abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23974725
quote:
En Bea kan die lijn dus nooit en te nimmer doorgeven (als dat al waar mocht zijn), aangezien bloedlijnen via de vader worden voortgezet.
Nu je het zegt, ik heb ik ook regelmatig gelezen dat de bloedlijn in het verleden is "doorgezet" door de vrouwelijke lijn.

Ik stem er dus ook voor om het koningshuis op te doeken. Misschien dat het Republikeins Genootschap daarmee kan helpen, ze lijken al een tijdje aan de weg te timmeren.

Stappen we uit de EU en nemen we gelijk zo'n constitutie als de VS inclusief een extra amendement dat het de regering verbiedt om geld te lenen tegen rente. Ow...maar ik zit te dagdromen.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_23975596
Even voor de duidelijkheid:

De genetische eigenschappen in mitochondriaal DNA erven normaliter uitsluitend over via de vrouwelijke lijn (een eicel beval namelijk wel moederlijke mitochondria, maar een zaadcel geen vaderlijke), en geven zo bijzondere informatie over de afstamming. Enkele voorbeelden van overdracht van mitochondriaal DNA van de vader zijn echter wel beschreven, hoewel tot vrij recent werd aangenomen dat dit niet kon. Het gegeven van de moederlijke oorsprong van alle mitochondriaal DNA is gebruikt om te proberen de oorsprong van de oudste voorvader van de mens te traceren (of eigenlijk dus de oudste voormoeder). Deze hypothetische 'Eva' van wie alle mensen op de wereld uiteindelijk afstammen lijkt uit Afrika te zijn gekomen, ca 200.000 (?) jaar geleden. zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mitochondrion

Verder: Wat betreft de voortplanting is het dus belangrijk om dochters te krijgen. Maar door alle culturen en godsdiensten wordt dit afgewezen: jongens vindt men belangrijker. Als men echter gaat beseffen dat dochters belangrijker zijn dan zonen, gaan hele bases van culturen onderuit: de superioriteit en de macht van mannen wordt verruild.

Goed met deze wetenschap moet je Illuminati bloedlijnen gaan volgen en niet anders,zie hier de makke van mainstream bloedlijn volgers ze snappen er ook werkelijk niet veel van maar niet getreurt de illuminati weet er des te meer van laat dat maar aan hun over.

Het enig wat je kan doen is als die twee beren: Ze stonden erbij en keken erna!

Nog een keer VEEL dochters is belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_23975652
oftopic:
quote:
wat gebeurt er dan?
Internet 2/3 is eigenlijk te simpel gezegd. Het geeft instanties meer toezicht over wat er door wie verspreid wordt, maar echte controle blijft waarschijnlijk vrij lastig. Mijn mening: Wat er eerder gedaan zal worden is het internetgebruik aan banden gelegd wordt dmv belastingen, wetgeving en later vergunningen. (De eerste 2 zijn ook al aan de gang)

Nu zullen mensen zoiets niet accepteren, maar wel nadat "terroristen" 1 of meerdere keren een deel van onze infrastructuur hebben platgegooid. Geen idee over de termijn hiervan, maar het gaat absoluut gebeuren.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_23975892
Zo'n 450000 jaar geleden kwamen ze hier aan en hun landings plek is zuid afriek daar waar precies een van die dochters een optrekje heeft ,door haar vader geschonken en genoemd naar MOLOCH het optrekje heet "De Uil"

Credo Mutwa is een goede kennis van haar en dat is natuurlijk niet verwonderlijk gezien de geschiedenis van de planeet.
  dinsdag 14 december 2004 @ 23:26:21 #30
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23978918
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 21:16 schreef Merovingian. het volgende:
oftopic:
[..]

Internet 2/3 is eigenlijk te simpel gezegd. Het geeft instanties meer toezicht over wat er door wie verspreid wordt, maar echte controle blijft waarschijnlijk vrij lastig. Mijn mening: Wat er eerder gedaan zal worden is het internetgebruik aan banden gelegd wordt dmv belastingen, wetgeving en later vergunningen. (De eerste 2 zijn ook al aan de gang)

Nu zullen mensen zoiets niet accepteren, maar wel nadat "terroristen" 1 of meerdere keren een deel van onze infrastructuur hebben platgegooid. Geen idee over de termijn hiervan, maar het gaat absoluut gebeuren.
Dat zal dan echt niet gebeuren door terroristen:) waarschijnlijk wel door de eigen staat.

De bekende creer probleem en breng oplossing strategie.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  dinsdag 14 december 2004 @ 23:28:23 #31
94904 ExtremeKnowledge
pi_23978959
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 21:26 schreef dodeca het volgende:
Zo'n 450000 jaar geleden kwamen ze hier aan en hun landings plek is zuid afriek daar waar precies een van die dochters een optrekje heeft ,door haar vader geschonken en genoemd naar MOLOCH het optrekje heet "De Uil"

Credo Mutwa is een goede kennis van haar en dat is natuurlijk niet verwonderlijk gezien de geschiedenis van de planeet.
Wauw
But now we are awake!.
pi_23979231
quote:
ORANJES INTRODUCEREN HENNEPTEELT ...
Zou in ieder geval de gedoog beleid een verklaring geven!!

Misschien dat wiet ook gelijk de hele verklaring is van alle illuminati en buitenaards gespuis, die allemaal wereld overheersing en dergelijke op hun agenda hebben staan..

Misschien is het gewoon overdosering THC door verschillende volkeren door de eeuwen heen!!

T is maar een gokje hoor...
Wat is de ware definitie van niets?
  dinsdag 14 december 2004 @ 23:41:42 #33
94904 ExtremeKnowledge
pi_23979304
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:38 schreef Ridvan het volgende:

[..]

Zou in ieder geval de gedoog beleid een verklaring geven!!

Misschien dat wiet ook gelijk de hele verklaring is van alle illuminati en buitenaards gespuis, die allemaal wereld overheersing en dergelijke op hun agenda hebben staan..

Misschien is het gewoon overdosering THC door verschillende volkeren door de eeuwen heen!!

T is maar een gokje hoor...
Ja wie weet
But now we are awake!.
pi_23980181
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 21:13 schreef dodeca het volgende:
Nog een keer VEEL dochters is belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan ondergraaf je zelf als eerste de hele theorie dat het 'Huis van Oranje' een bepaalde belangrijke 'erfelijke' eigenschap had, immers pas rond 1890 werd er voor de eerste keer een vrouwelijke erfgenaam (koningin Wilhelmina, als dochter van Willem III) benoemd, bij gebrek aan een mannelijke erfgenaam, tot die tijd werden de erfrechten altijd aan mannelijke nazaten, ofwel ooms, neefjes, eventueel zelfs liever aangetrouwde famile zonder direkte genetische overeenkomst, verder gegegeven ....

wees eerlijk Beatrix is evenzeer direkte nazaat van David, Salomon, bbi Joshua ben Miryam, christus, en zelfs van Willem de Zwijger... als jij en ik dat zijn ...
hooguit is door toevalligheid wel de wereldlijke erfenis van het 'Huis van Oranje' bij haar beland, maar biologische eigenschappen zijn daar geen oorzaak van.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23982522
Prins Bernhard heeft zich trouwens suf liggen wippen.Fijne kerst Beatrix.
pi_23982525
ja nu is iedereen familie van elkaar!
pi_23982612
quote:
Op woensdag 15 december 2004 00:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

En dan ondergraaf je zelf als eerste de hele theorie dat het 'Huis van Oranje' een bepaalde belangrijke 'erfelijke' eigenschap had, immers pas rond 1890 werd er voor de eerste keer een vrouwelijke erfgenaam (koningin Wilhelmina, als dochter van Willem III) benoemd, bij gebrek aan een mannelijke erfgenaam, tot die tijd werden de erfrechten altijd aan mannelijke nazaten, ofwel ooms, neefjes, eventueel zelfs liever aangetrouwde famile zonder direkte genetische overeenkomst, verder gegegeven ....

wees eerlijk Beatrix is evenzeer direkte nazaat van David, Salomon, bbi Joshua ben Miryam, christus, en zelfs van Willem de Zwijger... als jij en ik dat zijn ...
hooguit is door toevalligheid wel de wereldlijke erfenis van het 'Huis van Oranje' bij haar beland, maar biologische eigenschappen zijn daar geen oorzaak van.
Nog eens iets: Dit las ik toevallig elders (kweenie of het waar is)

quote]Op dinsdag 14 december 2004 16:17 schreef Geertsema het volgende:
De Grondwet bepaalt dat dat alleen de wettige opvolgers erfelijk recht hebben op de troon. Wilhelmina kan nooit verwekt zijn door Willem-III, want die syfilislijder was onvruchtbaar en is op de leeftijd van 62 jaar getrouwd met Emma van Waldeck-Pyrmont (21 lentes!).

Dat hele huis van Oranje is een farce. Wordt tijd dat de Republiek wordt ingevoerd.
[/quote]
pi_24004322
Ja oke, maar het koningklijk huis is gewoon laf.Ik heb genoeg gelezen over Bernhard.Beatrix laat niks van zich horen.Haar vader en haar grootvader hebben liggen wippen.Eingelijk wat voor kut familie heb je.Volgens mij lopen er daar debielen rond, hoelang moeten dit volhouden.Het word tijd voor actie.Wat heb je voormij gedaan Beatrix.Zelfs om donder zie je niet de zoon van god.Beatrix end of an emipre.En wees verstandig hou je nazies thuis.
bla bla
pi_24004359
Nee huis van idioten, ik mag jullie niet meer

groet Tatie.

Trouwens bel maar is misschien dat we anders gaan nadenken.
bla bla
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:33:47 #40
94904 ExtremeKnowledge
pi_24041712
quote:
Op woensdag 15 december 2004 06:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nog eens iets: Dit las ik toevallig elders (kweenie of het waar is)

quote]Op dinsdag 14 december 2004 16:17 schreef Geertsema het volgende:
De Grondwet bepaalt dat dat alleen de wettige opvolgers erfelijk recht hebben op de troon. Wilhelmina kan nooit verwekt zijn door Willem-III, want die syfilislijder was onvruchtbaar en is op de leeftijd van 62 jaar getrouwd met Emma van Waldeck-Pyrmont (21 lentes!).

Dat hele huis van Oranje is een farce. Wordt tijd dat de Republiek wordt ingevoerd.
[/quote]

Ik wou dat k dit niet hoefde te zeggen, maar je hebt helemaal gelijk.
But now we are awake!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')