle katten over een kam scheren, net alsof katten weten waar een stoep voor is, waar een straat voor is en waar een tuin voor is. gewoon dierenmishandeling vind ik dat. als er bij ons een kat in de tuin is dan loop ik er gewoon op af, dan zijn ze snel genoeg weg. en anders een bakje water (hoef je maar een keer te doen, en dan weten ze het voor de rest van hun leven). das een veel betere oplossing dan je schoenen gooien, of je hond erachter aan sturen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_19983894
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:07 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind het van de zotte dat mensen hun katten gewoon los laten lopen waar ze overlast veroorzaken door in tuinen te scheiten en allerlei andere diertjes te verminken en te doden.
Ik ben absoluut een dieren liefhebber maar hier ben ik het wel mee eens eigenlijk.

Als je zo graag een kat wilt, prima, maar hou hem dan idd waar hij/zij niemand lastig valt.

D-Devil heeft 2 lieve katten, die blijven gewoon thuis..
RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:16:58 #15
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983910
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:08 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

maar je moet wel meteen alle katten over een kam scheren, net alsof katten weten waar een stoep voor is, waar een straat voor is en waar een tuin voor is. gewoon dierenmishandeling vind ik dat. als er bij ons een kat in de tuin is dan loop ik er gewoon op af, dan zijn ze snel genoeg weg. en anders een bakje water (hoef je maar een keer te doen, en dan weten ze het voor de rest van hun leven). das een veel betere oplossing dan je schoenen gooien, of je hond erachter aan sturen.
Thuis houden is het allerbeste voor ze !!
pi_19983931
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:07 schreef Pikkebaas het volgende:
Overigens was dit niet met de kat van TS gebeurt als hij het beestje binnen had gehouden. Ik laat mijn hond ook niet los buiten lopen. Ik vind het van de zotte dat mensen hun katten gewoon los laten lopen waar ze overlast veroorzaken door in tuinen te scheiten en allerlei andere diertjes te verminken en te doden.
aha..... en dat vindt JIJ genoeg reden om DE KATTEN maar te verminken en te doden?

het is mij helemaal duidelijk!
pi_19983957
O god, weer zo'n: "als ik een kat zie maak ik em dood-topic"
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:22:41 #18
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_19983962
Toch lullig voor Pikkebaas dat katten niet overal in het wild schijten, maar een keurig kuiltje graven, een drolletje ter grote van 2 peuken naast elkaar legt en weer weg is.

En als je zit wat honden doen met eenden / zwanen in het park wordt je ook niet blij
pi_19983971
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:14 schreef HellaHard-OG het volgende:

[..]

Ik ben absoluut een dieren liefhebber maar hier ben ik het wel mee eens eigenlijk.

Als je zo graag een kat wilt, prima, maar hou hem dan idd waar hij/zij niemand lastig valt.

D-Devil heeft 2 lieve katten, die blijven gewoon thuis..
dus jij vindt overlast voldoende reden om te verminken en te doden?
(want daar gaat het dus hier om!)
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:24:35 #20
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983978
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:19 schreef mr_koffie het volgende:

[..]

aha..... en dat vindt JIJ genoeg reden om DE KATTEN maar te verminken en te doden?

het is mij helemaal duidelijk!
Tsja, dat is nou eenmaal het gevolg. De oorzaak is dat mensen hun dieren gewoon los laten lopen.
Ik weet niet van wie een kat is. Ik zie alleen de overlast die ik er van heb. Gravende en scheitende katten.
JIj zou het ook niet leuk vinden als mijn hond 'savonds jouw perkje kwam doorploegen om z'n botten te begraven. Daar heb jij ook last van. Daarom hou ik mijn dieren thuis.
pi_19983980
Ik heb eens een kat gehandicapt gegooid met een appel .

Moeten die kutbeesten maar niet in m'n tuin komen...
Mijn hond schijt toch ook niet jouw tuin onder?
Hij moet zelfs aangelijnd blijven .
Heeft speciale plekken om te schijten .
Moet regelmatig uitgelaten worden .
Tegenwoordig moet je zelfs een poepschepje meenemen .
En dat terwijl het in principe toch een zelfde soort dieren zijn...

Maar nee hoor, de katten "liefhebbers" zijn te lui om zoveel zorg aan hun dier te besteden, willen het beest zelf snachts niet in huis hebben en gooien hem dan maar naar buiten, zodat andere mensen die niet gevraagd hebben om zo'n kutkat, er last van hebben....
Als je niet bereid bent de verantwoordelijk voor zo'n beest te nemen, neem dan lekker een pluche knuffelkat en anders moet je niet zeuren als mensen het heft in eigen handen nemen...
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:25:40 #22
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19983985
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:16 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Tja sommige mensen kun je ook beter binnen houden. (zonder internet.)
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:26:03 #23
38056 uniekje
blond... en trots ook
pi_19983988
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:16 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Ik vind katten die alleen maar binnen zitten altijd een beetje zielig... Soms kan het niet anders maar toch.
We must believe in luck. For how else can we explain the success of those we don't like?
De Rukkers van het Zuiden!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:26:38 #24
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19983992
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:24 schreef kastanova het volgende:

Maar nee hoor, de katten "liefhebbers" zijn te lui om zoveel zorg aan hun dier te besteden, willen het beest zelf snachts niet in huis hebben en gooien hem dan maar naar buiten, zodat andere mensen die niet gevraagd hebben om zo'n kutkat, er last van hebben....
Als je niet bereid bent de verantwoordelijk voor zo'n beest te nemen, neem dan lekker een pluche knuffelkat en anders moet je niet zeuren als mensen het heft in eigen handen nemen...
Heb jij midden in de nacht last van katten?
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:27:00 #25
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983998
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:22 schreef Slarioux het volgende:
Toch lullig voor Pikkebaas dat katten niet overal in het wild schijten, maar een keurig kuiltje graven, een drolletje ter grote van 2 peuken naast elkaar legt en weer weg is.

En als je zit wat honden doen met eenden / zwanen in het park wordt je ook niet blij
Mijn hond is getraind en gaat nergens op af tenzij ik het zeg.
Het is mij weleens overkomen dat ik de tuin bezig was met een plantje en dat ik in een kattedrol greep.

De discussie is heel simpel. Hou je dieren bij je of aanvaard de consequenties als ze op mijn gebied komen. Ik sta overigens ook in mijn recht. Het is mijn grond en volgens de flora en fauna wet mogen katten niet loslopen. Ze mogen zelfs worden afgeschoten alleen heb ik geen jachtvergunning. Schieten zou genadiger zijn dat is waar.
pi_19984017
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:23 schreef mr_koffie het volgende:

[..]

dus jij vindt overlast voldoende reden om te verminken en te doden?
(want daar gaat het dus hier om!)
Nee absoluut, ik zou nooit un diertje iets aandoen..

Maar ook ik erger me wel uns aan los lopende dieren, kan net zo goed een hond zijn hoor.. MAAR IK DOE ZE NIETS AAN !!
RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:29:42 #27
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_19984019
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:24 schreef kastanova het volgende:
Ik heb eens een kat gehandicapt gegooid met een appel .

Moeten die kutbeesten maar niet in m'n tuin komen...
Mijn hond schijt toch ook niet jouw tuin onder?
Hij moet zelfs aangelijnd blijven .
Heeft speciale plekken om te schijten .
Moet regelmatig uitgelaten worden .
Tegenwoordig moet je zelfs een poepschepje meenemen .
En dat terwijl het in principe toch een zelfde soort dieren zijn...

precies
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_19984042
toch blijft het vreemd dat mensen dieren in hun huis nemen.
Die beesten horen in de vrije natuur, en niet gefokt te worden voor huishoudelijk gebruik.
in feiten is een huisdier nemen ook een soort van dieren mishandeling.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:35:41 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19984061
klote voor je kat ts en voor jou natuurlijk. voor alle poepluiers die beweren dat katten dikke vette drollen in je tuin achterlaten heb ik nieuws. ik gebruik sinds jaar en dag hills en daardoor poepen mijn katten alleen maar harde keuteltjes ter groote van een kokindje. bovendien wordt 80% van het voer opgenomen en heb je dus maar heel weinig keuteltjes. als je niet blij bent met een kat zet je hooguit de tuinslang erop. je gaat ze dus niet invalide gooien kastanova. je mag god op je bloote knietjes bedanken dat ik je adres niet heb. maar ik hou je op fok in de gaten, hopelijk praat je je mond voorbij.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_19984071
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:35 schreef zoalshetis het volgende:
je gaat ze dus niet invalide gooien kastanova. je mag god op je bloote knietjes bedanken dat ik je adres niet heb. maar ik hou je op fok in de gaten, hopelijk praat je je mond voorbij.
Gloriantdreef 361 te Utrecht, pisnicht .
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')