quote:Op donderdag 16 december 2004 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij kan geloof ik allemaal maaren
schudden he?
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:03 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik rij liever met 10 newbies in toertempo dat ik het gezellig heb en af en toe terras tussendoor pakken, dan met 2 man in anti-Spee tempo rijden en in een uur 150 km gereden te hebben en verder nooit eens een terras pakken ofzo...
1 ban.... big deal, lag niet eens aan mij.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:10 schreef Patrick281 het volgende:
Je hebt nog niet geleerd van de talloze bans op diverse fora dat je toch eens je strategie moet aanpassen t.o.v. het benaderen van andere mensen?
Moah, iets over R1 en 25 kw maken etc. etc., geen respect tonen voor andere mensen etc. etc.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Alleen op MF.... en je weet ook waarom.
Jij..... socializenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:10 schreef Didiot het volgende:
Aangezien het ook leuk is om te socializen en over van alles en nog wat te praten en/of slap ouwehoeren.
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
..een Beemer op zn voorwiel als deze 5cm meer naar links stond en een KLX-voorwiel in je Beemer als jij had afgeslagen?
Met de K1100LTquote:Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Omdat je niet kan remmen zonder ABS? Zei je zelf op Schiphol
Hehe, lache toch. Dat topic over R1 25kw maken was trouwens mn buurjongen op mijn accountquote:Op donderdag 16 december 2004 18:14 schreef Didiot het volgende:
[..]
Moah, iets over R1 en 25 kw maken etc. etc., geen respect tonen voor andere mensen etc. etc.
Is niet overdreven toevallig hebben we ook gezien dat je op Bikepower ook al uitgekotst was,quote:Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
1 ban.... big deal, lag niet eens aan mij.
Hoe kom je erbij, talloze bans op diverse foraAlleen op MF.... en je weet ook waarom.
Niet overdrijven
ik ook nietquote:Op donderdag 16 december 2004 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar t gaat erom dat ik dus totaal geen trek heb om straks in de lente/zomer met een stel newbies te gaan rijden en vervolgens in een tourtempo te gaan rijden....
* Didiot is verzekerd.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was niet prettig, maar zelfs als het wel slecht was afgelopen dan had ik PatM geen doodverwensingen gegeven of minder aardig gevonden..
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:16 schreef Didiot het volgende:
[..]
Met de K1100LTen waarom? Kwestie van gewenning...
Als je eenmaal gewend bent aan ABS op je motor gebruik je het ook altijd, en is het lastig als je ABS het niet doet omdat je toch vaak te hard remt dan...
Wie doet dat danquote:Op donderdag 16 december 2004 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was niet prettig, maar zelfs als het wel slecht was afgelopen dan had ik PatM geen doodverwensingen gegeven of minder aardig gevonden..
Hehe, die gasten ken ik toevallig wel en dat gaat goed hoor, weet jij helemaal niks van.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Is niet overdreven toevallig hebben we ook gezien dat je op Bikepower ook al uitgekotst was,
en weet je ook waarom ? omdat je steeds domme vragen stelde, en niet normaal ergens op kon reageren,![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:18 schreef Didiot het volgende:
[..]
* Didiot is verzekerd.
Dus buiten het feit dat het klote had geweest als er wel echt wat was gebeurd, hadden we dit gewoon normaal en netjes op kunnen lossen zonder elkaar dood te wensen en minder aardig te vinden enzo...
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtf is er met mijn avatar gebeurd???![]()
Yoquote:Op donderdag 16 december 2004 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtf is er met mijn avatar gebeurd???![]()
En toch zit er een kern van waarheid in je post.... ik ken je wel een beetje chefquote:Op donderdag 16 december 2004 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ook nietik voorspel sowieso dat er in het voorjaar 2 groepen ontstaan tijdens de meetings
![]()
sorry, een post met wat zout
zou ik niet moeten doen tijdens een serieus conflict (als ik het zo mag noemen)
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie doet dat danIk geef PatM toch geen doodsverwensingen
Ik mag PatM en dat weet ie, volgens mij
Mwoah, volgens mij heb je hier en daar (en zeker hier op Fok) aardig wat temp. bannen gehad...quote:Op donderdag 16 december 2004 18:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar wat dan diverse fora en meerdere bansVoor zover ik weet alleen op MF....
Uhm, af en toe, beter gezegd redelijk vaak, post jij nou niet echt uitnodigend om jou post met een respectvolle post te beantwoordenquote:Noem eens voorbeelden Patrick, geen respect tonen... waarom zou ik respect tonen als mensen mij ook geen respect tonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |