Nu je het zegt, ik heb ik ook regelmatig gelezen dat de bloedlijn in het verleden is "doorgezet" door de vrouwelijke lijn.quote:En Bea kan die lijn dus nooit en te nimmer doorgeven (als dat al waar mocht zijn), aangezien bloedlijnen via de vader worden voortgezet.
Internet 2/3 is eigenlijk te simpel gezegd. Het geeft instanties meer toezicht over wat er door wie verspreid wordt, maar echte controle blijft waarschijnlijk vrij lastig. Mijn mening: Wat er eerder gedaan zal worden is het internetgebruik aan banden gelegd wordt dmv belastingen, wetgeving en later vergunningen. (De eerste 2 zijn ook al aan de gang)quote:wat gebeurt er dan?
Dat zal dan echt niet gebeuren door terroristen:) waarschijnlijk wel door de eigen staat.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:16 schreef Merovingian. het volgende:
oftopic:
[..]
Internet 2/3 is eigenlijk te simpel gezegd. Het geeft instanties meer toezicht over wat er door wie verspreid wordt, maar echte controle blijft waarschijnlijk vrij lastig. Mijn mening: Wat er eerder gedaan zal worden is het internetgebruik aan banden gelegd wordt dmv belastingen, wetgeving en later vergunningen. (De eerste 2 zijn ook al aan de gang)
Nu zullen mensen zoiets niet accepteren, maar wel nadat "terroristen" 1 of meerdere keren een deel van onze infrastructuur hebben platgegooid. Geen idee over de termijn hiervan, maar het gaat absoluut gebeuren.
Wauwquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:26 schreef dodeca het volgende:
Zo'n 450000 jaar geleden kwamen ze hier aan en hun landings plek is zuid afriek daar waar precies een van die dochters een optrekje heeft ,door haar vader geschonken en genoemd naar MOLOCH het optrekje heet "De Uil"
Credo Mutwa is een goede kennis van haar en dat is natuurlijk niet verwonderlijk gezien de geschiedenis van de planeet.
Zou in ieder geval de gedoog beleid een verklaring geven!!quote:ORANJES INTRODUCEREN HENNEPTEELT ...
Ja wie weetquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:38 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Zou in ieder geval de gedoog beleid een verklaring geven!!![]()
Misschien dat wiet ook gelijk de hele verklaring is van alle illuminati en buitenaards gespuis, die allemaal wereld overheersing en dergelijke op hun agenda hebben staan..
Misschien is het gewoon overdosering THC door verschillende volkeren door de eeuwen heen!!![]()
T is maar een gokje hoor...![]()
En dan ondergraaf je zelf als eerste de hele theorie dat het 'Huis van Oranje' een bepaalde belangrijke 'erfelijke' eigenschap had, immers pas rond 1890 werd er voor de eerste keer een vrouwelijke erfgenaam (koningin Wilhelmina, als dochter van Willem III) benoemd, bij gebrek aan een mannelijke erfgenaam, tot die tijd werden de erfrechten altijd aan mannelijke nazaten, ofwel ooms, neefjes, eventueel zelfs liever aangetrouwde famile zonder direkte genetische overeenkomst, verder gegegeven ....quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:13 schreef dodeca het volgende:
Nog een keer VEEL dochters is belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog eens iets: Dit las ik toevallig elders (kweenie of het waar is)quote:Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En dan ondergraaf je zelf als eerste de hele theorie dat het 'Huis van Oranje' een bepaalde belangrijke 'erfelijke' eigenschap had, immers pas rond 1890 werd er voor de eerste keer een vrouwelijke erfgenaam (koningin Wilhelmina, als dochter van Willem III) benoemd, bij gebrek aan een mannelijke erfgenaam, tot die tijd werden de erfrechten altijd aan mannelijke nazaten, ofwel ooms, neefjes, eventueel zelfs liever aangetrouwde famile zonder direkte genetische overeenkomst, verder gegegeven ....
wees eerlijk Beatrix is evenzeer direkte nazaat van David, Salomon, bbi Joshua ben Miryam, christus, en zelfs van Willem de Zwijger... als jij en ik dat zijn ...
hooguit is door toevalligheid wel de wereldlijke erfenis van het 'Huis van Oranje' bij haar beland, maar biologische eigenschappen zijn daar geen oorzaak van.
[/quote]quote:Op woensdag 15 december 2004 06:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nog eens iets: Dit las ik toevallig elders (kweenie of het waar is)
quote]Op dinsdag 14 december 2004 16:17 schreef Geertsema het volgende:
De Grondwet bepaalt dat dat alleen de wettige opvolgers erfelijk recht hebben op de troon. Wilhelmina kan nooit verwekt zijn door Willem-III, want die syfilislijder was onvruchtbaar en is op de leeftijd van 62 jaar getrouwd met Emma van Waldeck-Pyrmont (21 lentes!).
Dat hele huis van Oranje is een farce. Wordt tijd dat de Republiek wordt ingevoerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |