Beetje arrogant. Vooralsnog bepaal jij op Fok! niet wat er gepost mag worden. Net zoals jij het recht hebt om je mening te uiten, heeft Fok! het recht om jou op Fok! bepaalde regels op te leggen. Hou je je niet aan die regels dan hebben ze het recht jou de mond te snoeren. Leer er maar mee leven Akkersloot, of start desnoods je eigen forum, met je eigen regeltjes.quote:Op zondag 26 december 2004 16:24 schreef Akkersloot het volgende:
...
Het is ook mijn punt dat ik het récht heb om te zeggen dat Mohammed een temporaalkwab epilepsie patient was. Zoals een ander het recht heeft om te zeggen dat Mo een profeet was.
Je liegt. Je liegt. Je liegt. Je hebt er vreselijk tegen geprotesteerd toen ik het over de profeet Mohammed had. Dat was hypocriet en dat mocht ik niet zeggen.quote:Op zondag 26 december 2004 16:24 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
...
Zoals een ander het recht heeft om te zeggen dat Mo een profeet was.
Baggersloot, het enige read-only forum van Nederlandquote:Op zondag 26 december 2004 16:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
...of start desnoods je eigen forum, met je eigen regeltjes.
Oehquote:Op zondag 26 december 2004 16:35 schreef iteejer het volgende:
[..]
Baggersloot, het enige read-only forum van Nederland
Ik zit nu een beetje in de Akkersloot topics (je moet wat op 2e kerstdag) en geloof me: Dat heeft ie niet alleen tegen jou gezegdquote:Op zondag 26 december 2004 16:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je liegt. Je liegt. Je liegt. Je hebt er vreselijk tegen geprotesteerd toen ik het over de profeet Mohammed had. Dat was hypocriet en dat mocht ik niet zeggen.
Ik welquote:
Nehquote:Op zondag 26 december 2004 16:39 schreef Koekepan het volgende:
Is Akkersloot nou eindelijk geband?.
Nopequote:Op zondag 26 december 2004 16:39 schreef Koekepan het volgende:
Is Akkersloot nou eindelijk geband?.
Ik denk dat bovenstaande hem wat zwaar op de maag ligtquote:Op zondag 26 december 2004 16:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je liegt. Je liegt. Je liegt. Je hebt er vreselijk tegen geprotesteerd toen ik het over de profeet Mohammed had. Dat was hypocriet en dat mocht ik niet zeggen.
In dat geval mag mijn C&H-ban van nu al bijna een jaar ook wel een keer opgeheven worden, niet?quote:
Done, was maar een weekbannetjequote:Op zondag 26 december 2004 16:45 schreef Koekepan het volgende:
[..]
In dat geval mag mijn C&H-ban van nu al bijna een jaar ook wel een keer opgeheven worden, niet?.
sura-replique?quote:Op zondag 26 december 2004 16:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Binnenkort in DIG ?: "Welke forumsoftware moet ik nemen?"
Geprotesteerd bij de mods? Zoals sommigen bij de mods klagen als ik Mohammed een temporaakkwab epilepsie patient noem ?quote:Op zondag 26 december 2004 16:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jammer. Weerlegt. Je mag op fok Mohammed "profeet Mohammed" noemen. En dus mag ik op fok Mohammed "temporaalkwab epilepsie patient Mohammed" noemen.quote:Op zondag 26 december 2004 16:41 schreef iteejer het volgende:
Ik denk dat bovenstaande hem wat zwaar op de maag ligt
is dit een antwoord of nietquote:Op zondag 26 december 2004 16:28 schreef Koekepan het volgende:
Zeg, ga eens in op mijn vraag. Of probeer je die soms te ontwijken? Laf hoor.
quote:Op zondag 26 december 2004 16:25 schreef Akkersloot het volgende:
Een belangrijk punt van verschil is dat Akkersloot niet zegt dat hij visioenen had en Mohammed en Johannes wel
Dat is niet het punt. Als ik een topic open over de Peugeot 106 zou jij met je WFL gedachte het naar GC plaatsen omdat het PTA topic over Plains én Trains én Automobiles moet gaan.quote:Op zondag 26 december 2004 16:25 schreef iteejer het volgende:
Ik heb je PTA argument gelezen ja. Maar in PTA hoef je echt ook niet aan te komen door steeds maar andere topics te gaan openen die imliciet het autrijden veroordelen.
Zelfs al zou je 'weerlegd' goed gespeld hebben, dan nog had je geen gelijk. Jouw redenatie is zo krom als een hoepel. En bovendien wordt niet zozeer het plaatsen van die mening verboden, als wel het 100 keer plaatsen van die mening, alsmede het ietwat bot reageren op andersdenkenden.quote:Op zondag 26 december 2004 17:24 schreef Akkersloot het volgende:
Jammer. Weerlegt. Je mag op fok Mohammed "profeet Mohammed" noemen. En dus mag ik op fok Mohammed "temporaalkwab epilepsie patient Mohammed" noemen.
Iets achterlijk noemen wil nog niet zeggen dat je het wil verbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |