Leer eens formuleren mijn jongquote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef Dovenwereld het volgende:
Ik was neit eens met medewerker over prijs van heet water .. het heet water kost bijna niets maar hoogstens 50 cent. Medewerker zie het kan niet ...
![]()
Nee ze zei het in braillequote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef robh het volgende:
Misschien verkeerd verstaan?
quote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef robh het volgende:
Je wilt kraanwater verkopen voor 1 euro (sommige restaurant doen ook stiekem)quote:Op maandag 13 december 2004 23:08 schreef Slee-3r het volgende:
pff wat een afzetterij... maar dat is tegenwoordig toch al normaal.
quote:Op maandag 13 december 2004 23:08 schreef Dovenwereld het volgende:
Ik heb al heet water gevraagd. ze zei dat het kost 1,50 euro voor heet water. (Thee/Koffie). ik zei alleen heet heet . het ontstaat discussie....
Het is niet zo. Heet water kost hoogstens 40 cent .dan geen zeuren was er klaar .In sommige GO geeft het service : als je noodles soep wil graag eten dan kan je heet water vragen. Het kost niks.quote:
heet water is kraanwater .. het mag niet voor hoge prijs verkopen. Het is hetzelfde als kraanwater..quote:Op maandag 13 december 2004 23:12 schreef Darksoulz het volgende:
Als je naar de AH Go gaat weet je dat je het driedubbele betaalt voor elk produkt datz e hebben. Das algemeen bekend dus niet klagen
quote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Het is niet zo. Heet water kost hoogstens 40 cent .dan geen zeuren was er klaar .In sommige GO geeft het service : als je noodles soep wil graag eten dan kan je heet water vragen. Het kost niks.
lekker duidelijk...quote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef Dovenwereld het volgende:
Ik was neit eens met medewerker over prijs van heet water .. het heet water kost bijna niets maar hoogstens 50 cent. Medewerker zie het kan niet ...
![]()
omdat theezak wel meetelt. maar Als je alleen heet water zonder theezak wilt .quote:Op maandag 13 december 2004 23:14 schreef p-etr-a het volgende:
Bij de Kiosk betaal je voor een beetje thee al 1,50. Dan is dit nog goedkoop.
Ja maar toch doen ze het dus een tip voor jou: ga niet naar de AH to go want dan weet je dat je genaaid wordt waar je bij staat en dat het ook niet eens lekker isquote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
heet water is kraanwater .. het mag niet voor hoge prijs verkopen. Het is hetzelfde als kraanwater..
als ik water wil verkopen voor 15 euro de liter mag ik dat toch zelf weten?quote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
heet water is kraanwater .. het mag niet voor hoge prijs verkopen. Het is hetzelfde als kraanwater..
Betaal je ook 1,50. Ik doe dat namelijk best vaakquote:Op maandag 13 december 2004 23:15 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
omdat theezak wel meetelt. maar Als je alleen heet water zonder theezak wilt .
Consumentenbond heeft gezegd. Het vorm mag niet .quote:Op maandag 13 december 2004 23:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
als ik water wil verkopen voor 15 euro de liter mag ik dat toch zelf weten?
dat er mensen zijn die t dan ook nog kopen, tja...
Dat mag je prima verkopen zolang je maar niet doet of het Spa Blauw is of iets dergelijks. Als jij maar eerlijk kraanwater verkoopt mag je ervoor vragen wat je wilquote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef Dovenwereld het volgende:
Voor noodles soep .. (veel heet water nodig dan een keer 1,50 ) dus 2x 1,50 ....quote:Op maandag 13 december 2004 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Betaal je ook 1,50. Ik doe dat namelijk best vaak.
Volgens mij is er inderdaad een richtlijn (maximum- en minimumprijs). Maar als ze het voor dat bedrag verkopen, lijkt me dat dat gewoon mag.quote:Op maandag 13 december 2004 23:16 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Consumentenbond heeft gezegd. Het vorm mag niet .
kraanwater kost niks.. Consumentenbond heeft gezegd: kraanwater stiekem voor hoge prijs is oplichterij.quote:Op maandag 13 december 2004 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat mag je prima verkopen zolang je maar niet doet of het Spa Blauw is of iets dergelijks. Als jij maar eerlijk kraanwater verkoopt mag je ervoor vragen wat je wil.
heb je daar ook bronnen bij, of bedenk je dit gewoon?quote:Op maandag 13 december 2004 23:18 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
kraanwater kost niks.. Consumentenbond heeft gezegd: kraanwater stiekem voor hoge prijs is oplichterij.
Ja, stiekem. Als je het dus als bijvoorbeeld bronwater probeert te verkopen is het oplichterij.quote:Op maandag 13 december 2004 23:18 schreef Dovenwereld het volgende:
kraanwater kost niks.. Consumentenbond heeft gezegd: kraanwater stiekem voor hoge prijs is oplichterij.
Misschien wel maar er is geen wet die verbiedt het te verkopen voor het 15 voudige van de normale prijsquote:Op maandag 13 december 2004 23:18 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
bronnen ja. ik heb wel veel bronnen en ook Kassa ( iemand is coveragent ..en vergelijking met alle restaurant) .. iemand wil water drinken dan kost er niks... en sommige restaurant wil bronwater verkopen ipv kraankraan.quote:Op maandag 13 december 2004 23:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb je daar ook bronnen bij, of bedenk je dit gewoon?
Het is niet zo. Als klant koning is dan zal er zeker klacht indienen. omdat kraanwater niks nauwlijks kost..quote:Op maandag 13 december 2004 23:19 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Misschien wel maar er is geen wet die verbiedt het te verkopen voor het 15 voudige van de normale prijs
tssk, dan nog kunnen ze t gooien op t gebruik van de waterkoker o.i.d, als ze je geld willen aftroggelen doen ze dat gewoonquote:Op maandag 13 december 2004 23:20 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
bronnen ja. ik heb wel veel bronnen en ook Kassa ( iemand is coveragent ..en vergelijking met alle restaurant) .. iemand wil water drinken dan kost er niks... en sommige restaurant wil bronwater verkopen ipv kraankraan.
Das gewoon wet van vraag en aanbod. Als een gek er het 15 voudige voor wil geven. Zullen er meer zijn die die prijs gaan hanteren. Als niemand dat wil betalen sja... zal de prijs ook omlaag gaan.quote:Op maandag 13 december 2004 23:19 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Misschien wel maar er is geen wet die verbiedt het te verkopen voor het 15 voudige van de normale prijs
En eveneens is er geen enkele regel die bepaalt dat restaurants kraanwater op de kaart moeten hebben staan. Als zij slechts bronwater willen serveren (met de daarbij behorende prijzen) dan is dat hun goed recht. Die consumentenbondonderzoeken gingen over het rekenen van bronwaterprijzen voor kraanwater en dŕt mag niet.quote:Op maandag 13 december 2004 23:20 schreef Dovenwereld het volgende:
iemand wil water drinken dan kost er niks... en sommige restaurant wil bronwater verkopen ipv kraankraan.
Het gebeurt het nooit. het gaat erom dat restaurants aan richtlijnen moeten houden gebruik kraanwater als drinkwater.quote:Op maandag 13 december 2004 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tssk, dan nog kunnen ze t gooien op t gebruik van de waterkoker o.i.d, als ze je geld willen aftroggelen doen ze dat gewoon
niemand verplicht je het water te kopen..quote:Op maandag 13 december 2004 23:23 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Het gebeurt het nooit. het gaat erom dat restaurants aan richtlijnen moeten houden gebruik kraanwater als drinkwater.
precies.. heet water is gewoon kraanwater (gekookt door elektrotisch) ..quote:Op maandag 13 december 2004 23:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
En eveneens is er geen enkele regel die bepaalt dat restaurants kraanwater op de kaart moeten hebben staan. Als zij slechts bronwater willen serveren (met de daarbij behorende prijzen) dan is dat hun goed recht. Die consumentenbondonderzoeken gingen over het rekenen van bronwaterprijzen voor kraanwater en dŕt mag niet.
quote:Op maandag 13 december 2004 23:25 schreef Spiller het volgende:
Wellicht is een cursus Nederlands vanaf groep 1 tot de 6e klas geen slecht idee.
Kraanwater gewoon dus.quote:Op maandag 13 december 2004 23:30 schreef Darksoulz het volgende:
En je kan zeggen wat je wil maar bier bestaat voor 95% uit water en daar betaal je toch ooka l gauw zo'n 2 tot 3 euro per glas voor in een kroeg
Bier zou gratis moeten zijn!!!
waterzuivering stelt idd niets voorquote:Op maandag 13 december 2004 23:34 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Kraanwater gewoon dus.
Bier vraagt complexe processen maar kraanwater is eenvoudige proces.
Ah GO is niet voor niets als je wilt eten en drinken of soep te eten.
daar bestaat vast wel een (matige) grap overquote:Op maandag 13 december 2004 23:10 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Je wilt kraanwater verkopen voor 1 euro (sommige restaurant doen ook stiekem)
geen grapjes... Consumentenbond heeft tegendeel bewezen.pffquote:Op maandag 13 december 2004 23:41 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
daar bestaat vast wel een (matige) grap over
tuurlijk mag dat wel; er is geen tekort aan ofzo, wel ongemak; ongemak verlichten mag best wat kosten.quote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
de consumentenbond zegt wel meer, bijvoorbeeld overquote:Op maandag 13 december 2004 23:16 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Consumentenbond heeft gezegd. Het vorm mag niet .
1. bron?quote:Op maandag 13 december 2004 23:18 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Daar koop je 2 dozen thee voorquote:Op maandag 13 december 2004 23:15 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
omdat theezak wel meetelt. maar Als je alleen heet water zonder theezak wilt .
Gezondheid is niet te koop, en terugrekenen is slecht voor je gezondheid....quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:55 schreef Vunn het volgende:
Het kan altijd erger...betaalde laatst 4,50 voor een broodje gezond!!!!!!!
Besefte pas later dat ik dus ruim 10 gulden heb betaald voor een broodje!!
ow ja da's waar..mag niet meer in gulden rekenen.
![]()
Mooi gezegd Buzzer.quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Gezondheid is niet te koop, en terugrekenen is slecht voor je gezondheid....
Je weet wat ze altijd zeggen he: de klant is koning, maar wij zijn de keizer. Helaas voor jou hebben zij nog altijd het laatste woord. Buiten dat vind ik 1.50 voor een kopje heet water wel duur, als je dan toch noodlessoep verkoopt, doen het dan goedquote:Op maandag 13 december 2004 23:22 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Het is niet zo. Als klant koning is dan zal er zeker klacht indienen. omdat kraanwater niks nauwlijks kost..
Ik heb vaak andere restaurante meegmeaakt is er water vaak gratis.
Volgens mij bedoelt de Consumentenbond: Kraanwater verkopen onder de naam van bronwater is oplichterij.quote:Op maandag 13 december 2004 23:18 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
De zuivering van drinkwater is bepaald geen eenvoudig proces (ik heb twee jaar op het laboratorium van de waterleidng van Amsterdam gewerkt, weet er e.e.a. van af), maar omdat het in bulk gebeurt is de kostprijs per liter zowat nul.quote:Op maandag 13 december 2004 23:34 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Kraanwater gewoon dus.
Bier vraagt complexe processen maar kraanwater is eenvoudige proces.
ik ben ts niet natuurlijk, maar mijn dove collega schrijft meestal ook zo als ze met ons 'praat'. Volgens haar schrijft ze in wezen gebarentaal, wat uiteraard een soort dialect is omdat er in gesproken nederlands nuances zitten die je bij gebaren niet nodig hebt en vice versa. Ik vind het wel mooi, maarja, ik vind taal ook leuk.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:24 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[offtopic]
TS, ik héb je wel eens beter nederlands zien gebruiken?? Of ben je zo boos dat je niet meer aan nadenken toekomt?
[/offtopic]
Dat maakt me uniek.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik zou zelf een andere bewoording kiezen
Je kan me een zeur vinden (en dat zal je dan ook vast wel doen), maar onderstaande komt toch vriendelijker over...quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:24 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[offtopic]
TS, ik héb je wel eens beter nederlands zien gebruiken?? Of ben je zo boos dat je niet meer aan nadenken toekomt?
[/offtopic]
Oeverloos.quote:
AH wil niet dat medewerkers geld voor heet water zullen vragen. Maar het is gerelateeerd met producten zoals soep, noodles..enzoort. in het winkel.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:44 schreef Wunk het volgende:
Tja.., jij wilt heet water, en zij hebben heet water.., dus kunnen ze er geld voor vragen, je betaalt niet alleen voor het water en het verhitten, maar ook voor de persoon die het voor je verwarmt en afrekent....
Anyways.., ik heb nog wat ingeblikte lucht staan.., intresse iemand ?, 1,50 per blikje.., koopje.., gegarandeerd vers..
Doe ff aardig en kijk eens goed naar username........quote:
Ik heb het toch niet tegen jou, man...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Doe ff aardig en kijk eens goed naar username........![]()
ik heb wel noodels soep bij ah to go gekocht.... het is dus terechte klacht.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:18 schreef Woutey het volgende:
Ze proberen mensen op te lichten die niet echt intelligent zijn.
Aan je Nederlands te zien verbaast het me dat je die noodel soep niet gekocht hebt.
Ja. Het kan gebeuren maar doven missen een gesproken taal.quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:51 schreef Bensel het volgende:
@dovenwereld: no offence hoor, ik weet dat je doof bent, maar probeer eens lidwoorden te gebruiken (de, het en een). Ik neem aan dat je wel weet hoe dat moet. Voor de rest kan ik het wel aardig volgen.
Jij bent anders ook duidelijk niet de intelligentste....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:18 schreef Woutey het volgende:
Ze proberen mensen op te lichten die niet echt intelligent zijn.
Aan je Nederlands te zien verbaast het me dat je die noodel soep niet gekocht hebt.
Ik niet, jij niet, en nu is de cirkel rond?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent anders ook duidelijk niet de intelligentste....
Beargumenteer?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent anders ook duidelijk niet de intelligentste....
quote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Zoveel kost een liter oogsappen van een witte Java-tijger nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |