De vriend van mijn nichtje komt bij dezelfde shoarmatent als de ouders van Ugur. Die zeiden dat ie voor Nederland zou kiezen...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:50 schreef cultheld het volgende:
Is serieus geen gelul, een Turkse gozer die ik ken, die heeft het van een vriend van hem gehoord een paar uur geleden, want zijn zus is bevriend met de vriendin van Yildirim. Hij had gezegd dat er geen grotere eer is dan voor Turkije te mogen spelen.
In Turkije is hij sowieso al een verrader, voor welk elftal hij ook kiest.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:03 schreef cultheld het volgende:
Yunus zei net tegen mij dat alleen al het feit dat Ugur voor Galatasaray wil spelen reden genoeg is om voor Turkije te kiezen. Want als hij voor Nederland kiest, dan kan hij daar geen wedstrijd spelen omdat het hele stadion hem dan uitfluit en hij kan zelfs vermoord worden omdat ze hem dan als verrader zouden zien. Turken zijn de meest nationalistische mensen van Eurazië
Waarom?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In Turkije is hij sowieso al een verrader, voor welk elftal hij ook kiest.
Barcelona.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De vraag bij welke (top)club hij goed zou passen is misschien wel net zo interessant als de vraag voor welk land hij kiest.
Waarom wat?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom?
* FritsVanEgters doet nog even een schietgebedje voor de goede afloop
Waarom is hij in Turkije sowieso een verrader? Duhh.quote:
Duhh.quote:Die jongen heeft twee paspoorten en kan kiezen wat ie wel, gelukkig wel zeg.
Nee. De een is super, de ander is kut.quote:Wat 'ie ook kiest, prima.
Duhh.quote:HupYildirim.
Omdat hij in Nederland is opgegroeid en in hun ogen erg "vernederlandst" is. Zo'n Cemal Yilmaz werd daar ook niet echt vriendelijk ontvangen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom?
* FritsVanEgters doet nog even een schietgebedje voor de goede afloop
Ik heb over een tijdje ook twee paspoortenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom is hij in Turkije sowieso een verrader? Duhh.
[..]
Duhh.
[..]
Nee. De een is super, de ander is kut.
[..]
Duhh.
Ook goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:24 schreef SCH het volgende:
Misschien kiest ie wel voor Finland....
Dan loopt de derde Marokkaan er mee heenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:27 schreef SCH het volgende:
Als twee landen vechten om een Turk.....
Krijg je mijn schouder te leenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:33 schreef HAL9000S het volgende:
Als hij voor Turkije kiest ga ik toch ff een potje lopen huilen....
quote:*******OETBAL**************************
**Heerenveen-speler Ugur Yildirim heeft
besloten in te gaan op de uitnodiging
van bondscoach Marco van Basten om voor
Oranje uit te komen,meldt De Telegraaf.
De aanvaller had ook een uitnodiging op
zak van de Turkse bondscoach waardoor
hij gedwongen werd een keuze te maken.
Yildirim zei eerder dat het neerkwam op
een keuze tussen zijn hart (Turkije) en
zijn verstand (Nederland).Het feit dat
Oranje met drie spitsen speelt en hij
daarin het beste tot zijn recht komt,
zou de doorslag hebben gegeven.
Ga maar eens naar teletekst.nl en selecteer dan de tekstversie in plaats van de grafische (klik op de T), dan staat er gek genoeg altijd OETBAL...quote:
HALquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:33 schreef HAL9000S het volgende:
Als hij voor Turkije kiest ga ik toch ff een potje lopen huilen....
Het brengen van verkeerd nieuws, zeker iets waar veel mesnen al even op wachten, doet meer schade toe dan helemaal niks zeggen. Kortom: het zal wel waar zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:36 schreef anoukforza het volgende:
[..]
HAL![]()
En dat nieuws komt van deTelegraaf
. Als Ugur zegt dat hij NA de wedstrijd beslist dan geloof ik hem, en zeker niet de Telegraaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |