Eindelijk eens een keer een uitspraak van iemand die wel iets te vertellen heeft,quote:Op donderdag 16 december 2004 17:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ahum, ten eerste doe eens normaal....
Jij bepaald niet wie er in dit topic post en tot nu toe ben jij bezig met dit topic aan het verknallen en geen ander!
Dit topic is voor alle fokkers die motorrijden en het leuk vinden om ervaringen te delen met andere motorrijders, en bestaat ook allen door de bovengenoemde feiten!
Vanaf nu gewoon kappen ermee en normaal meeposten of gewoon lekker wegblijven!
Laatste regel geldt trouwens voor iedereen en ook voor Youssef met zijn steek in zijn eerste post
Ik ben het niet met je eens, Fok! is van ons allemaal.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Je mist duidelijk mijn punt
Gasten zoals jij is niks mis mee, prima toch als je wat vraagt.
Maar mensen zoals MeLLon en vooral Youssef zijn hier dus echt niet gewenst... althans niet door mij.
MeLLon moet maar eerst maar eens op MF gaan kijken
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens, Fok! is van ons allemaal.
Als je het niet eens ben met iemand dan reageer je gewoon niet, of lees voortaan over zijn/haar post heen.
Indien iemand het topic wil verknallen zoals jij zegt in een andere post dat doet die persoon dat maar lekker, ik kan mij er niet aan storen.
Bovendien zitten wij hier het hele jaar en gaat voor zo'n iemand de lol er vast snel af.![]()
en ikke dan ?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:54 schreef Didiot het volgende:
* Didiot is with ThaFreak & Patrick281
Ej, voor jou was het de eerste keer legaal zelf rijdenquote:Op donderdag 16 december 2004 17:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben ook net geslaagd en beschuldig mij er maar eens van dat ik slecht heb gereden op de eerste meet (+ TEVENS de EERSTE KEER ZELF RIJDEN!).
No way dus, misschien dat jij zo in elkaar steekt, maar ik nietquote:Op donderdag 16 december 2004 17:49 schreef Patrick281 het volgende:
Als je het niet eens ben met iemand dan reageer je gewoon niet, of lees voortaan over zijn/haar post heen.
Ik rij liever met 10 newbies in toertempo dat ik het gezellig heb en af en toe terras tussendoor pakken, dan met 2 man in anti-Spee tempo rijden en in een uur 150 km gereden te hebben en verder nooit eens een terras pakken ofzo...quote:Op donderdag 16 december 2004 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik beschuldig niemand van slecht rijden, ik heb je niet eens zien rijden. Echt rijden hebben we ook niet gedaan, dat kan nu helemaal niet in deze tijd.
Maar t gaat erom dat ik dus totaal geen trek heb om straks in de lente/zomer met een stel newbies te gaan rijden en vervolgens in een tourtempo te gaan rijden....
K, we weten weer hoelaat het is.... ik ben het weer effe zat
* Mercy_symbol nu met jou eens isquote:Op donderdag 16 december 2004 18:03 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik rij liever met 10 newbies in toertempo dat ik het gezellig heb en af en toe terras tussendoor pakken, dan met 2 man in anti-Spee tempo rijden en in een uur 150 km gereden te hebben en verder nooit eens een terras pakken ofzo...
Ja en? Ik haal wel eens een streek uit of bega eens een stommiteit, maar het merendeel van de tijd ben ik gewoon een vrij rustige rijder, zeker met de K1100LT...quote:Op donderdag 16 december 2004 18:03 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHAHAAH er zegt er 1 wat![]()
![]()
Dé wegpiraat van de Fok MC
![]()
Jij kan geloof ik allemaal maarquote:Op donderdag 16 december 2004 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
* Mercy_symbol nu met jou eens is
Dat je niet moet lulle met je toertempo....quote:Op donderdag 16 december 2004 18:04 schreef Didiot het volgende:
Ja en?
quote:
* Didiot moet idd ff een parkeerterrein op zoeken als het redelijk weer is.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet overdrijven, PatM was wat onhandig de laatste meet..
En hij moet leren niet meer zo hard met zijn rechterbeen te remmen.
70% voor remmen Pat, en 30 % achter. Ga dat eens oefenen en probeer iets meer vooruit te denken.![]()
Mwa, een Bandit in zn koplamp als deze niet had uitgeweken, een Beemer op zn voorwiel als deze 5cm meer naar links stond en een KLX-voorwiel in je Beemer als jij had afgeslagen?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
Niet overdrijven, PatM was wat onhandig de laatste meet..
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:02 schreef Rietvaerder het volgende:
No way dus, misschien dat jij zo in elkaar steekt, maar ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |