volgens mij heb ik wat gemistquote:Op woensdag 22 december 2004 11:57 schreef phluphy het volgende:
Ehm Bar, volgens mij moet Martineke d'r beebje nog krijgen![]()
Mag ik je even proberen gerust te stellen? Mijn oppaskindje heeft ook een tijd zo'n ding gedragen en het is helemaal goedgekomen met haar. Ze had ook hele vreemde beentjes, allemaal extra plooien enzo, het zag er werkelijk gek en eng uit. Maar die spreidbroek (schrijf je dat zo?) heeft niets dan goed gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:44 schreef Sugar het volgende:
![]()
Het ziekenhuis belde net met de uitslag van Maria's heupjes. Het is niet goed!![]()
Vrijdag naar de orthopeed, waarschijnlijk moet ze een spreidbroek. Ik vind het zo naar en eng!
Dadelijk houdt ze iets ergs? (Moet steeds denken aan Lucille Werner)
Toevallig lees ik dit stukje ja.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:15 schreef Sugar het volgende:
Komt door stuitligging, schijnt. Ik weet het eerlijk gezegd ook niet precies!![]()
M@x, Lara had ook een spreidbroek. Misschien lees je mee, Caronline? En weet je me wat meer te vertellen?
Did she ?? Nooit wat van gemerkt dan . . .quote:Op woensdag 22 december 2004 18:15 schreef miss_dynastie het volgende:
sugar, Lucille heeft haar handicap opgelopen door een zuurstofgebrek bij de geboorte.
Ja, Lara heeft m 3 maand omgehad. En 's nachts nog een tijdje. Al met al zijn we er 5 maand zoet meegeweest. Plooien op haar benen maakt niets uit. Het enige waar je het eventueel aan kan zien zijn haar BILplooien. Beenplooien lopen wel vaker ongelijk. Mochten haar bilplooien ongelijk lopen is dat voor de meeste artsen een klein alarmbelletje om de heupen even te testen. Zoals bij het CB altijd gebeurt.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:40 schreef Sugar het volgende:
Allemaal bedankt voor de lieve reacties!![]()
Heaven7, CarOnline en Kittyme, jullie stellen me wel gerust! En nu je het zegt, Maria heeft ook extra plooien op haar benen, misschien heeft dat er ook mee te maken... We zullen eerst maar afwachten wat de orthopeed nu precies gaat zeggen. Misschien valt het mee.
Maar CarOnline, begrijp ik goed dat Lara ongeveer 3 maanden de broek aan moest?
Fluf, geweldig, die ups!!! Hooghouden, jij!![]()
Ben blij voor jullie!!!!
Oh ja, en alle kindjes die ziek zijn: beterschap!!!
Klopt, wat dat betreft ben ik héél blij dat kindjes nu zo vroeg gescreend worden op heupdysplasie, omdat ze er nu iets aan kunnen doen vóórdat het misgaat! Ik ken genoeg verhalen van volwassenen waarbij de heupdysplasie vroeger niet is ontdekt (gewoon nooit op gescreend dus, dat gebeurde vroeger alleen als er 'van buiten' iets te zien of te merken was), en die later dus versleten heupen hadden... Met alle gevolgen (nieuwe heupen, pijn, operaties...) van dien.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:00 schreef dutchie het volgende:
Sugar, ook hier positieve verhalen over een spreidbroek. Nu ze er zo vroeg achter zijn gekomen bij Maria is het makkelijker te verhelpen.
...
Beter nu zo'n broek dan later als ze mobiel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |