quote:MVV toont interesse in Mark Luijpers
Als contractverlenging in Kerkrade uitblijft voor Roda JC-routinier Mark Luijpers, is eerstedivisionist MVV geïnteresseerd in de diensten van de 35-jarige verdediger. Luijpers, die bij Roda op termijn een functie krijgt als verzorger, heeft te kennen gegeven nog een seizoen te willen voetballen. ,,Maar daar moet Roda dan wel toestemming voor geven'', aldus Luijpers die op de hoogte is van de 'voorzichtige' interesse van de Maastrichtse club.
De gesprekken over zijn toekomst bij Roda worden gevoerd zodra de nieuwe trainer - Huub Stevens is de gedoodverfde kandidaat - in Kerkrade bekend is.
Technisch directeur John Vranken van MVV en trainer Andries Jonker zaten zondag op de tribune tijdens het duel Roda JC-NAC Breda. Luijpers, die in 1997/1998 op uitleenbasis bij MVV actief was, begon op de bank en viel in de slotfase in. Jonker en Vranken willen weinig kwijt over de Maastrichtse interesse. ,,Ik ga niet vertellen voor wie ik naar een wedstrijd ga kijken'', zegt Jonker. Vranken is wat scheutiger met commentaar. ,,Mark Luijpers is een goede voetballer. Hij kan het niveau in de eerste divisie met twee vingers in de neus aan, ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat Roda hem laat gaan.''
Bron : Limburger
Grens had van te voren buitenspel gezien, maar die zag wel meer dingen die voor de rest niemand zag...quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom werd die (wereld)goal van racing afgekeurd?
Nee, er is alleen een prikbord. en een slecht niet-lopend forumquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Kunnen ze op de Roda-site ook reageren op berichten, DarkShine?
Staan reacties op jou column op 't prikbord.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Okee, dat is dan weer jammer, maar goed.
Oh leuk, even kijken!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Staan reacties op jou column op 't prikbord.
http://www.limboo.com/hanen/nathalie.jpgquote:Op woensdag 6 april 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
Jullie nieuwe blote meid heeft wel kleine borsten, trouwens...
Link kopieren en plakken in een nieuw browservenster...quote:
Waalwijk ligt te dicht bij Den Bosch....quote:Op woensdag 6 april 2005 10:03 schreef DarkShine het volgende:
RKC Waalwijk - Roda JC is op last van burgemeester & politie omgezet in verplichte combi.
Dan heeft ze wel een volle boezem ja.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Link kopieren en plakken in een nieuw browservenster...
quote:Huub Stevens laat contract bij 1. FC Köln ontbinden
20/4/2005 14:52
1. FC Köln luisterde naar de wens van Huub Stevens. Aan het einde van het seizoen vertrekt de Nederlandse trainer bij de nummer twee van de Tweede Bundesliga.
In de eenjarige verbintenis die Stevens een jaar geleden tekende bij Die Geissböcke was een optie opgenomen, die de Limburger een automatische contractverlenging in het vooruitzicht stelde indien Köln dit seizoen zou promoveren naar de Bundesliga.
Maar Stevens had al vaker aangegeven onder dat contract uit te willen. 'Hij heeft al geruime tijd geleden FC-Präsident Wolfgang Overath over zijn privé-situatie verteld en daarbij redenen aangedragen zijn trainersjob bij 1. FC Köln in de zomer op te geven', luidde de officiële verklaring van de Duitse club.
'De beslissing het contract in juni te laten eindigen, is een nadrukkelijke wens van Huub Stevens. FC Köln accepteert de persoonlijke beweegredenen van Stevens.'
Het was een publiek geheim dat Stevens weg wilde bij Köln. Het vele reizen in Duitsland staat hem tegen, hij wil meer tijd met zijn familie doorbrengen zeker nu zijn vrouw met haar gezondheid kampt. Roda JC heeft al meerdere malen te kennen gegeven graag Stevens weer aan te stellen als coach.
Met nog vijf speelronden op het programma bezet Köln de tweede plaats in de Tweede Bundesliga met een achterstand van één punt op koploper MSV Duisburg. De eerste drie ploegen promoveren. Het gat naar nummer vier 1860 München bedraagt zes punten.
'We hopen dankzij deze beslissing weer de concentratie te kunnen opbrengen om in de resterende duels het gestelde doel van promotie te realiseren.
ik hoop eropquote:Op woensdag 20 april 2005 16:19 schreef pfaf het volgende:
Zou wel leuk zijn als Huupie terug naar Roda gaat.
Denk dat Huub anderen eerder aan hun NL taal gaat laten werken!quote:Op woensdag 20 april 2005 17:57 schreef gras het volgende:
Lijkt mij ook.
Huub zal dan wel wat aan z'n talen moeten gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |