abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24048840
Nog meer ideetjes Poemojn gezien wij maandag naar center parcs gaan en ik Rick wil verblijden met nog lijstjes
pi_24049337
Hier hebben jullie een handige checklist.
Denk alleen niet dat Djulian en Jolie kaplaarzen nodig hebben voor een paar dagen Centerparks.
  zaterdag 18 december 2004 @ 00:36:41 #153
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24050300
Oke Belana maar wat houdt dat in zo'n ballenkaart

Je goede humeur LB
pi_24055080
op die kaart staat vermeld ofdat de balletjes ingedaald zijn
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 18 december 2004 @ 13:06:47 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_24056317
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:36 schreef Rottdog het volgende:
Oke Belana maar wat houdt dat in zo'n ballenkaart

Je goede humeur LB
Of de balletjes wel ingedaald zijn. Dat hebben ze toen gecontroleerd en dat werd op een kaart gezet. Als dan ooit eens een probleem is met zijn balletjes, dan weet men iig dat ze met de geboorte en vlak daarna wel volledig ingedaald waren.
stormy waters...
sailin'
pi_24059354
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:56 schreef poemojn het volgende:
Hier hebben jullie een handige checklist.
Denk alleen niet dat Djulian en Jolie kaplaarzen nodig hebben voor een paar dagen Centerparks.
Thanks!!! Kaplaarzen nee die hebben we niet echt nodig Alhoewel voor Djen weer wel natuurlijk Maar die zal denk ik heel veel in het zwembad liggen.
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 17:01:35 #157
7074 moussy
kuttekop
pi_24060541
HIer geen ballenkaart hoor
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_24061139
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:03 schreef Anitra het volgende:
Het is echt een moppie Lewis

Djulian heeft het goed naar zijn zin bij P_iglet begrijp ik via de msn Wel is zijn verkoudheid nu door gezet en heeft hij nu ook een snotneusje, maar zijn hoest is minder geworden begreep ik.
P_iglet kan jij niet beter neerzetten hoe het met mijn zoon is?
Met djulian gaat het prima, hij heeft het hier wel naar zijn zin geloof ik. Stuk minder gehoest en gesnotter als de afgelopen 2 dagen, dus hij is nu aan het bijslapen. Ik was me toen ik de hoestdruppeltjes kocht hevig aan het afvragen hoe je dat naar binnen krijgt bij zo'n ventje, maar dat blijkt hij heel goed zonder te morsen van een lepeltje af te kunnen happen.
Verder wil hij alles zien en zit als hij niet slaapt de hele dag breed uit te lachen
Volgens mij hebben paps en mams het er een stuk moeilijker mee als djulian.
Alleen geloof ik dat als het aan mijn vriendje ligt je of djulian niet meer terug krijgt of wij vanaf nu moeten gaan proberen kinderen te krijgen. Hij wacht nog maar even

Wanneer komt hij weer logeren ??
pi_24061244
Hmm tot hoe laat moest je vriendje ook al weer werken vandaag? Ik spring met een half uurtje in de auto jullie kant op. En dan kan ik me zoon weer in mijn armen sluiten, want wat was het stil de afgelopen dagen.

En hij komt snel weer een keertje, in de vakantie toch nog een dagje? Krijg je Djen er gratis bij
pi_24061297
Vriendje moet tot 22.00 werken of als hij geluk heeft tot 21.00. Ik snap best dat het zonder djulian ontzettend stil is. Ben er wel achter dat hij je de hele dag bezig houd

Ow Djen erbij is niet erg hoor, ik had geloof ik nog steeds een keer beloofd dat we ze een dagje gaan ontvoeren naar de dierentuin.
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 20:23:09 #161
43556 miss_dynastie
pi_24065268
Fijn dat het logeerpartijtje zo goed is bevallen voor allebei
pi_24071669
Hij is weer thuis En P_iglet heeft hem verwend
  zondag 19 december 2004 @ 07:11:21 #163
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24076069
Bar_en_Mar?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24079345
Joshuaaaaaaaaaa!!!! Joe is bjoetifoel!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_24086103
We hebben net een testje gedaan om te zien of Myrthe haar eigen spiegelbeeld al herkent. (Zou wel ontzettend vroeg zijn maar was gewoon leuk om even te proberen.)
Neem een spiegel, laat je kind erin kijken. Draai je kind van de spiegel af, plak een sticker oid op z'n voorhoofd, laat hem weer in de spiegel kijken. Als je kind zichzelf herkent zal hij zeer waarschijnlijk met z'n hand aan z'n voorhoofd zitten om te voelen wat daar toch zit.
Myrthe keek wel heel verbaasd wat dat andere kind nou voor geks op haar hoofd zat, maar had verder nog niets door.
  maandag 20 december 2004 @ 09:57:34 #166
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24096989
Myrthe!

Nou, ik heb onze held aangestoken hoor. Kon je op wachten natuurlijk. Hij hoest zich helemaal een breuk, klinkt zo zielig.
Waar is die ziekenboeg hier ook alweer? En wie liggen er nu allemaal nog in?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24098233
Djulian ligt er nog in. Die hoest lijkt minder te worden, maar vannacht zijn we weer lekker in de weer geweest met hem. Hopenlijk gaat het met de vakantie beter want anders moet ik straks uitrusten van de vakantie nog wat kleine dingen pakken en dan zijn we er helemaal klaar voor
  maandag 20 december 2004 @ 11:21:13 #168
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24098251
Oh, vlug nog ff dan: veeeeeeeeeeeel plezier, Anitra!!!! Rust, geniet, lach!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24098452
Hallo allemaal,
Misschien wel interessant voor de mensen die hier vaak afspraken maken of die dat zelf ook zouden willen maar zo in het openbaar niet durven: er is vanaf vandaag een Yahoo baby- dreumes contactgroep!
Om lid te worden kan je de volgende link gebruiken.

http://groups.yahoo.com/group/Beebiedreumescontactgroep/join

Ik ben deze group begonnen omdat hier in de buurt geen speelgroepen of iets dergelijks te vinden zijn en het mij wel leuk lijkt om gewoon ergens voor de gezelligheid met mijn kind heen te gaan voor een bak koffie ofzo zonder direct in een problemenpraatgroep terecht te komen.

Lijkt het je iets, word dan lid en wie weet wordt het nog iets ook! Hoe meer mensen meedoen, hoe effectiever de lijst zal worden.

Groetjes, Kim mv Aiken 20-01-2004
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_24099351
vraagje:

Ik heb lekker gesjopt voor Benthe, maar moet ik nu nog steeds de nieuwe kleertjes eerst een keer wassen??

Vandaag waren we voor het eerst naar JGC (voorheen CB) en ze was sinds woensdag weer 170 gram aangekomen. Nu dus 3695 gram.
Volgende maand eerste prikje.
  maandag 20 december 2004 @ 13:12:32 #171
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24100288
Anitra, hoop dat je dit nog leest: Enjoy en laat de boel maar lekker de boel!

Stiekemurd, ik heb de kleertjes wel altijd vooruit gewassen. Is meer voor het idee denk ik.
pi_24100694
Leuke meeting gehad, mede-moeders? Jammer dat ik niet kon.

Stiekemurd, ik was ze ook eerst even. Ben je toch overtollige verfstoffen enzo kwijt, vind ik wat prettiger. Benthe groeit lekker!

Anitra, geniet ervan!
  maandag 20 december 2004 @ 14:15:46 #173
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24101476
Stiekemurd... Ik denk dat je kleertjes moet wassen omdat ze behandeld zijn met iets vóór ze in de winkel liggen, om ze mooi te houden o.i.d., heb ik ooit eens gelezen.
Ook zitten er natuurlijk telkens mensen aan in de winkel, da's ook niet zo'n fris idee. Ik heb overigens ook wel de verleiding weerstaan om Noa gelijk de kleertjes die ze kreeg aan te trekken ...
  maandag 20 december 2004 @ 14:57:28 #174
26444 ezzi
mama van ilse
pi_24102412
Ik moet even m'n verhaal kwijt. Ilse is dus nu voor de eerste keer ziek. Ze hebben net gebeld op m'n werk dat ik haar moest ophalen van de kdv en nu zit ik dus thuis met een heel zielig meisje. Die trouwens nu slaapt als een roosje.
Vannacht begon ze rond 1 uur met huilen. Normaal slaapt ze altijd door, en nu was ze wel drie keer wakker vannacht en heb ik haar vanmorgen bij me in bed genomen en heeft ze tot 9 uur geslapen. Toen heeft ze van 10 tot 12 weer geslapen. Toen ze wakker was, was ze redelijk fris en de koorts was gezakt dus ik heb haar toch maar naar het kdv gebracht. Maar net om 2 uur belde ze dat Ilse constant aan het huilen was. Dat waren ze niet gewend en ze had ook weer koorts. Nu heb ik haar net een zetpilletje gegeven en nu slaapt ze weer. Wat kan ze toch hebben? Misschien tandjes, of gewoon zomaar koorts? Mijn kleine meisje zomaar ziek.....pfff ben er zelf helemaal van slag van.
pi_24102448
Ik wist niet eens dat er een meeting was
  maandag 20 december 2004 @ 16:55:39 #176
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24104073
Even een vraagje...weet een van jullie of je ook op de fiets kan/mag met de baby in een draagzak?
pi_24104101
Dat wordt afgeraden; als je valt krijgt de baby nl het fietsstuur in z'n rug.
pi_24104163
suzanna, het wordt afgeraden, het is gevaarlijk. maar ik heb het ook wel eens gedaan hoor. alleen niet zo vroeg. pas vanaf een maand of 6, geloof ik. Piet met z'n gezicht naar voren, dat vond hij geweldig.
pi_24104236
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:55 schreef Suzanna het volgende:
Even een vraagje...weet een van jullie of je ook op de fiets kan/mag met de baby in een draagzak?
Het kan wel maar heel veel mensen raden het af en de gebruiksaanwijzing van de draagzak waarschijnlijk ook. Ik heb het laatst wel gedaan en dat ging heel goed vond ik zelf dan. Ik heb wel zo'n mamafiets waarbij het stuur een enorme boog heeft en als ik dus plotseling zou moeten remmen, klappen we niet tegen het stuur. Want ik geloof dat dat dus de voornaamste reden was om het niet te doen. Een kindje kan dan zijn of haar rug breken.
Vandaag werd ik trouwens nog bijna geschept met Morris toen ik een zebrapad over wilde steken. Het was groen voor mij en iedereen ging al lopen toen er een halve gare idioot keihard door rood reed. Iemand naast me kon me nog net terugduwen anders was Morris er geweest denk ik Die lag in de kinderwagen. Zo zie je maar dat er zoveel gevaarlijke situaties bestaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 20 december 2004 @ 17:20:55 #180
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24104501
Dus liever niet doen nu ze nog zo klein is...? Wat voor soort draagzak raden jullie trouwens aan? Ik heb er eentje van m'n zus, maar heb het idee dat hij toch niet zo stevig is. Hij is ook niet echt handig verstelbaar etc. Hebben jullie goede ervaringen met een bepaald merk o.i.d.?

Bedankt voor de reacties trouwens!
pi_24104629
Zoiets had ik pas ook met Myrthe. Het begon al te schemeren. Wij staken een zebrapad over en ineens komt er van links iemand op een fiets aan, de bocht om en bijna tegen de kinderwagen aan; hij kon ons nog net ontwijken. Een kinderwagen zou eigenlijk van die reflectorstrips moeten hebben met dit weer.

Zojuist nog naar het weeguurtje geweest; bijna 6 maanden en 9700 gram. Ze groeide de afgelopen 4 weken dus met gemiddeld 170 gram per week.

/edit
Suzanna, wij hebben de Babybjorn draagzak, die is erg goed!
Gaat helaas maar tot 10 kilo.

[ Bericht 11% gewijzigd door poemojn op 20-12-2004 18:35:52 ]
pi_24104896
Myrthe, nog even en dan kan je dus niet meer in de draagzak
Wij hebben ook een babybjorn en dat is wel een heel fijn ding. Alleen gebruiken we hem dus bijna nooit.
Verder zie ik ook wel eens van die fietslampjes op kinderwagens. Dat is ook wel veilig
pi_24105874
Toch wel? Dat zei ik pas tegen iemand, dat dat misschien nog een idee was, maar die lachte me alleen hard uit.
pi_24106345
Ja maar ja, als je kind van de sokken wordt gereden lach je niet meer
  maandag 20 december 2004 @ 19:08:13 #185
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_24106453
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef Little-Angel het volgende:
Ik wist niet eens dat er een meeting was
Je was niet de enige

Even een opmerking die niet lullig bedoeld is, maar een hoop vreemde gezichten/verbaasde en teleurgestelde reacties had kunnen voorkomen:

Als je nou een meeting wil doen met een "select clubje" en de afspraken daarover per mail maakt ipv het forum, omdat het tenslotte om een select clubje gaat...doe dan ook de 'nabespreking' en de foto's even per mail. Dat voorkomt dat de paar mensen die niet uitgenodigd zijn zich ontzettend lullig voelen.

nee, ik heb geen zin om er ruzie over te maken, ik heb er wel genoeg over gezegd, maar bovenstaande lijkt me een handige les voor de toekomst
  maandag 20 december 2004 @ 19:21:22 #186
103793 kozakken
Living the life
pi_24106708
Mee eens pluisje
pi_24108444
Er is geopperd om de foto's niet op fok te zetten. Ik dacht dat dat best kon. Er worden ook veel foto's van minimeets geplaatst en die lijken altijd in goede aarde te vallen. Ik had echt niet gedacht dat dit verkeerd zou kunnen vallen. Dat is waarschijnlijk een gebrek aan empathisch vermogen van mijn kant, maar wat zijn de 'regels' dan? Maximaal vier mensen? Moet het bij iemand thuis zijn? Ik weet het niet hoor.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 20 december 2004 @ 21:34:28 #188
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_24108573
Het gaat er denk ik om dat bijna alle moeders van de afgelopen paar maanden zijn uitgenodigd, op pakweg 3 na. Dat vind ik persoonlijk heel wat anders dan een minimeet van 4 mensen ofzo. Ik heb er vandaag op verschillende manieren al genoeg woorden aan vuil gemaakt, en heb niet zo'n zin om ook dit topic er mee vol te posten. Maar ik denk dan, als je met een besloten club wil meeten, alle voorbereidingen per mail treft en het verder 'geheim' houdt op het forum, omdat de andere forumleden toch niet mee mogen doen...ga hier dan ook niet de napret zitten houden
pi_24114658
Ik dacht eigenlijk dat er een babiemeet afgesproken was aan de foto's te zien. Ik lees t babietopic niet altijd, maar ik dacht dat zal dan wel hier afgesproken zijn ipv een topic er aan gewijd ofzo. Ik kan me Pluisje en de enkele anderen die niet gevraagd zijn goed voorstellen. Dit komt echt best wel lullig over.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:25:56 #190
103793 kozakken
Living the life
pi_24116411
Jonne heeft bedacht dat hij met prrrtt en prfffttt heel veel melk net zo snel z'n mond uit, dan in kan krijgen.
Best een schattig gezicht, maar ik wordt er niet echt schoner op.

Kent iemand dit soort fases? (Ik bereid me alvast voor op nog een paar van dit soort schattige zelfontdekkingsdingen)
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:38:44 #191
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24117844
Beefcake, niet lullig bedoeld, maar er wordt nogal eens gesproken over 'kliekjes'gedrag. Hoe hard er ook geroepen wordt dat dit niet zo is, deze meet werkt niet echt mee aan het voorkomen van dit oordeel. En het gaat niet om regels ofzo, maar ik heb zelf een beetje het gevoel dat iedereen gevraagd is van de jonge moeders, behalve Puisje bijv.
Ik kan me best voorstellen dat mensen zich gepasseerd voelen. Maar als jullie gezellig samen willen afspreken is daar niets op tegen. Het komt alleen nu toch wat "selectief" of "kliekjesachtig" over.
(ik heb het hier nu niet over mij natuurlijk)
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:39:27 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_24117859
negeren kozakken das het enige wat hier hielp
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:43:38 #193
24188 Belana
kloon van belana
pi_24117937
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:38 schreef dutchie het volgende:
Beefcake, niet lullig bedoeld, maar er wordt nogal eens gesproken over 'kliekjes'gedrag. Hoe hard er ook geroepen wordt dat dit niet zo is, deze meet werkt niet echt mee aan het voorkomen van dit oordeel. En het gaat niet om regels ofzo, maar ik heb zelf een beetje het gevoel dat iedereen gevraagd is van de jonge moeders, behalve Puisje bijv.
Ik kan me best voorstellen dat mensen zich gepasseerd voelen. Maar als jullie gezellig samen willen afspreken is daar niets op tegen. Het komt alleen nu toch wat "selectief" of "kliekjesachtig" over.
(ik heb het hier nu niet over mij natuurlijk)
Ik sluit me bij dutch aan. Ik heb er zelf geen moeite mee, maar dit kan wel heel rot overkomen.
Maar ik weet zeker dat er niks rots aan bedoel is.
stormy waters...
sailin'
pi_24118323
mijn Thijs heeft ontdekt dat er aan die handjes ook duimpies zitten en nu zit hij in zijn wippertje heel druk smakkend te duimen, is zo schattig
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:05:18 #195
24188 Belana
kloon van belana
pi_24118371
wat lief bar en mar
stormy waters...
sailin'
pi_24118380
Het was een beetje dom
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:23:39 #197
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24118728
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:05 schreef easy-going het volgende:
Het was een beetje dom
Da's denk ik wel de beste verklaring.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:25:31 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_24118779
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:23 schreef dutchie het volgende:

[..]

Da's denk ik wel de beste verklaring.
dat denk ik ook ja
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:31:01 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_24118915
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:18 schreef E.T. het volgende:
Belana, Saskia is idd ook zo'n over-actief meisje.. Ze heeft nu 't stappen achter de blokkenkar ontdekt. Ik moet 'm nog wel tegenhouden (anders duwt ze 'm weg en ligt ze plat voorover op d'r snufferd terwijl ze die kar niet loslaat ) maar ze vindt 't helemaal geweldig! Ze kruipt nu de hele tijd naar dat ding toe (hij staat met het handvat naar de kast toe, zodat ze zich er niet aan kan optrekken) gaat er op d'r knieen bij zitten en gaat mij dan vragend aankijken. Als ik niet snel genoeg reageer gaat ze er om 'vragen': "a" .. "A" .. "aaa" "AAA" "AAHAA" (iets zegt me dat dit de verbastering van 'mama' is )
Ik lig helemaal in een deuk dan
Ik zie het helemaal voor me!! Liam krijgt voor zijn verjaardag zo'n houten blokkenkar, dus ik ben benieuwd! En ja saskia zegt mama!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:45:03 #200
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24119190
Hier is Léon dus echt ziek. Koorts, enorm hoesten en af en toe hoor je hem gewoon "gieren". Met het oog op de bronchitus-gevallen in de familie toch het cb gebeld. Moesten in de gaten houden of hij niet benauwd was. Verder drinkt hij goed en is ook best nog wel vrolijk. We zien wel hoe het gaat. Ik hoop echt alleen van harte dat hij niet de kwaaltjes van zijn vaders kant overneemt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')