abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25993738
Waarom werd die (wereld)goal van racing afgekeurd?
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:04:24 #252
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25994129
quote:
MVV toont interesse in Mark Luijpers

Als contractverlenging in Kerkrade uitblijft voor Roda JC-routinier Mark Luijpers, is eerstedivisionist MVV geïnteresseerd in de diensten van de 35-jarige verdediger. Luijpers, die bij Roda op termijn een functie krijgt als verzorger, heeft te kennen gegeven nog een seizoen te willen voetballen. ,,Maar daar moet Roda dan wel toestemming voor geven'', aldus Luijpers die op de hoogte is van de 'voorzichtige' interesse van de Maastrichtse club.

De gesprekken over zijn toekomst bij Roda worden gevoerd zodra de nieuwe trainer - Huub Stevens is de gedoodverfde kandidaat - in Kerkrade bekend is.

Technisch directeur John Vranken van MVV en trainer Andries Jonker zaten zondag op de tribune tijdens het duel Roda JC-NAC Breda. Luijpers, die in 1997/1998 op uitleenbasis bij MVV actief was, begon op de bank en viel in de slotfase in. Jonker en Vranken willen weinig kwijt over de Maastrichtse interesse. ,,Ik ga niet vertellen voor wie ik naar een wedstrijd ga kijken'', zegt Jonker. Vranken is wat scheutiger met commentaar. ,,Mark Luijpers is een goede voetballer. Hij kan het niveau in de eerste divisie met twee vingers in de neus aan, ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat Roda hem laat gaan.''

Bron : Limburger
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 09:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom werd die (wereld)goal van racing afgekeurd?
Grens had van te voren buitenspel gezien, maar die zag wel meer dingen die voor de rest niemand zag...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_26002327
Kunnen ze op de Roda-site ook reageren op berichten, DarkShine?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:34:45 #254
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26004213
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Kunnen ze op de Roda-site ook reageren op berichten, DarkShine?
Nee, er is alleen een prikbord. en een slecht niet-lopend forum

[ Bericht 2% gewijzigd door Kaalhei op 05-04-2005 19:19:06 ]
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_26004988
Okee, dat is dan weer jammer, maar goed.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:56:34 #256
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26009190
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Okee, dat is dan weer jammer, maar goed.
Staan reacties op jou column op 't prikbord.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 6 april 2005 @ 10:03:19 #257
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26017463
RKC Waalwijk - Roda JC is op last van burgemeester & politie omgezet in verplichte combi.
Planning:
-
pi_26024475
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:56 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Staan reacties op jou column op 't prikbord.
Oh leuk, even kijken!
www.thuisuiteten.nl
pi_26024657
Jullie nieuwe blote meid heeft wel kleine borsten, trouwens...
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 6 april 2005 @ 15:46:06 #260
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26025557
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
Jullie nieuwe blote meid heeft wel kleine borsten, trouwens...
http://www.limboo.com/hanen/nathalie.jpg
Planning:
-
pi_26026645
Dat is een hondje.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 7 april 2005 @ 09:11:06 #262
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26040543
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Dat is een hondje.
Link kopieren en plakken in een nieuw browservenster...
Planning:
-
  donderdag 7 april 2005 @ 12:06:10 #263
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26044380
quote:
Op woensdag 6 april 2005 10:03 schreef DarkShine het volgende:
RKC Waalwijk - Roda JC is op last van burgemeester & politie omgezet in verplichte combi.
Waalwijk ligt te dicht bij Den Bosch....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26051765
quote:
Op donderdag 7 april 2005 09:11 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Link kopieren en plakken in een nieuw browservenster...
Dan heeft ze wel een volle boezem ja.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 11 april 2005 @ 09:12:11 #265
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26140445
Iemand naar Waalwijk geweest? Ik ben dit keer zelf niet geweest...
Planning:
-
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:00:38 #266
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26167549
Op de Duitse zender DSF werd gisteren gezegd dat Huub Stevens terug zou keren naar zijn oude Nederlandse club (Roda JC), dit zou deze week bekend gemaakt worden...

Let's hope so!
Planning:
-
pi_26177386
Volgens Johan zou ie ook al getekend hebben en gaat Co dus naar Köln.
www.thuisuiteten.nl
pi_26376495
Stevens nu officieel aan het eind van het seizoen weg bij Koln.
quote:
Huub Stevens laat contract bij 1. FC Köln ontbinden

20/4/2005 14:52

1. FC Köln luisterde naar de wens van Huub Stevens. Aan het einde van het seizoen vertrekt de Nederlandse trainer bij de nummer twee van de Tweede Bundesliga.

In de eenjarige verbintenis die Stevens een jaar geleden tekende bij Die Geissböcke was een optie opgenomen, die de Limburger een automatische contractverlenging in het vooruitzicht stelde indien Köln dit seizoen zou promoveren naar de Bundesliga.

Maar Stevens had al vaker aangegeven onder dat contract uit te willen. 'Hij heeft al geruime tijd geleden FC-Präsident Wolfgang Overath over zijn privé-situatie verteld en daarbij redenen aangedragen zijn trainersjob bij 1. FC Köln in de zomer op te geven', luidde de officiële verklaring van de Duitse club.

'De beslissing het contract in juni te laten eindigen, is een nadrukkelijke wens van Huub Stevens. FC Köln accepteert de persoonlijke beweegredenen van Stevens.'

Het was een publiek geheim dat Stevens weg wilde bij Köln. Het vele reizen in Duitsland staat hem tegen, hij wil meer tijd met zijn familie doorbrengen zeker nu zijn vrouw met haar gezondheid kampt. Roda JC heeft al meerdere malen te kennen gegeven graag Stevens weer aan te stellen als coach.

Met nog vijf speelronden op het programma bezet Köln de tweede plaats in de Tweede Bundesliga met een achterstand van één punt op koploper MSV Duisburg. De eerste drie ploegen promoveren. Het gat naar nummer vier 1860 München bedraagt zes punten.

'We hopen dankzij deze beslissing weer de concentratie te kunnen opbrengen om in de resterende duels het gestelde doel van promotie te realiseren.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:19:54 #269
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26380646
Lijkt mij ook.

Huub zal dan wel wat aan z'n talen moeten gaan werken.
pi_26382473
OMFG

Ik lees net in de VI dat Sergio (23) een kind heeft van 9 jaar samen met zijn huidige vriendin. Het verhaal vertelt niet hou oud z'n vriendin is maar hij zelf vindt het de normaalste zaak van de wereld. Dat is heel normaal in zijn cultuur vertelt ie. Shit, 14 en dan al een kind )
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_26383092
Braziliaanse straatjongen, dat is vrij normaal ja. Wamberto was ook 15 geloof ik.

Die Roda-meid staat nu naakt. Gaat Roda dan nog wel winnen of is hun doel bereikt??
www.thuisuiteten.nl
pi_26384957
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:19 schreef pfaf het volgende:
Zou wel leuk zijn als Huupie terug naar Roda gaat.
ik hoop erop
pi_26389401
Mart van de NOS meldt zojuist dat Roda nu zo snel mogelijk rond wil komen met Der Huub (open deur...)

De assistenten zouden dan Raymond Atteveld en Marco van Hoogdalem worden .
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  donderdag 21 april 2005 @ 10:48:07 #275
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26398274
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:57 schreef gras het volgende:
Lijkt mij ook.

Huub zal dan wel wat aan z'n talen moeten gaan werken.
Denk dat Huub anderen eerder aan hun NL taal gaat laten werken!
Planning:
-
pi_26674281
quote:
Huub Stevens is vanaf komende zomer trainer van Roda JC.

Technisch bestuurslid Nol Hendriks bevestigt dat de club en oefenmeester akkoord zijn over een tweede termijn bij de Limburgers.

,,Met Huub zijn we er uit'', laat Hendriks weten. ,,Hij wil heel graag naar ons toe komen. We hopen dat we deze week het contract kunnen tekenen.''

Stevens was eerder al vier jaar in dienst bij Roda JC. In 1995 bracht hij de Limburgers naar de tweede plaats in de competitie. Hij ging naar Schalke 04 en schreef geschiedenis door de UEFA Cup te veroveren.

Voordat Stevens een handtekening onder een meerjarige verbintenis zet, wil Roda JC eerst nog met 1.FC Köln om de tafel. Bij de Duitsers neemt de trainer na dit seizoen afscheid, omdat hij vaker thuis bij zijn vrouw wil zijn. Hendriks: ,,We gaan er vanuit dat we geen transfersom voor Stevens hoeven te betalen, omdat hij van de club mag vertrekken. En Köln is natuurlijk ook al op zoek naar een nieuwe trainer, dus op hun beslissing komen ze niet terug. Ik verwacht deze week met Köln om de tafel te kunnen.''

Hendriks en Roda JC willen haast maken met de opvolging van scheidend trainer Wiljan Vloet (volgend jaar in dienst van Sparta). ,,We moeten duidelijkheid hebben'', zegt Hendriks. ,,Dat is zeker belangrijk met het oog op de samenstelling van de groep. Wie wil de trainer er graag bij hebben en wie mag er weg?''

De afgelopen maanden verlengde Roda JC al de contracten van Lászlo Bodnar en Vladan Kujovic. Over de aflopende verbintenissen van Ger Senden en Mark Luijpers bestaat echter onduidelijkheid. Senden flirte al openlijk met FC Eindhoven, terwijl fysiotherapeut Luijpers ook opgenomen kan worden in de medische staf. ,,Eerst wil ik afwachten wat de nieuwe trainer met me wil'', aldus Luijpers.

,,Ik denk aan het einde van de week meer te weten.''[/b]
Dat is natuurlijk erg goed nieuws voor iedereen die RJC een warm hart toedraagt

Helaas ook slecht nieuws:
quote:
Pa Modou Kah betrokken bij tragisch auto-ongeluk 02-05-2005

Onze trotse Noorse verdediger Pa Modou Kah is gisteravond het slachtoffer
geworden van een auto-ongeluk met fatale afloop. In zijn auto zaten
behalve Pa, zijn vriendin, een neef en een vriend. De 26-jarige vriendin
van Pa is bij dit tragische ongeval om het leven gekomen. Pa werd na het ongeluk opgenomen in het ziekenhuis, maar mocht dit vanavond weer verlaten. Hij maakt het naar omstandigheden lichamelijk redelijk goed. Wij wensen hem vanaf deze plaats heel veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies en hopen hem snel weer in ons midden te hebben.
Dat is natuurlijk gewoon ronduit verschrikkelijk
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  maandag 2 mei 2005 @ 19:48:56 #277
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26674406
Jemig!!! Absoluut tragisch zeg. 26 jaar...
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 mei 2005 @ 19:59:12 #278
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26674793
[...]

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_26675321
Potverdorie, verschrikkelijk.
That's all folks!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 00:44:36 #280
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26684138
Kah, YNWA!

Planning:
-
pi_26684284
Godver wat verschrikkelijk.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26684963
Ik word er helemaal stil van......
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_26694348
* AirRaid wenst Kah en zijn familie veel strekte bij dit verlies
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:03:46 #284
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26697381
Op zo'n moment is voetbal zo'n ongelooflijke bijzaak... Zijn vriendin had eerder op de dag haar diploma gekregen voor het afronden van haar studie. Jemig...
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:50:24 #285
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26719531
quote:
Senden blijft toch bij Roda

Ger Senden heeft met Roda JC overeenstemming bereikt over een contractverlenging van drie jaar. Daarmee is de overgang van de verdediger naar eerstedivisieclub FC Eindhoven definitief van de baan. Over de sportieve toekomst van Mark Luijpers bij de Kerkraadse eredivisionist is nog geen beslissing genomen.

Volgens Senden (33) was de optie om bij Roda JC te blijven 'compleet gezien interessanter dan voor Eindhoven te kiezen'. De ervaren verdediger heeft gekozen voor zekerheid. ,,Het werd tijd dat ik een beetje rust om mij heen kreeg. De laatste tijd was toch een beetje hectisch met al die onderhandelingen. Ik ben echt blij dat dit nu achter de rug is.''

Senden - tevens actief als jeugdtrainer bij de Kerkraadse club - heeft met de club afgesproken dat er per jaar bekeken zal worden of hij zijn carrière als selectiespeler zal voortzetten. ,,Ik zal het komende seizoen in ieder geval proberen om met mijn ervaring de jongeren te helpen. Maar daarover zal ik eerst nog een keer goed met onze nieuwe trainer moeten praten.''

Waar Senden de komende drie seizoenen dus onder de pannen is, heeft zijn collega Mark Luypers (34) nog steeds geen beslissing genomen over zijn toekomst als profvoetballer. ,,Ik hoop binnen een week de knoop te kunnen doorhakken.'' Een overgang naar MVV is geen optie meer. ,,Die transfer is helemaal van de baan. Ik wil nu nog even nadenken over wat ik precies ga doen.''

Frank Rutten, directeur algemene zaken van Roda JC, stelt dat de contractverlenging van Ger Senden 'in ieder geval op de toekomst gericht is'. ,,Senden is een man van de regio, dus die wilden we er graag bij houden. Eerst als voetballer, later als jeugdtrainer. Over Mark Luijpers zijn we nog in overleg. De kans dat hij bij ons blijft is wel nog steeds aanwezig. In wat voor een functie dan ook.''

Overigens werd bij spits Arouna Koné in het ziekenhuis van Veldhoven afgelopen maandag een routinecontrole naar de lichamelijke gesteldheid van de aanvaller uitgevoerd. De Afrikaanse goalgetter kon opgelucht ademhalen, want er werd wederom niks ernstigs geconstateerd. ,,Dit onderzoek is puur uit voorzorg door ons gedaan en het resultaat was precies hetzelfde als het vorige'', verklaart Roda's clubarts Marc Weyts. ,,Er is geen enkele inzetbaarheidsbelemmering bij hem geconstateerd. Cardiologisch gezien is Koné kerngezond.''

Waar Senden afziet van een overgang naar FC Eindhoven, heeft de nieuwe coach Louis Coolen (nu nog assistent bij Roda JC) wel een andere ervaren speler gestrikt. De Graafschap-middenvelder Ilja van Leerdam (26) tekende voor een jaar.

Bron : LD
Planning:
-
pi_26726855
Gelukkig! Zou mijn pleidooi effect gehad hebben? Of betekent het gewoon dat Huub zeker komt, wat die in het AD ook mag beweren?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 mei 2005 @ 17:21:06 #287
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_26732181
Dat Parkstad Stadion ligt dichter bij Heerlen dan bij Kerkrade. De gemeentegrenzen lopen ook nog net om dat stadion heen zodat het nog van Kerkrade is.
Die naamsverandering in Roda Limburg zou van mij wel mogen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:03:38 #288
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26755743
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 17:21 schreef Ixnay het volgende:
Dat Parkstad Stadion ligt dichter bij Heerlen dan bij Kerkrade. De gemeentegrenzen lopen ook nog net om dat stadion heen zodat het nog van Kerkrade is.
Die naamsverandering in Roda Limburg zou van mij wel mogen.
Het stadion ligt in Kerkrade, op een steenworp afstand van Heerlen.

En waarom de naam veranderen? Just leave it as it is!
Planning:
-
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:49:48 #289
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_26760808
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:03 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Het stadion ligt in Kerkrade, op een steenworp afstand van Heerlen.

En waarom de naam veranderen? Just leave it as it is!
Maar het ligt dichter bij de kern van Heerlen.

Maar die naam hoeft ook niet te veranderen. Dat "de trots van het zuiden" kunnen ze wel het beste veranderen, want zo trots zijn de meeste limburgers er niet op.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 00:35:09 #290
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26769173
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:49 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Maar het ligt dichter bij de kern van Heerlen.

Maar die naam hoeft ook niet te veranderen. Dat "de trots van het zuiden" kunnen ze wel het beste veranderen, want zo trots zijn de meeste limburgers er niet op.
Moet je dan trots zijn op Fortuna en MVV? Schijnbaar zijn we dus toch de 'Trots van het Zuiden'!
Planning:
-
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:33:41 #291
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26773881
quote:
Roda-spelers leven mee met gebroken Kah

De hele Roda JC-familie is behoorlijk van slag nadat speler Pa-Modou Kah afgelopen maandag door een tragisch auto-ongeluk zijn vriendin verloor. Iedereen zoekt troost bij elkaar en probeert de Noor steun te geven. "Op zulke momenten is voetbal niet meer belangrijk.''

De afgelopen dagen bracht vrijwel de complete spelersgroep van Roda JC - evenals technische en medische staf - een bezoek aan Pa-Modou Kah. Volgens trainer Wiljan Vloet is iedereen binnen de Kerkraadse club behoorlijk getroffen door de ellende die hun voetbalcollega is overkomen.

,,Je merkt echt de verslagenheid binnen de selectie. Iedereen zoekt contact met elkaar, vraagt aan mij wat er nu allemaal gaat gebeuren. Voor de training is het een stuk stiller nu Pa-Modou er niet is. Zulke dingen vallen mij meteen op, omdat hij altijd zo nadrukkelijk aanwezig is.''

Vloet noemt het contact met zijn getroffen speler 'bijzonder goed'. ,,Ik kan heel open met hem praten, maar heb wel het gevoel dat hij nog niet bezig is met het rouwen. In een shock zit hij naar mijn mening niet, anders viel er immers niet normaal met hem te communiceren. De komende vier weken heeft hij in ieder geval van mij vrijaf gekregen om weer helemaal op krachten te komen. Of hij daar gebruik van maakt, bepaalt hij natuurlijk zelf.''

Ger Senden heeft de gebeurtenissen van de laatste dagen als 'schokkend' ervaren. ,,Dit laat zien hoe betrekkelijk het leven is. Op zulke momenten is het voetbal echt niet meer belangrijk. We zullen de komende tijd als spelersgroep alles in het werk stellen om Pa-Modou zo goed mogelijk op te vangen. Meer kunnen wij helaas ook niet doen.''

Het bezoek aan de Noorse ex-international heeft diepe indruk gemaakt op Gregoor van Dijk, die ,,een zwaar geëmotioneerde'' Kah aantrof. ,,Dat was echt heel heftig, heeft me heel erg aangegrepen. Wat die jongen meemaakt, is echt het ergste wat je als mens kan overkomen. Gelukkig praten we er als spelers onder elkaar veel over. Dat doet me wel goed.''

Bron : LD
Planning:
-
pi_26775228
heeft deze vreselijke gebeurtenis eigenlijk het landelijke sportnieuws gehaald?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:35:22 #293
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26775284
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heeft deze vreselijke gebeurtenis eigenlijk het landelijke sportnieuws gehaald?
Geen id, weet dat het in het Brabantse media te lezen was, maar ik heb er niks van op tv gezien...
Planning:
-
pi_26775418
Dat zou anders zijn geweest als Kah bij een grotere club zou hebben gespeeld.
pi_26775558
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat zou anders zijn geweest als Kah bij een grotere club zou hebben gespeeld.
Ja, en wat dan nog?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:02:10 #296
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26775890
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:47 schreef gras het volgende:

[..]

Ja, en wat dan nog?
Dat de hele media ruk is! Als 't zo'n speler van jou club was geweest was er niks anders op het sportjournaal.

Maar aan de andere kant, nu zit niet de hele tijd de media opnieuw (moeilijke) vragen aan Kah te stellen. Dus in principe is het maar beter zo!
Planning:
-
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:39:53 #297
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26778130
Het heeft op NOS TT gestaan en in het AD.
www.thuisuiteten.nl
pi_26778547
Echt erg wat er met Kah is gebeurt.

Waar het ongeluk gebeurde is ook nog eens redelijk in de buurt.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:03:44 #299
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26778676
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Echt erg wat er met Kah is gebeurt.

Waar het ongeluk gebeurde is ook nog eens redelijk in de buurt.
Kwam er gister langs toen ik terugkwam van de vriendin, 't ongeluk was op de brug bij de grensovergang dus het had erger kunnen zijn...
Planning:
-
pi_26782646
Verschrikkelijk zeg... ik zit het met kippevel te lezen...

Sterkte gewenst aan Kah, familie en vrienden!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')