abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:27:03 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_24120104
dutchie, ik ben dus geen dokter en als je het niet vertrouwd moet je naar je huisarts gaan, maar er heerst nogal een naar verkoudheidje met een nare hoest! Liam heeft er nu al vanaf begin november last van en heeft vorige week dus ventolin hoestdrank gekregen en zelfs daarmee duurt het heel lang voor het over gaat!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:00:21 #202
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24120748
Dutch, het heerst inderdaad, het ziekenhuis loopt zelfs over met kleintjes met RS virus (afdeling is nu gesloten, vol=vol) ! Ik kan me je angst goed voorstellen, en zou pas rusten als ik zeker wist dat het safe was. Goed in de gaten dus en bij twijfel naar arts gaan. Succes met de zorgen
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:06:14 #203
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24122057
Dank jullie wel lieverds.
Ik heb altijd gezegd dat ik met mijn kleintje als het nodig is gewoon de deur plat loop bij de dokter en ga dat morgen ook maar eens doen. Liever safe dan sorry zullen we maar zeggen. Meneertje grijpt ook veel naar zijn rechteroortje. Ik wil gewoon even dat iemand er naar kijkt.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:23:28 #204
103793 kozakken
Living the life
pi_24122433
Ik ben er ook eentje die bv bij elk CB-bezoek de arts in z'n oortjes laat kijken.
Rondom dat stuipjes & niet-horen verhaal van jonne heb ik me gewoon veel te veel zorgen gemaakt.
voorbeeld conversatie:
ikke "wilt u even in zijn oortjes kijken"
cb 'eh... vorige keer waren ze toch schoon"
ikke "ja, maar dat is alweer een tijdje terug'
cb 'eh.. maar zijn longetjes zijn ook schoon'
ikke "ja, maar ik wil toch zeker weten'
cb 'eh...'
ikke -glimlach vriendelijk doch vastberaden-
cb 'goed dan -zucht-
Ik blij

Met mezelf durf ik wel wat risico's te nemen. Ik weet hoe ik me voel.
Maar zo'n pukkie kan het je ook nog niet vertellen. Dus this mama is dan a-lean-mean-mommie-machine!
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:43:51 #205
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24122859
deze mama is gister ook weer bij de huisarts geweest voor het nare kuchje van Saskia.
't was afgelopen weekend zelfs zo erg dat ze gewoon moest overgeven van 't hoesten (het hoesten was op z'n hevigst na een melkfles (lekker slijmerig natuurlijk) en dan kwamen er hele golven terug of je hoorde het gewoon terug het mondje in komen)
Maar wel schone longen, schone oren.. toch maar een antibiotica-kuurtje en gisteravond was 't stil Ook na de late fles gisteravond geen rare hoestbuien meer maar ik hoorde mevrouw weer gewoon een beetje brabbelen voor ze in slaap viel, wat had ik dat gemist zeg!
De tijmsiroop die de dokter nog adviseerde om d'r keel te verzachten staat dus nog onaangebroken in de kast

(nu alleen: hoe krijg je dat gore, chemisch zoete spul bij zo'n kleintje naar binnen zonder dat ze 't uitkwat In een danoontje gaat het wel goed, maar kan toch moeilijk drie danoontjes op een dag geven (ze krijgt er nu wel twee, zo lang 't kuurtje duurt (nog 5 dagen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:21:29 #206
26444 ezzi
mama van ilse
pi_24123632
Met Ilse gaat het weer wat beter, bedankt voor het medeleven.
Tot ziens!
pi_24124595
E.T., heb je 't al geprobeerd gewoon van een lepeltje? Piet slikt die drankjes en druppels etc. dan braaf door (tot mijn verbazing eigenlijk).
  Jubileum moderator dinsdag 21 december 2004 @ 21:04:41 #208
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24124627
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:21 schreef ezzi het volgende:
Tot ziens!
oi
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 21:06:57 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_24124675
ET je moet dan wel ff in de bijsluiter nakijken of de medicijnen wel gegeven mogen worden in combinatie met melk(producten) bij veel medicijnen kan dat niet.

Cas spuugt het net zo snel weer uit.. ik lanceer het met een spuitje achter in zijn keel met de hoop dat hij uit reactie slikt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:07:09 #210
3011 E.T.
pi_24124681
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:02 schreef bixister het volgende:
E.T., heb je 't al geprobeerd gewoon van een lepeltje? Piet slikt die drankjes en druppels etc. dan braaf door (tot mijn verbazing eigenlijk).
de eerste keer slikte ze 't door, trok er wel een mega vies gezicht bij (jammer dat ik 'r geen foto van heb ) vanmorgen probeerde ik 't ook van een lepeltje, maar 't was maar goed dat ze behoorlijk op d'r rug lag en ik er meteen een fles achteraan propte.. ze was bezig 't zaakje eruit te werken..
Maar ik blijf wel stug volhouden met proberen van 't lepeltje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator dinsdag 21 december 2004 @ 21:09:06 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24124722
Ik gaf het Eva ook meestal met een spuitje. Op het laatst had ze het zovaak gehad dat ze het helemaal lekker vond.
Echt hele vieze bittere drankjes (dus niet die mierzoete antibiotica) mengde ik met limonade en spoot het dan via het spuitje in haar mond.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:09:18 #212
3011 E.T.
pi_24124727
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:06 schreef moussy het volgende:
ET je moet dan wel ff in de bijsluiter nakijken of de medicijnen wel gegeven mogen worden in combinatie met melk(producten) bij veel medicijnen kan dat niet.
ik had speciaal bij de apotheek gevraagd of ik 't door yoghurt mocht mengen
pi_24124734
O, ezzi ik zie inderdaad dat er helemaal niemand op je post heeft gereageerd
Ik heb wel nog aan je gedacht en me afgevraagd hoe ik me zou voelen als Lucas zomaar ineens ziek zou zijn... Maar ja daar heb je niet zoveel aan aangezien we geen telepatische connectie hebben
Ik ben wel heel blij te horen dat het nu wel weer goed gaat met Ilse. Is het gewoon een griepje geweest denk je? Of iets dat rondging op het kdv?

Ik lees hier trouwens continu zieke-kindjes-verhalen, wat naar zeg! Allemaal beterschap
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:11:51 #214
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24124789
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:21 schreef ezzi het volgende:
Tot ziens!
Euh... volgens mij is me iets ontgaan.

Klinkt trouwens misschien raar, maar door de verhalen dat hier meerdere kindjes zijn met een nare hoest ben ik wel wat gerustgesteld. Het mannetje gaat morgen toch voor de zekerheid naar de dokter. We vonden een paar dagen geleden het enorm schattig dat Léon plots nee kon schudden. Waar had ie dat nou weer van? Maar vanavond leken het meer kleine stuipjes en hij grijpt ook naar zijn rechteroor. Even laten kijken dus.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:16:27 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_24124897
ET, wij hebben bij de hoesdrank een spuitje gekregen en het is een beetje vechten af en toe, maar dat werkt wel, misschien is dat een idee?
stormy waters...
sailin'
pi_24125126
dutch dat klinkt wel een beetje eng, dat van die stuipjes
Hou hem maar goed in de gaten en morgen even naar de huisarts. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:35:02 #217
3011 E.T.
pi_24125287
dutch, Saskia kan dat ook heel goed (dacht ook de hele tijd dat ze wel last van d'r oortjes had als ze dat deed, maar nu vindt ze 't gewoon leuk ofzo zeker als ik dan eerst mee-neeschudt en vervolgens overtuigend ja ga knikken) Maar een bezoekje huisarts kan nooit kwaad natuurlijk..

Belana, hier zit een pipetje bij en 't lukt allemaal wel hoor Vroeg me alleen af wat de makkelijkste manier was (als die er al is, zal bij elk kind anders werken) terwijl 't drankje erg goor is..
pi_24126705
alle zieke kindjes een en word maar snel weer beter

Snoopy wat zul jij geschrokken zijn
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 22 december 2004 @ 07:09:17 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_24131748
ET, ik was uberhaupt een beetje spuit 11 gisteravond zie ik nu

De hoestdrank is geloof ik ook heel vies, maar nick heeft liam redelijk zover dat het rustig verloopt. je kunt tegenwoordig Liam ook neusspray geven zonder dat ie piept...hij is er helemaal aan gewend

Dutch, maar ff naar de dokter dus vandaag? ben benieuwd wat ie zegt!
stormy waters...
sailin'
pi_24132366
Ik kan me geloof ik ook aanmelden voor de baby-ziekenboeg
Vannacht werd Lucas huilend wakker
Neusje zit helemaal verstopt, af en toe een hoestje... Ik denk dat wij een gezellige kerst tegemoet gaan
  woensdag 22 december 2004 @ 08:55:42 #221
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24132381
Arme Lucas....beterschap! Kai was eigenlijk vanaf zijn geboorte al verkouden maar nu klaart het eindelijk op. Ik vond die verstopte neusjes altijd zo zielig.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 22 december 2004 @ 09:01:33 #222
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_24132441
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:54 schreef piglet het volgende:
Ik kan me geloof ik ook aanmelden voor de baby-ziekenboeg
Vannacht werd Lucas huilend wakker
Neusje zit helemaal verstopt, af en toe een hoestje... Ik denk dat wij een gezellige kerst tegemoet gaan
He, Lucas ook al

Misschien valt het mee, Tobias is er ook maar 2 dagen echt ziek van geweest, daarna heeft ie nog wel dagen liggen knorren, maar daar kon ie zelf ook wel om lachen
pi_24132462
Zielig al die zieke hummeltjes Wordt maar snel weer beter allemaal
Het is er ook wel weer voor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24132655
Het gaat echt rond hč? Gisteren had ik gym-voor-na-de-zwangerschap en daar was meer dan de helft niet omdat hun kindjes ziek waren

Pluisje, 2 dagen klinkt wel hoopvol! Is 'ie er net voor de kerst nog vanaf
Schattig dat Tobias om zijn knorren moest lachen Lucas heeft nog niet zo heel erg door dat bepaalde geluiden uit zijn eigen lijfje komen helaas. Maar dan lach ik er wel om

m@x goed om te horen dat het bij Kai nu juist opklaart Want die verstopte neusjes zijn ook heel zielig! En het is helemaal lullig als je net als Lucas zo'n rotmoeder hebt die steeds met zo'n neuspeertje er in gaat wroeten Dat vind hij echt vreselijk! maar het helpt vaak wel
  woensdag 22 december 2004 @ 09:25:55 #225
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24132733
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:20 schreef piglet het volgende:

m@x goed om te horen dat het bij Kai nu juist opklaart Want die verstopte neusjes zijn ook heel zielig! En het is helemaal lullig als je net als Lucas zo'n rotmoeder hebt die steeds met zo'n neuspeertjeer in gaat wroeten Dat vind hij echt vreselijk! maar het helpt vaak wel
Met zo'n neuspeertje krijg ik het snot er dus echt niet uit. Gelukkig heeft mijn kraamverzorgster me geleerd hoe ik het met een watje kan doen want anders had dat arme kind allang geen lucht meer door zijn neus binnengekregen.

ongelooflijk trouwens hoeveel snot er in zo'n klein neusje past
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_24132765
Een vriendin van mij heeft laatst gewoon het snot met haar mond uit het neusje van haar zoontje gezogen
Hij zat zo vol snot en was zo zielig. En dit werkte heel goed
Mond over het neusje zetten en zuigen maar
En nee, ze heeft het niet doorgeslikt
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 09:48:36 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_24133021
Ik pulk het er gewoon uit met mijn pink
  woensdag 22 december 2004 @ 09:50:10 #228
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24133049
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:28 schreef snoopy het volgende:
Een vriendin van mij heeft laatst gewoon het snot met haar mond uit het neusje van haar zoontje gezogen
Hij zat zo vol snot en was zo zielig. En dit werkte heel goed
Mond over het neusje zetten en zuigen maar
En nee, ze heeft het niet doorgeslikt
Nou hou ik heel veel van mijn kinderen en ben ik absoluut niet vies van ze maar dit doe ik dan toch echt niet he *ril*
Ik schep het er wel met m`n pink uit ofzo
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_24133267
Ik heb op 10 december j.l. een fotosessie laten maken bij de V&D van Morgaine:

Hier een foto uit deze serie:

pi_24133557
snoopy ik zat te eten joh
Ik had dat trouwens ook wel al eens gehoord als tip, maar ik geloof niet dat ik die snel op zal volgen
Met m'n pink lukt het trouwens niet, die is nog veel te groot voor dat kleine babyneusje

Little-Angel wat een leuke foto van Morgaine
Vond ze het leuk om op de foto te gaan?

Phluphje, hoe gaat het met jou? Ben je alweer een beetje opgeknapt? En Danyel ook?
En heb je nog steeds veel up-momenten?
pi_24133667
Mijn pink past echt nog niet in de neus van Morris
pi_24133706
Morgaine helemaal in kerststijl
pi_24133966
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:08 schreef pluisje het volgende:

[..]
Even een opmerking die niet lullig bedoeld is, maar een hoop vreemde gezichten/verbaasde en teleurgestelde reacties had kunnen voorkomen:

Als je nou een meeting wil doen met een "select clubje" en de afspraken daarover per mail maakt ipv het forum, omdat het tenslotte om een select clubje gaat...doe dan ook de 'nabespreking' en de foto's even per mail. Dat voorkomt dat de paar mensen die niet uitgenodigd zijn zich ontzettend lullig voelen.
Ik sluit me hier graag bij aan. Ik zou het ook erg leuk vinden om de andere baby mama's eens te ontmoeten waar je zo vaak mee over Fok heen en weer 'mailt" (neer zetten op Fok bedoel ik dus). En als je dan het gevoel hebt er een beetje buiten te vallen zoals ik onlangs al eens melde en dat er dan wordt gezegd dat dat niet het geval is etc etc en vervolgens zie je foto's van een leuke meeting voorbij komen waarvoor je zelf geen invitation hebt ontvangen dan voel je je inderdaad buiten de boot vallen en erg lullig.

en nee, ik heb ook geen zin om ruzie te schoppen maar vind het wel erg lullig. Dacht toch wel een beetje bij de Fok baby ouders groep te horen...........
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 10:47:07 #234
43556 miss_dynastie
pi_24134034
Dat jurkje van Morgaine is lief
little-angel, hoe moet je haar naam nou eigenlijk uitspreken?

Beterschap voor alle zieke kindjes
pi_24134256
Miss-D, MOR GAI (als in op zijn engels GABY (eerste lettergreep dan) NE (e = niet uitspreken)

Beetje makkelijk uitgelegd?
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 10:59:07 #236
43556 miss_dynastie
pi_24134297
Yup, ik vroeg me dus af of je die e wel of niet moet uitspreken, maar niet dus.
Thanx
pi_24134441
Hier gaat het slapen nog steeds niet volgens "schema"... Bah, ik haat schema's maar ik heb nu toch echt even het gevoel dat het "moet".

Hierbij een overzichtje hoe het bij ons gaat.

Benthe en ik komen pas tussen 8 -9 uur uit bed. Heb daar dan ook een voeding, dan gaan we naar beneden en ontbijt ik en daarna doe ik haar in bad. Het is dan tegen 11 uur dat we dan klaar zijn. Dan houd ik haar bij me en doe wat aan de was. (man wat staptelt dat zich snel op!)
Rond 12 uur doen we weer een voeding en gaat ze naar bed. Tegen 15 uur haal ik haar eruit of ze is zelf wakker en doen we weer een voeding en gaan we ff met de wagen lopen. Ze valt dan meestal weer in slaap en tussen 17 en 1730 doe ik weer een voeding. Dan gaan we avondeten en valt ze op de bank tegen ons aan in slaap. Rond 19.30 - 2000 weer een voeding en gaan we om half 10 alvast naar boven en gaan we in bed liggen. Ik probeer dan een voeding te doen tussen 2200 uur en 2300 uur. De ene keer valt ze wel meteen in slaap andere keer niet. Om 3 uur komt ze vaak weer en om 6 uur ook. Juist tussen 3 en 6 wil ze vaak niet meer in haar bedje slapen en ik word erg loom van het bv geven en vallen vaak in slaap tegen elkaar aan.
Ik leg haar na de voeding van 6 uur weer in haar bedje en dan worden we dus weer tussen 8 en 9 wakker.

Ik heb haar nu bijv. ook al weer op bed liggen, want ze is erg moe... Is dat nou goed? Is ons dagritueel goed???

Het nieuwe moederen maakt me soms onzeker en wil natuurlijk goed doen.
  woensdag 22 december 2004 @ 11:05:50 #238
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24134459
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:43 schreef Little-Angel het volgende:

[..]

Ik sluit me hier graag bij aan. Ik zou het ook erg leuk vinden om de andere baby mama's eens te ontmoeten waar je zo vaak mee over Fok heen en weer 'mailt" (neer zetten op Fok bedoel ik dus). En als je dan het gevoel hebt er een beetje buiten te vallen zoals ik onlangs al eens melde en dat er dan wordt gezegd dat dat niet het geval is etc etc en vervolgens zie je foto's van een leuke meeting voorbij komen waarvoor je zelf geen invitation hebt ontvangen dan voel je je inderdaad buiten de boot vallen en erg lullig.

en nee, ik heb ook geen zin om ruzie te schoppen maar vind het wel erg lullig. Dacht toch wel een beetje bij de Fok baby ouders groep te horen...........
Ik ga me hier toch nog 1 keer over uitspreken.
Sugar en ik hebben die meeting georganiseerd omdat het ons leuk leek een paar mensen te ontmoeten en al gauw kwamen daar steeds meer mensen bij. Het idee was 4 of 5 maar de lijst werd steeds groter. Wat er over die foto's is besproken weet ik niet want uiteindelijk ben ik er zelf niet bij geweest. Het is echter nooit de bedoeling geweest om iemand buiten te sluiten of te kwetsen. Ik ben hier wel serieus op in gegaan omdat ik me heus wel aangesproken voel maar er is gewoon een verkeerde keuze gemaakt, daar kan ik niks meer aan veranderen. Ik hoop dat het zo duidelijk is want ik ga er niet meer verder op in. Sommige opmerkingen naar mij toe hebben er namelijk voor gezorgd dat ik het niet meer leuk vind om hier te komen omdat ik er een rotgevoel van heb gekregen. En dit is iets wat voor mij leuk zou moeten zijn en als het dat niet meer is dan is het klaar lijkt me.
  woensdag 22 december 2004 @ 11:18:14 #239
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24134741
Mag ik dan ook even een niet lullige bedoelde opmerking plaatsen, geloof dat sommigen hier eens zouden moeten proberen te trouwen, moet je es kijken hoeveel scheve gezichten je dan krijgt!!! Wat ik hiermee bedoel te zeggen, met sommigen heb je gewoon minder contact, ben je dan verplicht iedereen uit te nodigen? Al ben ik er wel over uit dat ik er zeker een aantal van Oud had willen zien
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24134877
Ik vind een trouwerij wat anders dan een meeting. Ik heb op mijn huwelijk ook bewust mensen niet uitgenodigd maar dat waren mensen die je in het dagelijkse leven ook op straat tegenkomt en waar je face to face contact mee hebt (of niet meer wilt hebben). En mensen waar je dus mee Fokt en waar je nieuwsgierig naar bent wil je ook wel eens in het 'eggie' ontmoeten en anderen misschien ook wel, dus als je dan een meeting houdt nodig dan gewoon iedereen uit met wie je dus ook op Fok zit en laat het aan een ander over om al dan niet te gaan. En als je gewoon met iemand die je aardig vind (bijv LadyS en Luchtbel die elkaar regelmatig zien) lekker afspreekt om te shoppen of een bakkie pleur te doen bij elkaar dat zal me echt aan mijn reet roesten want dat kan ik best begrijpen, je vindt nou eenmaal niet iedereen aardig maar zo te zien waren het er meer dan twee en dan voel je je als niet genodigde een beetje buitengesloten

En nu weer ontopic, Morgaine heeft al twee weken spruw en was al aan de medicijnen en ik heb nu weer andere medicijnen gekregen om het tegen te gaan want dat andere sloeg niet aan. Ik kook alles twee keer per dag uit, en dan ook echt alles. Wat kan ik nog meer doen om het tegen te gaan?
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 11:28:12 #241
7074 moussy
kuttekop
pi_24134948
Zijn jullie vast aan het oefenen voor de kleuterschool of zo?? Kinderachtig gedoe
  woensdag 22 december 2004 @ 11:29:40 #242
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_24134987
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef Loena-tik- het volgende:
ben je dan verplicht iedereen uit te nodigen?
Dat niet. Maar iedereen, op 3 of 4 na, blijf ik een ander verhaal vinden. Evenals ik vind, en dat heb ik al eerder gezegd: als je dan een geheime meeting organiseert (en dat was dit, aangezien er vooraf niet over gesproken is op het forum), ga dan ook niet de napret hier zitten houden. Het is toch niet zo heel vreemd dat mensen zich daar rot door voelen?

Wat Little Angel zegt, als je aangeeft dat je het gevoel hebt buiten de groep te vallen wordt dat in alle toonaarden ontkend, en 2 weken later zie je die hele groep meeten, en zit je er zelf niet bij omdat je niet uitgenodigd was. Ik kan me goed voorstellen dat je je dan behoorlijk lullig voelt, dat voel ik me zelf namelijk ook.
  woensdag 22 december 2004 @ 11:29:58 #243
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24134994
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:28 schreef moussy het volgende:
Zijn jullie vast aan het oefenen voor de kleuterschool of zo?? Kinderachtig gedoe
WOW, precies wat er als eerste in mij opkwam!!!
Hyves!
pi_24135035
uhmm Stiekemerd volgens mij heeft iedere bab zo een beetje zijn eigen ritme, ik zelf modder ook maar wat aan met Thijs, over het algemeen komt hij om de 3 uur voor een voeding, maar nu alweer een paar dagen dat het een "rommeltje"is en komt hij de ene keer om de 2 uur, ook al eens om het 1,5 uur en dan weer 3 soms 4, en zodra ik merk dat Thijs echt moe is leg ik hem ook in zijn bedje hoor, maar als ik ergens mee bezig ben en ik kom tot de ontdekking dat Thijs in slaap gevallen is laat ik hem ook gewoon liggen hoor.
je doet het goed hoor Stiekemerd, wees daar maar niet bang voor en ik ben het met je eens, zo nu en dan kun je erg onzeker worden over het moederschap
voor Jou en Benthe

[ Bericht 1% gewijzigd door Bar_en_Mar op 22-12-2004 12:09:20 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  woensdag 22 december 2004 @ 11:36:59 #245
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24135130
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:25 schreef Little-Angel het volgende:
En als je gewoon met iemand die je aardig vind (bijv LadyS en Luchtbel die elkaar regelmatig zien) lekker afspreekt om te shoppen of een bakkie pleur te doen bij elkaar dat zal me echt aan mijn reet roesten want dat kan ik best begrijpen, je vindt nou eenmaal niet iedereen aardig maar zo te zien waren het er meer dan twee en dan voel je je als niet genodigde een beetje buitengesloten
Oh dat mag wel, met zijn tweeen, met zijn drieen ook nog, of vier of vijf? Waar ligt de grens? Dit is niet om ff lekker door te zeiken, maar alleen om aan te geven hoe dit allemaal is gegaan. Er is een idee, lekker meeten met de dames die pas bevallen zijn. Goed er ontstaat een groepje van meiden die met 1 of meerderen van het groepje al mailden of al eens irl elkaar ontmoet hadden en zo gaat dat verder...
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 11:39:32 #246
7074 moussy
kuttekop
pi_24135188
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:29 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

WOW, precies wat er als eerste in mij opkwam!!!
en kleutertjes halen hun schouders en neus op, draaien zich om en zeggen; Nah dan ga ik wel met iemand anders spelen.. en gaan huppelend verder
  woensdag 22 december 2004 @ 11:41:27 #247
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24135232
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:39 schreef moussy het volgende:

[..]

en kleutertjes halen hun schouders en neus op, draaien zich om en zeggen; Nah dan ga ik wel met iemand anders spelen.. en gaan huppelend verder
Ja en de pappa`s en de mamma`s halen hun neus op voor de kindertjes die hun lief niet hebben uitgenodigd voor hun feestje, nee die komt er bij hun dus niet meer in
Hyves!
  woensdag 22 december 2004 @ 11:44:23 #248
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_24135297
Leuke foto LA!!

En alle zieke baby's e.d. beterschap!
pi_24135340
Dutchie hoe is het met Leon nog iets uitgekomen bij de ha?
  woensdag 22 december 2004 @ 11:57:31 #250
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24135586
Ehm Bar, volgens mij moet Martineke d'r beebje nog krijgen

Ik ben ook benieuwd hoe het met Léon was bij de dokter !!

Piglet het gaat inderdaad best goed met de 'ups'. Gisteren een vette 'up' gehad: Danyel heeft gedronken uit een tuitje Ik was zo apetrots op 'm, hij deed zo zijn best, en met resultaat! Wie weet leert hij ook om grote hoeveelheden te drinken en straks te eten.

Ik ga ook nog even lekker zanikken over today's zanik-onderwerp . Ik vind het een hoop gezanik tot nu toe, eigenlijk om niets. Er is toch uitgelegd hoe de vork in de steel zat en dat het een uit de hand gelopen mini-mini-mini-meet was? Klaar
... ♥ ik mis je ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')