Johnny Depp, Brad Pitt, whatever...quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef bylar het volgende:
Had ze niet beter Johnny Depp kunnen kiezen?
Dat was toch tien minuten geleden?quote:Op maandag 13 december 2004 21:53 schreef Just_to_say_Hello het volgende:
Laatst dat meisje dat werd gezoend door Robbie Williams...
George Michaelquote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zou meteen het vrouwelijke equivalent van meneer williams een flinke veeg geven
Mee eens! Het boeit verder niet. Zal verder ook niets worden...quote:Op maandag 13 december 2004 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou hem terugzoenen, maar ja, ik ben dan ook zelf een vrouwtje he... dus die vriendin boeit me dan niet zo.
Als je als gozer zijnde het uit gaat lopen maken vind ik dat een beetje triest, tenzij je vriendin echt een enorme sloerie uit gaat hangen daar.
Maar goed, dat moet ieder stelletje voor zich weten, ik zou het niet boeiend vinden als mijn vriend zoent met weet ik het, Britney Spears ofzo.
Hehehe, ja dat zou inderdaad wel heel cool zijn....quote:Op maandag 13 december 2004 22:07 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zou het n klein beetje jammer vinden, maar het haar ook wel gunnen. T zou pas helemaal gaaf zijn als ze hem een flinke klap op zijn bek geeft!
.
Nou, ik zou jaloers zijn als ze mijn vent zou zoenen.quote:Op maandag 13 december 2004 22:19 schreef Copycat het volgende:
Madonna
Juist die "once in a lifetime" factor zou mij het echt laten verschieten, who gives a damn, zolang ze maar niet met hem naar bed gaat vind ik het al snel bestquote:Op maandag 13 december 2004 22:19 schreef Copycat het volgende:
Hoe groot is die kans in hemelsnaam?
Conclusies trekken uit een 'Once in a lifetime' met een megaster vind ik een beetje overtrokken.
Ik denk dat, als het iemand is die ik ook in enigzins bewonder, een Madonna of Kylie M, bijvoorbeeld, ik alleen maar beretrots op mijn vent zou zijn... en de foto's en het verhaal verkoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |