Hé, bekijk het positief; nu lijkt het net alsof je vrienden hebtquote:Op woensdag 15 december 2004 03:04 schreef zoalshetis het volgende:
en dit alles omdat ik in een zielig kasta topic kritiek gaf op de hoogheid. gelijk mijn naam in een topic... sneu
Daarom wordt ie ook geen Mod. Te grof gebektquote:Op woensdag 15 december 2004 03:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat zo? wat een groffe woorden.
ik heb medelijden met je.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:08 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Hé, bekijk het positief; nu lijkt het net alsof je vrienden hebt.
Mmmm... je staat niet in het FOK! fotoboek. Ik begin langzaam nieuwsgierig te worden naar het hoofd dat bij deze "bedreigingen" hoort.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:01 schreef zoalshetis het volgende:
ben je te laat. heb al vanaf het begin gezegd dat ie moest stoppen.
ja lol, nu heb ik het gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:09 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Mmmm... je staat niet in het FOK! fotoboek. Ik begin langzaam nieuwsgierig te worden naar het hoofd dat bij deze "bedreigingen" hoort.
zoalshetis en Pistolen Paultje to the rescue; het nieuwe dynamische duo!quote:Op woensdag 15 december 2004 03:07 schreef R2cksson het volgende:
Ja, en ik heb ook wel eens katten gemarteld.
Een kat met PTT elastieken ophangen aan de achterpoten voor een paar dagen is best grappig.
quote:Op woensdag 15 december 2004 03:11 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
zoalshetis en Pistolen Paultje to the rescue; het nieuwe dynamische duo!
iets jonger, zijn stichting is springlevend.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:14 schreef Tijn het volgende:
Hey maar, Pistolen Paultje, die is inmiddels toch echt 120 jaar oud ofzo?
Ja...dies op een leeftijd dat hij zijn pistooltje niet meer omhoog krijgt...quote:Op woensdag 15 december 2004 03:14 schreef Tijn het volgende:
Hey maar, Pistolen Paultje, die is inmiddels toch echt 120 jaar oud ofzo?
No shit sherlock/Thank you, Captain Obvious!quote:Op woensdag 15 december 2004 03:14 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
en terminale kanker is overigens nog steeds per defenitie dodelijk![]()
woorden schieten te kort..quote:Op woensdag 15 december 2004 03:15 schreef R2cksson het volgende:
[..]
No shit sherlock/Thank you, Captain Obvious!
Het lijkt me wel heel merkwaardig als je eeuwig leven zou hebben.
Terminale kanker is dodelijk.quote:
Ja hallo, zo makkelijk kom je er niet vanaf!quote:Op woensdag 15 december 2004 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga lekker slapen in de wetenschap dat dit topic morgen dicht is en kasta zijn woorden van kritiek, die hij niet in zijn eigen topic kwijt kon omdat hij een lulletje is, hier kon bezigen. way to go fijne gozer. slaap zacht.
Gelukkig al gelijk in 1e topic op 1e pagina.quote:Op woensdag 15 december 2004 03:18 schreef HansKazaNova het volgende:
Gevonden!.
Hier begon het.
Hier eindigde het
deus?quote:Op woensdag 15 december 2004 03:21 schreef turnpike het volgende:
it must've been the roses.....
ok heb geduld. slaap zachtquote:Op woensdag 15 december 2004 03:22 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Ja hallo, zo makkelijk kom je er niet vanaf!
Geef me anders gewoon het nummer van Paultje, bel ik hem zelf wel ff...
Dus Pistolen Paultje pakte niet op?quote:Op woensdag 15 december 2004 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga lekker slapen in de wetenschap dat dit topic morgen dicht is en kasta zijn woorden van kritiek, die hij niet in zijn eigen topic (het is dat ik geen stont aan mijn lul wil...) kwijt kon omdat hij een lulletje is, hier kon bezigen. way to go fijne gozer. slaap zacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |