Onderbouwing van je mening is welkom...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:51 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Je bent gewoon een slet...
Maar dat is mijn mening...
We waren allebei behoorlijk geinteresseerd in elkaar en het klikte ook enorm goed op vakantie, maar ook allebei waren we wel zo realistisch om te beseffen dat het thuis in Nederland anders kan zijn. Daarom hadden we afgesproken elkaar bij thuiskomst weer te zien en te kijken of er meer uit kon groeien. Onze officiele relatie-datum is ook pas een maand na thuiskomst 'geprikt'.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:54 schreef DarkElf het volgende:
date fase, dus nog niets beloofd enzo?
dan zie ik het probleem niet zo.
Zou je me eens kunnen uitleggen waarom je dat niet leuk zou vinden? Ik denk wel te snappen waarom mijn vriend het zo rot vindt, maar zou ook graag eens van een andere man zijn mening horen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef T1andonly het volgende:
Nou ik zou het ook niet zo leuk vinden als jongen zijnde. Maar jullie gingen nog niet met elkaar dus.
I
Ga je nu nog steeds met die andere jongen om?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef Jongedame het volgende:
[..]
Zou je me eens kunnen uitleggen waarom je dat niet leuk zou vinden? Ik denk wel te snappen waarom mijn vriend het zo rot vindt, maar zou ook graag eens van een andere man zijn mening horen.
Hallo jongedame.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:49 schreef Jongedame het volgende:
We hebben 3 dagen behoorlijk intensief met elkaar opgetrokken
quote:ik was en ben wel degelijk op hem verliefd maar die gevoelens stonden op dat moment totaal los van die zoen, die alleen op lust was gebaseerd.
Als hij in eerste instantie reageerde, betekent het nog niet dat zijn woorden toen hij zoiets net hoorde ook echt op de langere termijn zijn mening weergeven ...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:49 schreef Jongedame het volgende:
Hij reageerde behoorlijk pittig. Het deed afbreuk aan onze goede basis volgens hem. Hij twijfelde dus ook aan de mate waarin ik verliefd op hem was geworden tijdens de vakantie. Echter, ik was en ben wel degelijk op hem verliefd maar die gevoelens stonden op dat moment totaal los van die zoen, die alleen op lust was gebaseerd.
Nu zou ik graag van jullie willen weten wat jullie van deze situatie vinden...
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:34 schreef harlingen het volgende:
Jongedame, het maakt niet uit wat wij ervan vinden. Het gaat om jou en je vriend. Je vriend is er niet blij mee en dat vind ik niet zo vreemd.
Ik had het ook niet zomaar geslikt!
Maar hoe anderen er ook over denken, je lost er niks mee op. Dit kan je alleen met je vriend doen en hoe een ander er over denkt maakt in deze niets uit. Al zegt iedereen: wat stom , je hebt gelijk, je hebt niks stoms gedaan. Dat veranderd nog niks aan de situatie.
Ze wil niks oplossen hier, ze vraagt alleen een mening.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:49 schreef Jongedame het volgende:
Ik wil graag jullie mening horen over het volgende:
Ja ok, maar waarom? Voor bevestiging? Voor overtuigingsrkacht? Om te kunnen zeggen: er zijn veel mensen die er anders over denken?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:40 schreef Snakey het volgende:
Ze wil niks oplossen hier, ze vraagt alleen een mening.
Dat is een collega dus die zie ik zo af-en-toe nog wel eens maar daar zit verder echt niks achter. Het was een eenmalige actie en daarna is er nooit meer wat gebeurd.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga je nu nog steeds met die andere jongen om?
Nu hebben we bijna 4 maanden een officiele relatie ja.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:12 schreef Copycat het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo. Datefase impliceert volgens mij dat er geen sprake was van een heuse relatie.
Is dat nu trouwens wel het geval?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:17 schreef Angeles het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat hij het niet zo leuk vond. Zeker als hij toen al helemaal verliefd op je was, en na drie dagen heb je misschien dan wel geen relatie, als er uit die drie dagen een relatie voortkomt dan horen die drie dagen als je terugkijkt wél bij de relatie die je hebt. Waarschijnlijk heeft hij daar ook speciale herinneringen aan en die worden nu een beetje tenietgedaan.
Zo ziet hij het volgens mij precies
Aan de andere kant, als ik hem was zou ik me er toch wel overheen zetten, alles wat na die drie dagen is gebeurd telt toch wel zwaarder en je gaat nu neem ik aan ook wel helemaal voor hem. Is hij inmiddels nog helemaal niet bijgedraaid?
Ik ga nu zeker helemaal voor hem. Het was echt een eenmalig iets wat zegmaar 'moest' gebeuren voor m'n gevoel. Ik heb het hem zondag verteld en daarna alleen nog aan de telefoon gesproken en toen was ie nog aardig chagarijnig. Vandaag zie ik hem weer maar ik was even benieuwd hoe men hier vindt dat ik me moet opstellen.
Goede reactie!quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Als hij in eerste instantie reageerde, betekent het nog niet dat zijn woorden toen hij zoiets net hoorde ook echt op de langere termijn zijn mening weergeven ...
Misschien was hij toen hij dat net hoorde zeer teleurgesteld, gekwetst en wilde hij wat stoom afblazen, en dat deed hij dus door jou te kwetsen met zijn 'ik twijfel aan je liefde voor mij...'.
Gun hem die teleurstelling, waarschijnlijk zou het evenzeer rot zijn als hij zou hebben gezegd: 'ach weet je, eigenlijk maakt mij dat niet zoveel uit ...' en lekker verder gegaan was.
Je wilde misschien toch ook wel een beetje dat zoiets hem zou kwetsen? ik bedoel doordat hij gekwetst is, weet je ook dat hij werkelijk van je houdt ...
Zorg gewoon dat je hem duidelijk maakt op de langere termijn, dus nadat hij wat afgekoeld is, dat je hem dat verteld hebt omdat je volledig open met hem wilt zijn, en niks voor hem verborgen wilt houden, en dat dat juist is omdat hij _nu_ de allerbelangrijkste voor jou is, en je hem nooit kwijtwilt.
Dirt snap ik dus niet, je bent verliefd op hem, maar gaat met een ander lopen zoenen. In het engels heb je zo een mooi spreekwoord over having cake and eating it too..quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:49 schreef Jongedame het volgende:
Hij twijfelde dus ook aan de mate waarin ik verliefd op hem was geworden tijdens de vakantie. Echter, ik was en ben wel degelijk op hem verliefd maar die gevoelens stonden op dat moment totaal los van die zoen, die alleen op lust was gebaseerd.
Dit is idd de reden waarom ik graag meerdere meningen hierover hoor. Het gaat mij er niet om om hem van gedachten te laten veranderen. Als hij zich er zo onder voelt dan is dat zo. Het is eerder een beetje om een inventarisatie maken van de situatie.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef DarkElf het volgende:
nou dat zal toch wel meevallen, er staan geen namen etc dus zo'n probleem lijkt me dat niet. en soms is het wel handig om eens de mening van een ander te horen, niet om iemand te overtuigen maar voor jezelf.
Ik kan niet goed uitleggen waarom ik het gedaan heb. Het was een gevoel wat er al van voor de vakantie was. Het hing in de lucht dat er wat tussen die jongen en mij zou gaan voorvallen en dat wilde ik ook graag. Heb het misschien zelfs een beetje bewust 'snel' na die vakantie laten gebeuren omdat ik wist dat het serieus kon gaan worden met de jongen van vakantie.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dirt snap ik dus niet, je bent verliefd op hem, maar gaat met een ander lopen zoenen. In het engels heb je zo een mooi spreekwoord over having cake and eating it too..
Ik vind het best logisch dat hij er een beetje pissig over is.
Al het ge -"het was toch nog geen relatie" gedoe hier vind ik persoonlijk gelul
En waarom vind je dat gelul? Je hebt verliefdheid in meerdere graden hoor... Je kan hiermee ookquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dirt snap ik dus niet, je bent verliefd op hem, maar gaat met een ander lopen zoenen. In het engels heb je zo een mooi spreekwoord over having cake and eating it too..
Ik vind het best logisch dat hij er een beetje pissig over is.
Al het ge -"het was toch nog geen relatie" gedoe hier vind ik persoonlijk gelul
yups, je weet het nu iig en das handig...quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:17 schreef Copycat het volgende:
Nu heb je die andere vent in ieder geval 'out of your system'.
http://img10.exs.cx/img10/2415/00286km.jpgquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:03 schreef HansKazaNova het volgende:
<en weg>
Flauw, en dan nog niet eens leuk flauw.
Zo ziet mijn vriend het dus ook. En dat kan ik ook snappen. Alleen kan ik die twee dingen wel loskoppelen -> verliefd zijn en spanning opzoeken. Echter, dit zou ik niet doen als ik een relatie met iemand heb.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:14 schreef A.A. het volgende:
Call me old fashion, maar ik vind zoenen met iemand terwijl je verliefd bent op iemand anders erg stom, wat houdt die verliefdheid dan in? Jouw geval, verliefd zijn, het is wederzijds en er is gedurende 3 dagen ook al eea gebeurd, vind ik zwaarder wegen dan gewoon alleen verliefd zijn, dus vind ik het zoenen nog veel stommer. Als ik verliefd ben is er ook maar 1 iemand waar ik mee wil zoenen.
Als mn vriendin me nu zou vertellen dat ze met een andere kerel heeft gezoend in de tijd dat we elkaar leerden kennen, voor onze eerste zoen, zou ik ook wel ff na moeten denken hoe ik zou reageren. Dat is toch de periode dat je verliefd bent, wat zou de ander voelen, spannend enzo, dan blijkt het wederzijds te zijn, oeh helemaal geweldig! Als dan blijkt dat ze in die tijd met een andere vent heeft staan zoenen, was die verliefdheid toch anders misschien en dat zou ik opvatten als een valse start.
Omdat ik geen geheimen voor hem wil hebben. Ik wil overal open over kunnen zijn. Als het allemaal niet zo serieus was geweest had ik het wellicht niet gezegd maar het stond nu tussen ons in voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:19 schreef La-Fosca het volgende:
Waarom leg je verantwoording af over iets wat gebeurt is terwijl jullie elkaar pas 3 dagen kende?Sommige dingen kun je beter voor jezelf houden.zeker als het toch geen ruk voorstelde..
Hmm sja, ik zie de verliefdheid als onderdeel van de relatie. Toen ik 16 was vond ik het geen probleem om te zoenen met iemand waar ik weinig bij voelde, of wat toch nix zou worden om wat voor reden dan ook, zoenen is gewoon lekker! Nu ben ik richting de 25 aan het gaan en denk ik er toch anders over. Zoenen met iemand waar ik niet verliefd op ben hoeft van mij niet, daar heb ik nix mee, daarom vind ik het ook raar dat je met iemand zoent terwijl je verliefd bent op een ander.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:28 schreef Jongedame het volgende:
[..]
Zo ziet mijn vriend het dus ook. En dat kan ik ook snappen. Alleen kan ik die twee dingen wel loskoppelen -> verliefd zijn en spanning opzoeken. Echter, dit zou ik niet doen als ik een relatie met iemand heb.
Dit snap ik ook niet helemaal, waarom zou er wat MOETEN gebeuren dan???quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:15 schreef Jongedame het volgende:
[..]
Ik kan niet goed uitleggen waarom ik het gedaan heb. Het was een gevoel wat er al van voor de vakantie was. Het hing in de lucht dat er wat tussen die jongen en mij zou gaan voorvallen en dat wilde ik ook graag. Heb het misschien zelfs een beetje bewust 'snel' na die vakantie laten gebeuren omdat ik wist dat het serieus kon gaan worden met de jongen van vakantie.
Er zou wat moeten gebeuren omdat ik me tot hem aangetrokken voelde en er een spanning tussen ons was die ik wilde opzoeken. Zo simpel ligt het voor me.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:45 schreef sieb het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet helemaal, waarom zou er wat MOETEN gebeuren dan???
Als ik je vriend was, zou ik me dan eigenlijk een beetje op de tweedeplaats gedrukt voelen, omdat je het sowieso van plan was. IK zou trouwens geeneens met een ander willen zoenen als ik verliefd zou zijn.
Nou als ik iets zou voelen voor een meisje zo me dat best kwetsen als ik dan hoor dat ze "zomaar" met een ander gekust heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef Jongedame het volgende:
[..]
Zou je me eens kunnen uitleggen waarom je dat niet leuk zou vinden? Ik denk wel te snappen waarom mijn vriend het zo rot vindt, maar zou ook graag eens van een andere man zijn mening horen.
Dan heb jij duidelijk een ander gevoel van verliefdheid dan ik... Als ik echtverliefd ben zou ik er niet eens aan denken een ander te zoenen..quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:56 schreef Jongedame het volgende:
[..]
Er zou wat moeten gebeuren omdat ik me tot hem aangetrokken voelde en er een spanning tussen ons was die ik wilde opzoeken. Zo simpel ligt het voor me.
En ik zou niet met een ander willen zoenen als ik een relatie heb, als ik alleen nog maar verliefd ben en het niet eens zeker is of dat tot een relatie gaat leiden, kan ik dat wel.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:02 schreef Kreator het volgende:
[ Bericht 32% gewijzigd door DarkElf op 14-12-2004 14:04 ( dit is geen onz forum...) ]
Ah, ik ben niet de enige die miendobbelsteen mistquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:08 schreef HeLLuM het volgende:
Eindelijk weer eens een ouderwets goed Onzin-topic!
....al die fanmail en die onderwerpen op haar weblog.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:25 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die miendobbelsteen mist.
Ik word er zowaar depressief van.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:25 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die miendobbelsteen mist.
Heb ik me na afloop ook bedacht. Had zijn reactie iets milder ingeschat. Maargoed, ben ergens ook wel weer blij dat ik nu alles op tafel heb gegooid.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:28 schreef Aventura het volgende:
Dit zijn typisch van die dingen die je maar beter niet kunt vertellen. Eerlijkheid is soms zo overrated..
Dat is dus precies wat ik ook dacht, waarom zou je dit in hemelsnaam aan je vriend vetellen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:28 schreef Aventura het volgende:
Dit zijn typisch van die dingen die je maar beter niet kunt vertellen. Eerlijkheid is soms zo overrated..
Inderdaad, dingen verzwijgen, leugens en geveinsde oprechtheid is immers de basis van elke gezonde relatiequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:28 schreef Aventura het volgende:
Yup, zo kijk ik er in dit geval ook naar. Als het in jouw hoofd duidelijk is dat het geen probleem is*, waarom dan zijn hoofd er nog eens mee op hol brengen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:42 schreef Muertez het volgende:
Dat is dus precies wat ik ook dacht, <plus uitleg>
Jij zou het ook graag te horen krijgen als je vriendin helemaal geil werd van een kerel die ze in de bus zag zitten, of van een of andere 'hunk' uit GTST? Of misschien dat ze tijdens de sex een seconde aan een ander dacht?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:46 schreef HansKazaNova het volgende:
Inderdaad, dingen verzwijgen, leugens en geveinsde oprechtheid is immers de basis van elke gezonde relatie.
Er zit een wereld van verschil tussen acties en gedachtes.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:54 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Jij zou het ook graag te horen krijgen als je vriendin helemaal geil werd van een kerel die ze in de bus zag zitten, of van een of andere 'hunk' uit GTST? Of misschien dat ze tijdens de sex een seconde aan een ander dacht?
Idd, want als mijn vriendin constant aan een ander zou denken zou ik haar eruit schoppen, terwijl als ze met een vriend van mij danst kan ik er prima mee leven.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:02 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil tussen acties en gedachtes..
Da's ook wel waar, maar lijkt me toch normaal dat je daar niet zomaar mee in huis valt. Voor sommige is het nogal delicaat en die horen zoiets gewoon liever niet lijkt me.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:11 schreef Xennia het volgende:
Als ik jouw vriend was, zou ik er eerder over vallen dat je me dit pas na 4 maanden een officiele relatie vertelde. Wat stelt eerlijkheid dan nog voor als je dit zo lang kon verzwijgen?
Kun je er ook prima mee leven als je vriendin speeksel uit gaat lopen wisselen met die vriend dan?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:05 schreef HenryHill het volgende:
Idd, want als mijn vriendin constant aan een ander zou denken zou ik haar eruit schoppen, terwijl als ze met een vriend van mij danst kan ik er prima mee leven.
Volgens mij denkt ze daar wel elke avond aan. De hoer.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:26 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Kun je er ook prima mee leven als je vriendin speeksel uit gaat lopen wisselen met die vriend dan?
Natuurlijk niet. Voor zover je mijn punt nog niet begrepen had, ik wilde dus aangeven dat de scheidingslijn tussen wat wel en wat niet kan niet per se hoeft te liggen tussen denken en doen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:26 schreef HansKazaNova het volgende:
Kun je er ook prima mee leven als je vriendin speeksel uit gaat lopen wisselen met die vriend dan?
...en volgens mij kan jij helemaal niet denken. Je had beter in ONZ kunnen blijven.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:09 schreef HeLLuM het volgende:
Volgens mij denkt ze daar wel elke avond aan. De hoer.
Oftewel, wat ze denkt mag ze verzwijgen, wat ze doet niet...quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:10 schreef HenryHill het volgende:
Natuurlijk niet. Voor zover je mijn punt nog niet begrepen had, ik wilde dus aangeven dat de scheidingslijn tussen wat wel en wat niet kan niet per se hoeft te liggen tussen denken en doen.
Mijn vriend zegt dat ie er ook gelijk mee was gekapt als hij het tijdens de date-fase al had geweten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:58 schreef Nomad_k9 het volgende:
Ook een keer zoiets meegemaakt alleen ik kwam er dan toevallig tijdens die fase achter, tsja die kon van mijn part toen gewoon opstappen. Je hebt oficieel misschien niks gehad destijds, maar de gevoelens waren er wel. En die heb je gewoon verraden ik zie het misschien wat ongenuanceerd en klaarblijkelijk vinden een heel hoop mensen dat geen probleem, alles behalve handig is het zeker. Want je gaf gewoon voor wat lust je verliefdheid op ?! zegt dat dan iets over jou, of over die verliefdheid? Dat is de vraag die ik me zou afstellen.
Mensen verschillen gelukkig...quote:Op woensdag 15 december 2004 22:27 schreef Uiruru het volgende:
alleen op lust
Die 3 woordjes zouden mij meer moeite kosten dan die hele zoen. Ik wil namelijk absoluut geen vrouw die puur op lust intieme/seksuele dingen doet. Intieme en seksuele dingen horen voor mij bij liefde.
Gelukkig wel. Maar ik hoop voor jou dat jou vriendje niet op dezelfde manier erover denkt als ik.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:04 schreef Jongedame het volgende:
[..]
Mensen verschillen gelukkig...
Nee, voor zover ik weet niet. Hij is zelf ook niet vreemd met het scharrelen voor de lust.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:15 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Maar ik hoop voor jou dat jou vriendje niet op dezelfde manier erover denkt als ik.
Dus vreemdgaan is geen issue voor jullie?quote:Op donderdag 16 december 2004 10:18 schreef Jongedame het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet niet. Hij is zelf ook niet vreemd met het scharrelen voor de lust.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:52 schreef Jongedame het volgende:
[..]
Onderbouwing van je mening is welkom...
quote:Hallo,
Ik wil graag jullie mening horen over het volgende:
Afgelopen zomer heb ik op vakantie een jongen leren kennen. We hebben 3 dagen behoorlijk intensief met elkaar opgetrokken waarbij we tijdens het afscheid allebei elkaar in Nederland zeker weer wilden gaan zien om te kijken of het daar ook zo goed zou klikken.
Nu is het geval dat ik 2 dagen nadat ik weer terug was van mijn vakantie in Nederland nog een keer met een andere jongen heb gezoend. Dit terwijl ik dus in de date-fase zat met die jongen van vakantie. Die zoen was met een jongen waarmee ik al van voor de zomervakantie een gevoel van spanning had en ik wilde gewoon nog graag een keer die spanning met hem opzoeken. Meer redenen zaten er voor mij niet achter.
Aangezien het nog niks officieels was met die jongen van vakantie vond ik op dat moment dat het nog mocht. Ik heb dit echter nooit verteld tegen de jongen van vakantie die nu inmiddels bijna 4 maanden mijn vriend is.
Nu hadden we afgelopen week een gesprek wat over een dergelijk onderwerp ging en daarom besloot ik het toch te vertellen, ook omdat ik er al een tijdje mee in mn maag zat. Overal ben ik eerlijk over geweest, op dat ene voorval dus na.
Hij reageerde behoorlijk pittig. Het deed afbreuk aan onze goede basis volgens hem. Hij twijfelde dus ook aan de mate waarin ik verliefd op hem was geworden tijdens de vakantie. Echter, ik was en ben wel degelijk op hem verliefd maar die gevoelens stonden op dat moment totaal los van die zoen, die alleen op lust was gebaseerd.
Nu zou ik graag van jullie willen weten wat jullie van deze situatie vinden...
What the fuck!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:02 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik ben er alleen achtergekomen door haar dagboek te lezen...
Ook niet iets wat jou siert...quote:Op donderdag 16 december 2004 11:02 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik ben er alleen achtergekomen door haar dagboek te lezen...
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef iamredleader het volgende:
Zero-Nine heeft gelijk. Zijn moeder is geen hoer - die doet het gratis.
[/offtopic]
Nou, ik denk dat Jongedame haar les heeft geleerd, misschien dat ze vanaf nu "eerlijk" over dingen zal zijn?
@Zero-Nine, doe ff normaal, da's echt offtopic en zinloos, bovendien kwetsend. Daarom neem ik mijn eerste zin bij deze terug, en bied je mijn verontschuldigingen aan. Sorry.
Nope.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:28 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Dus vreemdgaan is geen issue voor jullie?
Die 'vakantiegast' is me komen ophalen van het vliegveld. Daarna heb ik met die collega gezoend en vervolgens ben ik verder af gaan spreken met de 'vakantiegast'.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:33 schreef NiNi het volgende:
Je hebt die jongen dus ontmoet op vakantie en terug in Nederland zoen je met een ander terwijl je die vakantiegast verder niet meer had gezien?
Mijn hemel, waar je al een probleem van maakt.
Misschien maakt hij er zo'n probleem van omdat jij het zo zwaar ziet en ook zo overbrengt.
Ik ben altijd overal eerlijk over geweest op dat ene na. In dat opzicht vind ik het prettig dat ik nu niks hoef te verzwijgen.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef iamredleader het volgende:
Zero-Nine heeft gelijk. Zijn moeder is geen hoer - die doet het gratis.
[/offtopic]
Nou, ik denk dat Jongedame haar les heeft geleerd, misschien dat ze vanaf nu "eerlijk" over dingen zal zijn?
@Zero-Nine, doe ff normaal, da's echt offtopic en zinloos, bovendien kwetsend. Daarom neem ik mijn eerste zin bij deze terug, en bied je mijn verontschuldigingen aan. Sorry.
Erg praktisch van je gedacht, zo zou ik ook kunnen denkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:15 schreef Jongedame het volgende:
[..]
Heb het misschien zelfs een beetje bewust 'snel' na die vakantie laten gebeuren omdat ik wist dat het serieus kon gaan worden met de jongen van vakantie.
Agree, ik bedoelde ook dat het vrouwelijk is om erover door te gaan, accepteren of niet inderdaad! Maar zo pissig reageren vind ik ook niet op zijn plaats, dat je het niet leuk vind ok... ben overigens ook vrouw maar ik ben niet de persoon om oude koeien uit de sloot teblijven halen...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:50 schreef Angeles het volgende:
Misschien is het vrouwelijk om er zolang over door te blijven zeiken, hoewel ik als vrouw eigenlijk ook vind dat je zoiets wel achter je moet laten, je accepteert het of niet, het is niet iets waar je nog maanden over door moet gaan lijkt me en zeker niet op zo'n manier.
Maar dat hij er over valt lijkt me niet zo typisch vrouwelijk. Er zijn zat mannen die zoiets klote zouden vinden.
bij de weg...date fase kom op het is geeneens aan...quote:Op woensdag 15 december 2004 23:34 schreef Godshand het volgende:
Tijdens me date fase met me laatste ex, neukte ze ook nog met een ander...maar ja dat had ze afgesproken... :|
quote:Hij is zelf ook niet vreemd met het scharrelen voor de lust.
quote:Dus vreemdgaan is geen issue voor jullie?
Uhm.. Wat is dan het probleem? Dit had je misschien beter al in de OP kunnen melden.quote:Nope.
Het probleem is dat hij het niet goed vindt dat ik tijdens onze date-fase nog met een ander heb gezoend. Dat stelt hem teleur omdat het in zijn ogen teniet doet aan wat er al tussen ons was. Ook al weet hij dat ik officieel niet ben vreemdgegaan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:27 schreef SilverGun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uhm.. Wat is dan het probleem? Dit had je misschien beter al in de OP kunnen melden.
wtf zeur je nou over "officieel vreemgaan" als dat niet eens een issue is tussen jullie twee?? Ookal was het wel "officieel" had het nog nix uitgemaakt zeg je toch?quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:49 schreef Jongedame het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij het niet goed vindt dat ik tijdens onze date-fase nog met een ander heb gezoend. Dat stelt hem teleur omdat het in zijn ogen teniet doet aan wat er al tussen ons was. Ook al weet hij dat ik officieel niet ben vreemdgegaan.
oooooow wacht, nu snap ik die eerdere vraag van uriuru (ofzoiets) pas! Vreemdgaan is bij ons absoluut not done! Sorry voor de verwarring!quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:25 schreef A.A. het volgende:
[..]
wtf zeur je nou over "officieel vreemgaan" als dat niet eens een issue is tussen jullie twee?? Ookal was het wel "officieel" had het nog nix uitgemaakt zeg je toch?
Sorry misverstandje van mijn kant.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:35 schreef Angeles het volgende:
Begrijp ik het nou goed en hebben jullie een open relatie?
In dat geval krijg ik een beetje het idee dat hij eigenlijk te jaloers is voor een open relatie en het een beetje meten met twee maten is. Als hij iets met een ander doet dan zegt dat niks over jullie relatie, als jij het doet plotseling wel.
Of begrijp ik het nou verkeerd?
Dat je dom bent dat had ik al in de gaten. Maar ik snap even niet wat je niet begrijpt aan deze vraag: Dus vreemdgaan is geen issue voor jullie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:03 schreef Jongedame het volgende:
[..]
oooooow wacht, nu snap ik die eerdere vraag van uriuru (ofzoiets) pas! Vreemdgaan is bij ons absoluut not done! Sorry voor de verwarring!
Heeft niks met zelfrespect te maken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:51 schreef Ixnay het volgende:
Zelf schuld.
Die jongen heeft wel zelfrespect in tegenstelling tot jou.
Zo'n eerste opmerking maakt reageren zinloos. Grappig dat mensen hier op het forum gelijk een oordeel over iemand geven. Roep jij in het echte leven ook gewoon tegen mensen dat je ze dom vindt nadat ze 3 zinnen gesproken hebben?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:55 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Dat je dom bent dat had ik al in de gaten. Maar ik snap even niet wat je niet begrijpt aan deze vraag: Dus vreemdgaan is geen issue voor jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |