1x per week spinningquote:Op maandag 20 december 2004 18:16 schreef Den_Haag het volgende:
Ik hou het toch maar bij wat extra cardio (hardlopen) als ik weer wat vet kwijt wil.
Hoeveel uur besteden jullie meestal aan cardio per week?
Ik fiets naar mijn werk, da's een half uur heen en een half uur terug. Dat vind ik voorlopig wel genoegquote:Op maandag 20 december 2004 18:16 schreef Den_Haag het volgende:
Ik hou het toch maar bij wat extra cardio (hardlopen) als ik weer wat vet kwijt wil.
elke keer dat ik train doe ik toch wel 30-60 minuten cardio (lopen), ligt eraan hoe mijn lichaam aanvoelt. Daarbij nog wat krachttraining. Ik probeer de 3 keer in de week te halen, meestal lukt het wel, soms ook 4, soms ook 2quote:Op maandag 20 december 2004 18:16 schreef Den_Haag het volgende:
Bij ons op de sportschool was ook een gozer die Anadrol (zeer waarschijnlijk!) gebruikte en bij hem kwam er gewoon melk uit zn tepel... nu vraag ik je: hoe kut is dat wel niet!!! Die jongen werd ook nog eens dik depressief daarna...quote:Op maandag 20 december 2004 10:36 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Yep, net als Dbol leunt Anadrol zwaar op de activiteit aan de Oestrogeen receptor voor z'n werking.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:11 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Bij ons op de sportschool was ook een gozer die Anadrol (zeer waarschijnlijk!) gebruikte en bij hem kwam er gewoon melk uit zn tepel... nu vraag ik je: hoe kut is dat wel niet!!! Die jongen werd ook nog eens dik depressief daarna...
Het mooiste moet nog komen... die jongen was voor zn beroep balletdanserquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:07 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Het mooiste moet nog komen... die jongen was voor zn beroep balletdanser![]()
(ik zweer het... ik verzin het echt niet)
Vandaag open tot 17:00, morgen dicht en zondag gewoon open tot 15:00.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bij ons ook sportschool hele weekend dicht
En hoeveel gaan we groeien met dit kuurtje??quote:Op woensdag 29 december 2004 10:48 schreef Mr.J het volgende:
Vlnr de vials: 2x Boldenone, Testosteron Propionaat. 2x Testosteron Enanthaat
Vlnr de verpakkingen: Nolvadex, HCG, Chlomid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |