ik weet niets van witwassen hoorquote:
dat je nix van wasse wist roken we alquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik weet niets van witwassen hoor![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:35 schreef Thermo het volgende:
Ik denk.. KUT een boete binnen.
Ik doe hem open.. ik kijk.. fout parkeren.... hmm geen boete onder mijn ruit gehad.
Mijn pa kijkt mij schaapachtig aan..
" ja uhh ik had haast en had even je auto gepakt + hem op een invalideparking gezet 4 weken geleden ofzo, boete gekregen toen."
Had ie me niet verteld
BETALEN PA
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:35 schreef Thermo het volgende:
Ik denk.. KUT een boete binnen.
Ik doe hem open.. ik kijk.. fout parkeren.... hmm geen boete onder mijn ruit gehad.
Mijn pa kijkt mij schaapachtig aan..
" ja uhh ik had haast en had even je auto gepakt + hem op een invalideparking gezet 4 weken geleden ofzo, boete gekregen toen."
Had ie me niet verteld
BETALEN PA
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:42 schreef PeuRac het volgende:
Nou laat maar zitten die felicitaties, t gesprek ging zeker goed, TE goed, ik was perfect eigenlijk, maar ik was te zelfverzekerd (gewoon arrogant dus) kan mezelf wel voor mn kop slaan nu
ach loop niet te zeveren!quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:42 schreef PeuRac het volgende:
Nou laat maar zitten die felicitaties, t gesprek ging zeker goed, TE goed, ik was perfect eigenlijk, maar ik was te zelfverzekerd (gewoon arrogant dus) kan mezelf wel voor mn kop slaan nu
Mag ik, ik heb t verneukt, ik sta gewoon niet bij DC op de standquote:
hihihihi die peu, moet je ook niet naar ook_gek luisteren hequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ik, ik heb t verneukt, ik sta gewoon niet bij DC op de stand![]()
Maandag nog een kans bij Clifford, maar daar krijgen we niks
dat is zwaar kut manquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:24 schreef PeuRac het volgende:
Ach ja, life goes ont is jammer, t is een unieke kans om op de rai te staan, maar anders loop ik gewoon normaal stage, zonder onderbreking, dan neem ik wel een dag vrij ofso
Kan ik jouw oude plek niet overnemenquote:
ik weet niet als ze die plaats al hebben opgevuld.....quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ik jouw oude plek niet overnemen
Peu aan het netwerken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ik jouw oude plek niet overnemen
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik weet niet als ze die plaats al hebben opgevuld.....
hmmm....zal zo even bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |