Ze doen alles voor karma.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:22 schreef Varr het volgende:
Mr.J heeft gewoon bepaalde DBB members die vaak aan zijn tepels zuigen in ruil voor karma.
Weegschaal zegt niet alles... De spiegel en het meetlint vaak welquote:Op maandag 10 januari 2005 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
gvd; ben tijdens de kerstperiode (2 weken niet getraind) ongeveer 5 kilo lichter geworden. Het waren ook wel me stopweken van de creatine-kuur maar ik vind het erg veel. En me buikje is ook nog iets groter geworden door al het eten.
Maar goed slopen de aankomende weken
Wat voor werk doe je in godsnaam waar je geen tijd hebt om ff te eten ? Ook op mn werk kan ik gewoon eten... Kwestie van voorbereiden.. Shakes mee, eten dag van tevoren koken, koelkast op je werk volzetten met tupperwarequote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:00 schreef diep-in-de-war het volgende:
zijn er hier nog meer lui die in ploegen werken? ik vind het trainen op zich helemaal niet zo heel moeilijk, alleen het eten eromheen. ik heb dan ook tijdens me werk (8,5 tot 9,5 uur) geen pauzes
Daar heb je gelijk in. Maar ik kan gewoon zien voelen dat me pens dikker is gewordenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:09 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Weegschaal zegt niet alles... De spiegel en het meetlint vaak wel
hoezo, wat ga je met ze doen?quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:35 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Bij mij op de sportschool barst het weer van de huisvrouwen met goede voornemens
Gelukkig zie je die volgende maand niet meer terug.
Borst/biceps mannetjes!quote:Op donderdag 13 januari 2005 07:44 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ken het Sjaak. Bij mij in de sportschool is het hetzelfde. Ga nu ook maar later want dan is het rustiger. En straks in februari is alles weer normaal; tot de eerste dag echte zon.
Die zien we bij ons meestal in mei weer verschijnen, echt geweldig hoe ze tekeergaan daarquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:12 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Borst/biceps mannetjes!
Heerlijk 3x per week bankdrukken en mij een beetje voor de voeten lopen.
Sinds dag 1 al een attitude van hier tot Tokyo.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:44 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Die zien we bij ons meestal in mei weer verschijnen, echt geweldig hoe ze tekeergaan daar
Sprak laatst eens zo een gast die ik via via ken en kwam hem tegen in de sportschool. Vertelt hij me doodleuk dat ie alleen borst, schouders en biceps traint. De andere spiergroepen zijn niet belangrijk volgens hem, haha,quote:
Ow van die figuren die heel breed lopen terwijl ze dat helemaal niet zijn......en dan pakken ze ook nog eens de zwaarste gewichten die er te vinden zijn en die gaan ze dan doodleuk proberen op te tillen (wat ze nooit lukt). Ja die hebben wij bij ons ook eens in de zoveel tijd rondlopen....quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:12 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Borst/biceps mannetjes!
Heerlijk 3x per week bankdrukken en mij een beetje voor de voeten lopen.
En geen rug dus ze lopen een beetje als Frankenstijn met hun armen naar voren getrokken door de borstspieren aangezien de ontbrekende rug niet kan corrigeren.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:30 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Een gespierd bovenlichaam met van die dunne beentjes
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:51 schreef Mr.J het volgende:
En na 3 weken trainen al checken of ze een dboll kuurtje kunnen regelen omdat ze niet vooruit gaan.
Een dboll only kuurtje ja, want injecteren is toch slechter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |