AH wil niet dat medewerkers geld voor heet water zullen vragen. Maar het is gerelateeerd met producten zoals soep, noodles..enzoort. in het winkel.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:44 schreef Wunk het volgende:
Tja.., jij wilt heet water, en zij hebben heet water.., dus kunnen ze er geld voor vragen, je betaalt niet alleen voor het water en het verhitten, maar ook voor de persoon die het voor je verwarmt en afrekent....
Anyways.., ik heb nog wat ingeblikte lucht staan.., intresse iemand ?, 1,50 per blikje.., koopje.., gegarandeerd vers..
Doe ff aardig en kijk eens goed naar username........quote:
Ik heb het toch niet tegen jou, man...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Doe ff aardig en kijk eens goed naar username........![]()
ik heb wel noodels soep bij ah to go gekocht.... het is dus terechte klacht.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:18 schreef Woutey het volgende:
Ze proberen mensen op te lichten die niet echt intelligent zijn.
Aan je Nederlands te zien verbaast het me dat je die noodel soep niet gekocht hebt.
Ja. Het kan gebeuren maar doven missen een gesproken taal.quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:51 schreef Bensel het volgende:
@dovenwereld: no offence hoor, ik weet dat je doof bent, maar probeer eens lidwoorden te gebruiken (de, het en een). Ik neem aan dat je wel weet hoe dat moet. Voor de rest kan ik het wel aardig volgen.
Jij bent anders ook duidelijk niet de intelligentste....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:18 schreef Woutey het volgende:
Ze proberen mensen op te lichten die niet echt intelligent zijn.
Aan je Nederlands te zien verbaast het me dat je die noodel soep niet gekocht hebt.
Ik niet, jij niet, en nu is de cirkel rond?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent anders ook duidelijk niet de intelligentste....
Beargumenteer?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent anders ook duidelijk niet de intelligentste....
quote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef robh het volgende:
Misschien verkeerd verstaan?
quote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef robh het volgende:
Misschien verkeerd verstaan?
quote:Op maandag 13 december 2004 23:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Zoveel kost een liter oogsappen van een witte Java-tijger nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |