Kweenie of het "leuk" is, maar ik heb een keertje meegetraind met een prof (ik doe dus gewoon wat en heb absoluut de ambitie niet om op het podium te komen, hij wel). Kon natuurlijk lang niet zo zwaar als hij, maar dat hoefde ook niet, als ik maar hetzelfde aantal setjes deed. Nou, dat heb ik geweten. Ik verging van de spierpijn. Maar het was WEL lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2005 08:39 schreef diep-in-de-war het volgende:
nog meer mensen met leuke train anekdotes?
Nou, leuk, eerder beangstigend. Jody Bernalquote:Op zaterdag 12 februari 2005 08:39 schreef diep-in-de-war het volgende:
hehehehe ik had ook zo'n kameraad vroeger die net zo hard als mij trainde, en af en toe zei ie: ik ga vandaag is rustig aan doen. dat meende ie dan ook. alleen er kwam nooit iets van terecht. dus dan was hij bv weer voluit aan het bankdrukken. en stond ik er achter te zeggen, rustig aan he niets overbelasten, van rust groei je. enz.
nog meer mensen met leuke train anekdotes?
Altijd leuk, lekker trainen met iemand die veel verder gevorderd is dan jijzelf...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie of het "leuk" is, maar ik heb een keertje meegetraind met een prof (ik doe dus gewoon wat en heb absoluut de ambitie niet om op het podium te komen, hij wel). Kon natuurlijk lang niet zo zwaar als hij, maar dat hoefde ook niet, als ik maar hetzelfde aantal setjes deed. Nou, dat heb ik geweten. Ik verging van de spierpijn. Maar het was WEL lekker
fitness first in delft??quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nou, leuk, eerder beangstigend. Jody Bernaltrainde bij dezelfdesportschool als ik. Hoop gekreun, gesteun en moeite om een gewicht omhoog te krijgen en als ik dan na hem ging bleek ie met 10 kilo bezig te zijn geweest ....
en dan heb ik het nog niet eens over de kleedkamertaferelen
Heb ook wel eens gehoord dat je dan vlak na je training geen koolhydraten moet innemen. Om te herstellen gaat je lichaam dan je reserves aanspreken. Een soort van naverbranding zeg maar. Misschien dat Mr J hier meer van af weet.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
Heeft iemand hier nog wat tips m.b.t droogtrainen? Wil er in mei mee gaan beginnen maar eerst maar eens effe op zoek naar goeie info. Als iemand dus nog wat tips heeft hoor ik het graag.
Zat ik ook al aan te denken... neem nu altijd dextrose na de training. Maar heb ook onderzoeken gelezen waar in naar voren kwam dat bij een bepaalde mate van beschadiging van het spierweefsel het niet mogelijk is KH (dit is dan al glucose toch?) op te nemen in de spieren. En dat is de reden om snelle KH binnen te krijgen vlak na je training. Dus misschien is dit sowieso niet nodig.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:13 schreef De_Wout het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehoord dat je dan vlak na je training geen koolhydraten moet innemen. Om te herstellen gaat je lichaam dan je reserves aanspreken. Een soort van naverbranding zeg maar. Misschien dat Mr J hier meer van af weet.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:45 schreef De_Wout het volgende:
Die dextrose, is dat ook gewoon een supplement uit een potje zeg maar? Ik denk bij dextrose aan van die dextro-energy tabletten. Zijn die ook goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |