Of de balletjes wel ingedaald zijn. Dat hebben ze toen gecontroleerd en dat werd op een kaart gezet. Als dan ooit eens een probleem is met zijn balletjes, dan weet men iig dat ze met de geboorte en vlak daarna wel volledig ingedaald waren.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:36 schreef Rottdog het volgende:
Oke Belana maar wat houdt dat in zo'n ballenkaart
Je goede humeur LB
Thanks!!! Kaplaarzen nee die hebben we niet echt nodigquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:56 schreef poemojn het volgende:
Hier hebben jullie een handige checklist.
Denk alleen niet dat Djulian en Jolie kaplaarzen nodig hebben voor een paar dagen Centerparks.
Met djulian gaat het prima, hij heeft het hier wel naar zijn zin geloof ik. Stuk minder gehoest en gesnotter als de afgelopen 2 dagen, dus hij is nu aan het bijslapen. Ik was me toen ik de hoestdruppeltjes kocht hevig aan het afvragen hoe je dat naar binnen krijgt bij zo'n ventje, maar dat blijkt hij heel goed zonder te morsen van een lepeltje af te kunnen happen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:03 schreef Anitra het volgende:
Het is echt een moppie Lewis
Djulian heeft het goed naar zijn zin bij P_iglet begrijp ik via de msnWel is zijn verkoudheid nu door gezet en heeft hij nu ook een snotneusje, maar zijn hoest is minder geworden begreep ik.
P_iglet kan jij niet beter neerzetten hoe het met mijn zoon is?
Het kan wel maar heel veel mensen raden het af en de gebruiksaanwijzing van de draagzak waarschijnlijk ook. Ik heb het laatst wel gedaan en dat ging heel goed vond ik zelf dan. Ik heb wel zo'n mamafiets waarbij het stuur een enorme boog heeft en als ik dus plotseling zou moeten remmen, klappen we niet tegen het stuur. Want ik geloof dat dat dus de voornaamste reden was om het niet te doen. Een kindje kan dan zijn of haar rug breken.quote:Op maandag 20 december 2004 16:55 schreef Suzanna het volgende:
Even een vraagje...weet een van jullie of je ook op de fiets kan/mag met de baby in een draagzak?
Je was niet de enigequote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef Little-Angel het volgende:
Ik wist niet eens dat er een meeting was![]()
![]()
Ik sluit me bij dutch aan. Ik heb er zelf geen moeite mee, maar dit kan wel heel rot overkomen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:38 schreef dutchie het volgende:
Beefcake, niet lullig bedoeld, maar er wordt nogal eens gesproken over 'kliekjes'gedrag. Hoe hard er ook geroepen wordt dat dit niet zo is, deze meet werkt niet echt mee aan het voorkomen van dit oordeel. En het gaat niet om regels ofzo, maar ik heb zelf een beetje het gevoel dat iedereen gevraagd is van de jonge moeders, behalve Puisje bijv.
Ik kan me best voorstellen dat mensen zich gepasseerd voelen. Maar als jullie gezellig samen willen afspreken is daar niets op tegen. Het komt alleen nu toch wat "selectief" of "kliekjesachtig" over.
(ik heb het hier nu niet over mij natuurlijk)
dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:23 schreef dutchie het volgende:
[..]Da's denk ik wel de beste verklaring.
Ik zie het helemaal voor me!!quote:Op donderdag 16 december 2004 22:18 schreef E.T. het volgende:
Belana, Saskia is idd ook zo'n over-actief meisje.. Ze heeft nu 't stappen achter de blokkenkar ontdekt. Ik moet 'm nog wel tegenhouden (anders duwt ze 'm weg en ligt ze plat voorover op d'r snufferd terwijl ze die kar niet loslaat) maar ze vindt 't helemaal geweldig! Ze kruipt nu de hele tijd naar dat ding toe (hij staat met het handvat naar de kast toe, zodat ze zich er niet aan kan optrekken) gaat er op d'r knieen bij zitten en gaat mij dan vragend aankijken. Als ik niet snel genoeg reageer gaat ze er om 'vragen': "a" .. "A" .. "aaa" "AAA" "AAHAA" (iets zegt me dat dit de verbastering van 'mama' is
)
Ik lig helemaal in een deuk dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |