Ik denk juist wel dat Yildrim voor Nederland kiest.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat hij toch voor Turkije kiest. Je gevoel geeft toch vaak de doorslag bij beslissingen. En ik denk dat Nederlanders zijn eventuele keuze voor Turkije minder erg vinden. Als Yildirim voor Nederland kiest dan zullen de Turken dat hem enorm kwalijk gaan nemen.
En als hij voor Nederland kiest, zullen de Nederlanders hem dat kwalijk nemen. Ik zie het probleem dan ook niet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat hij toch voor Turkije kiest. Je gevoel geeft toch vaak de doorslag bij beslissingen. En ik denk dat Nederlanders zijn eventuele keuze voor Turkije minder erg vinden. Als Yildirim voor Nederland kiest dan zullen de Turken dat hem enorm kwalijk gaan nemen.
Nee, als hij voor Nederland kiest.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:12 schreef SCH het volgende:
Neem jij het hem kwalijk als hij voor Turkije kiest, pfaf?
quote:
Daarom.quote:Mijn gevoel zegt dat ik voor Turkije moet uitkomen. Dat is mijn volk en mijn vaderland.
oeww spannundquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Hij beslist zaterdag.
Ik snap het meer dan prima. Ondanks dat ik half Nederlands ben zou ik blind voor Griekenland kiezen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:57 schreef VoreG het volgende:
Ik snap het niet.... Spelen in dat Oranje shirt en Nederland vertegenwoordigen op toernooien en in wedstrijden is toch geweldig?
Dus eigenlijk snap jij ook niet waarom hij twijfelt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik snap het meer dan prima. Ondanks dat ik half Nederlands ben zou ik blind voor Griekenland kiezen.
Deze jongen is 100% turk. Ik zou het eerder opmerkelijk vinden als ie voor Oranje kiest..
Gevoelsmatig begrijp ik het idd niet.. Maar ik denk dat hij zelf weet dat ie veel beter in het systeem van Oranje past. Dus rationeel gezien kan ik zijn twijfels wel begrijpen. Maar als je voetbalt voor 'een' land, dan voetbal je voor volk en vaderland. Dus vind ik dat je je gevoel moet volgen. Kiezen tussen clubs kan altijd nog.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dus eigenlijk snap jij ook niet waarom hij twijfelt.
Ik ben van huis uit Grieks opgevoed. Griekse normen en waarden, keuken, taal etc. Sowieso heb ik veel meer binding met het land Griekenland en mijn Griekse familie. Waarom het zo overheerst weet ik niet, gewoon een gevoel. Vaderlandsliefdequote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:36 schreef MaxPower het volgende:
Als jij half Grieks/Nederlands bent Daggla, waarom overheerst die Griekse kant dan? Je zou bijvoorbeeld ook 'blind' voor Nederland kunnen kiezen?
Hij woont in Drachten...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:46 schreef JooB het volgende:
Als hij voor Nederland kiest, kan hij beter verhuizen denk ik, want dan word zijn leven een hel. Nederlanders zal het weinig boeien als hij voor Turkije kiest, want spitsen genoeg. Turken zijn minder vergevingsgezind.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:46 schreef JooB het volgende:
Als hij voor Nederland kiest, kan hij beter verhuizen denk ik, want dan word zijn leven een hel. Nederlanders zal het weinig boeien als hij voor Turkije kiest, want spitsen genoeg. Turken zijn minder vergevingsgezind.
Ik geloof dat er veel meer passie in Oranje zit. Daar hoef je geen brok in de keel bij het volkslied voor te hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:55 schreef MaxPower het volgende:
Volgens mij spelen alleen Dirk Kuijt en Ruud van Nistelrooij echt met hart en ziel voor Oranje. In het verleden de gebroeders de Boer ook nog wel. De 'kabel' heeft toch ook meer gevoel bij Suriname. Daar is nooit een probleem van gemaakt.
Dat staartje is er al sinds april af,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:35 schreef SCH het volgende:
Het punt is dat wij Dr. Daggla helemaal niet in Oranje willen. Zo'n loser met een staartje![]()
Een loser zonder staartje willen we ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat staartje is er al sinds april af,.
Ik zou niet eens willen,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Een loser zonder staartje willen we ook niet![]()
Turken zijn toch veel hariger? Dat is toch alleen maar lastig met masseren.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:33 schreef SCH het volgende:
Ik zou liever bij de Turken masseren - stel je voor dat je Bosvelt of Van der Sar moet masseren
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:26 schreef popolon het volgende:
Ik zou ook voor de VS kiezen als het kon
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ze bedoelt mannen, niet vrouwen
ze bedoelt mannen, niet vrouwenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Turken zijn toch veel hariger? Dat is toch alleen maar lastig met masseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |