Time will tell.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:08 schreef De_Wout het volgende:
[..]
En hoeveel gaan we groeien met dit kuurtje??
Yep, sommige daarvan zijn gewoon medicijnen uit de pharmaceutische industrie.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:36 schreef Den_Haag het volgende:
Zie ik daar nu ook apotheekstickers op die verpakkingen?
OV niet geldig?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
hoi.
wat kut is het gevoel dat je nu twee weken kerstvakantie hebt, en je fitnesscentrum aan de andere kant van het land is (en OV niet geldig)... grmbl
hoe gaan we die vials innemen ? Oraal of een spuit in de bilquote:Op donderdag 30 december 2004 23:38 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Yep, sommige daarvan zijn gewoon medicijnen uit de pharmaceutische industrie.
Maar als je al de Boldenone hebt waarom zou je daar de Testosteron Propionaat nog bij gebruiken ? Die is toch veel minder sterk ? Of heb ik het nou weer totaal verkeerd begrepen? (Anabolen-newbie to be honest)quote:Op woensdag 29 december 2004 10:48 schreef Mr.J het volgende:
Vlnr de vials: 2x Boldenone, Testosteron Propionaat. 2x Testosteron Enanthaat
Vlnr de verpakkingen: Nolvadex, HCG, Chlomid.
Intramusculair dus.quote:Op maandag 3 januari 2005 04:05 schreef tommie_b het volgende:
[..]
hoe gaan we die vials innemen ? Oraal of een spuit in de bil![]()
Haha, zo makkelijk is die vergelijking niet.quote:Op maandag 3 januari 2005 04:10 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Maar als je al de Boldenone hebt waarom zou je daar de Testosteron Propionaat nog bij gebruiken ? Die is toch veel minder sterk ? Of heb ik het nou weer totaal verkeerd begrepen? (Anabolen-newbie to be honest)
Achterwaards uitstappen in de Smith machine is een killer voor je glutes!quote:Op maandag 3 januari 2005 10:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik vind dat spul maar eng allemaal, ff een vraagje. ik kan niet meer squaten me knieen zijn er te verrot voor, ik kan het wel heel licht maar daar voel ik geen effect van, en als ik zwaarder ga ben heb ik er dagen last van (en niet alleen spierpijn). iemand tips? uitstappen ofzo, of een apparaat, of komt er met de smithmachine weinig druk op de knietjes?
Misschien eens naar de fysio of onder het mes?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik vind dat spul maar eng allemaal, ff een vraagje. ik kan niet meer squaten me knieen zijn er te verrot voor, ik kan het wel heel licht maar daar voel ik geen effect van, en als ik zwaarder ga ben heb ik er dagen last van (en niet alleen spierpijn). iemand tips? uitstappen ofzo, of een apparaat, of komt er met de smithmachine weinig druk op de knietjes?
Nope.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:17 schreef diep-in-de-war het volgende:
heb je een plaatje over dat achterwaards uitstappen op de smith machine?
je bent wel diep in de war of nietquote:Op maandag 3 januari 2005 22:00 schreef diep-in-de-war het volgende:
is dat dan ook niet zwaar voor de knietjes?
ben jij niet die jongen van die drugstopics?quote:Op maandag 3 januari 2005 22:11 schreef Marcel1984 het volgende:
[..]
je bent wel diep in de war of niet
muhaHAHAHAHAmuHAHAHAHAH![]()
Ik wist niet eens dat ik genomineerd was.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 04:23 schreef tommie_b het volgende:
Alleerst Mr. J gefeliciteerd Fok! SPT Awards met de nominatie... Het winnen van die prijs moet ook niet zo een probleem zijn voor je
Verder wou ik melde dat ik bezig ben met een beul van een schema dat me al de halve nacht ophoudt.... Het omvat een nieuw trainings en dieet schema... Morgen ga ik hem afmaken en posten.
Leuk in de breedste zin van het woord volgens mij... Dus ook nuttig etc.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:17 schreef Mr.J het volgende:
Ah! Er waren geen user nominaties.
Maar goed het dus om de leukste he! En laat dat leuk zijn niet direct m'n sterkste punt wezen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:43 schreef dewd het volgende:
Hey mr j, post een keer een foto, ben wel benieuwd hoe je er nu uitziet na die kuren van je.
Gelukkig dat jij er wel lekker uitziet.quote:Op het BB forum stond al een foto maar die is denk ik erg oud aangezien je daar er niet echt indrukkwekkend uitziet.
Ahh 1 echte maar, ik voel met je mee joh. En zelfs na 1 kuur zag je er nog uit als een wat dikke fido dido.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Heb 1 echte kuur gedaan in m'n leven. (De eerste stelde niets voor)
[..]
Gelukkig dat jij er wel lekker uitziet.![]()
Maar goed, foto's komen tzt wel.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:07 schreef dewd het volgende:
[..]
Ahh 1 echte maar, ik voel met je mee joh. En zelfs na 1 kuur zag je er nog uit als een wat dikke fido dido.
Ik ben een vetklep ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:07 schreef dewd het volgende:
[..]
Ahh 1 echte maar, ik voel met je mee joh. En zelfs na 1 kuur zag je er nog uit als een wat dikke fido dido.
Dude please....quote:
Yeps.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:23 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Mr. J heb jij ook al eens HMB gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |