Lennon ook niet goed.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:18 schreef Ket_Ais het volgende:
Dan gok ik alleen nog even mijn favootje van de 4: John Lennon
Al zie ik niet waarom Tim Roth zo genoemd zou worden
Dat is Barbara Bach voormalig Bondgirl en de vrouw van Richard Starkey a.k.a. Ringo Starr.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:22 schreef ranja het volgende:
Ringo? dan snap ik die laatste foto weer niet, dat is toch een van Charlie's angels?
Ik dacht ook na het Beatlesplaatje te hebben gepost dat het gelijk geraden werd.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:28 schreef ranja het volgende:
OkRingo is wel enige waarvan ik me kan voorstellen dat die naam als 'spotnaam' gebruikt wordt van de Beatles, vandaar de gok.
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht ook na het Beatlesplaatje te hebben gepost dat het gelijk geraden werd.
ook niet...quote:Op woensdag 15 december 2004 13:54 schreef Ket_Ais het volgende:
1972?
die is dan wel goed. ket_ais zat steeds het dichtst bij maar net nietquote:
Ik nietquote:Op woensdag 15 december 2004 14:26 schreef Ket_Ais het volgende:
Ik wist wel dat het in de jaren 70 was.
Dankjewel Dopekoe, want FOK! gaat weer wat rapper vandaag!quote:Op woensdag 15 december 2004 15:01 schreef Dopekoe het volgende:
Zoek telkens 1 acteur/actrice uit de onderstaande films en maak daarvan een gedeelte van de cast van de gezochte film.
City Hall
John Q
Backdraft
Eeuuhhh dan wachten we even met deze vraag en doen we eerst die van Bwennie
Sorry DH, zag het net, moest ff teruglezen... gokjes zijn niet goed. Deze film is recenter.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
bwennie: ik had al eerder awakenings en brazil gegokt
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:16 schreef mr_anonimous het volgende:
The Score?
quote:
Dat is allemaal(minus de griep en de antibiotica dan) goed nieuws. 2 nieuwe banen in 1 jaarquote:Op woensdag 15 december 2004 15:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Trivia:
The T-shirt that the hitchhiker () wears has a Ralph Steadman picture on it. Ralph Steadman did the original illustrations for the book and the typeface of the credits is based on his handwriting.
[..]mr_ano. Hoewel thuis ziek en aan de antibiotica gaat het weer veel beter. Heb uitzicht op een (weer) nieuwe baan waar ik met volle moed op 3 januari ga beginnen en zieke mamsje is weer wat vrolijker nu ze uit het verzorgingstehuis en thuis is. Kortom, het leven lacht me weer toe! Ben zo blij dat ik je het even wilde melden...
quote:Op woensdag 15 december 2004 15:31 schreef ranja het volgende:
Fear and loathing in Las vegas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |