wacht maar, k heb deze ronde een aantal grote coureurs nog uit elkaar gehouden, maar vanaf de volgende ronde kan iedereen elkaar loten, dan kan t nog moelijker worden bovendien blijven er steeds meer toppers over.quote:
had je een plaatsingslijst of zo?quote:Op maandag 13 december 2004 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wacht maar, k heb deze ronde een aantal grote coureurs nog uit elkaar gehouden, maar vanaf de volgende ronde kan iedereen elkaar loten, dan kan t nog moelijker worden bovendien blijven er steeds meer toppers over.
quote:Bernd Schneider - Gilles Villeneuve
Dr. Guiseppe Nino Farina - Emerson Fittipaldi
Jean Alesi - Arie Luyendyk
Keke Rosberg - Alain Prost
Mario Andretti - Al Unser Sr.
Carlos Sainz - Richard Burns
Nigel Mansell - Damon Hill
John Surtees - Ayrton Senna
Niki Lauda - Jackie Stewart
Jack Brabham - Jim Clark
Nelson Piquet - Michael Schumacher
Juan Manuel Fangio - Sterling Moss
Jody Scheckter - AJ Foyt
Juan Pablo Montoya - Graham Hill
Riccardo Patrese - Tom Kristiensen
Marcus Grönholm - Jacky Ickx
gewoon als k 2 hele grote tegen elkaar loot dan schuif k er eentje door. Bijvoorbeeld Senna en Schumacher hou k uit elkaar. Vanaf de volgende ronde is dat dus overquote:
k, ik krijg het pas echt moeilijk als senna tegen mijn held prost moet.quote:Op maandag 13 december 2004 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon als k 2 hele grote tegen elkaar loot dan schuif k er eentje door. Bijvoorbeeld Senna en Schumacher hou k uit elkaar. Vanaf de volgende ronde is dat dus over
quote:Op maandag 13 december 2004 14:09 schreef komrad het volgende:
[..]
k, ik krijg het pas echt moeilijk als senna tegen mijn held prost moet.
maar voor alle andere namen tegen prost is het simpel voor me.
quote:
Hij doet het toch één week?quote:Op maandag 13 december 2004 17:12 schreef komrad het volgende:
de opkomst is groot tot nu toe, heb je ook ene limiet waarbij je de nieuwe ronde begin, bv 50 stemmers of zo.
Dan gaat het tournament wat sneller namelijk
legolasquote:Op maandag 13 december 2004 17:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hij doet het toch één week?
Overigens, http://sport.fok.nl/sport/nieuws/10807
Kijk naar de 1e en de 2e ronde.quote:Op maandag 13 december 2004 17:18 schreef komrad het volgende:
[..]
legolas![]()
dat bezorgt rubbereend wel wat extra werk vrees ik.
Je hebt Sr en Jrquote:Op maandag 13 december 2004 17:41 schreef Chillmeister het volgende:
AJ Foyt - Al Unser Jr. als deze twee tegen elkaar op moesten in ronde 2 hoe kunnen beide er nu nog inzitten?
wie weet misschien wordt het wel Senna - Fangioquote:Op maandag 13 december 2004 18:41 schreef Appelboom het volgende:
Als in ronde 2 Alain Prost t.o Mika Hakkinen staat, waardoor Mika Hakkinen (de meervoudig F1 winnaar) eruit vliegt en die dweil van een Juan Pablo Montoya er nog steeds in staat is het niet echt een representatieve winnaar. Of de voorrondes tellen niet mee
Misschien kunnen we dan gelijk Senna tegen Schumacher zetten. Want uiteraard kunnen die samen niet voor de halve finales t.o elkaar staanSenna de legende sterven op je top, of Schumacher de coureur met alle records op zak. Moeilijk.
Hakkinen had ongunstig geloot, hij trof Prost in de vorige ronde. Montoya lootte daarintegen gunstig; Zanardi en Dan Gurneyquote:Op maandag 13 december 2004 18:41 schreef Appelboom het volgende:
Als in ronde 2 Alain Prost t.o Mika Hakkinen staat, waardoor Mika Hakkinen (de meervoudig F1 winnaar) eruit vliegt en die dweil van een Juan Pablo Montoya er nog steeds in staat is het niet echt een representatieve winnaar. Of de voorrondes tellen niet mee
Misschien kunnen we dan gelijk Senna tegen Schumacher zetten. Want uiteraard kunnen die samen niet voor de halve finales t.o elkaar staanSenna de legende sterven op je top, of Schumacher de coureur met alle records op zak. Moeilijk.
quote:Bernd Schneider - Gilles Villeneuve
Jack Brabham - Jim Clark
Jody Scheckter - AJ Foyt
Riccardo Patrese -Tom Kristiensen
Veel mensen hebben de eerste rondes overgeslagen omdat er veel coureurs die ze niet kennen in voorkwamen en omdat het zo veel werk was. Denk ik.quote:
kansloosquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:50 schreef Shreever het volgende:
Gratis bier voor wie op Montoya stemt![]()
dat kost je dan al 6 bierquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:50 schreef Shreever het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:50 schreef Shreever het volgende:
nou 53 stemmende users was ookal absurd veel!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:26 schreef Black-Death het volgende:
coolkdenk dat die lange lijst van de eerste ronde(s) afschrikte
70 nuquote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:30 schreef komrad het volgende:
tussenstandje mss?
ik blijf het proberen, hehequote:Op donderdag 16 december 2004 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]volgens mij vroeg je dat de 1e ronde ook
maar geen tussenstand!
quote:
laat ik het dan zo stellen, zitten er tot nu toe verrassingen tussen?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]niet geschoten is altijd mis hč
k vind sommige wel verassend ja. Maar de race lijkt voor deze ronde een heel eind gelopen.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef komrad het volgende:
[..]
laat ik het dan zo stellen, zitten er tot nu toe verrassingen tussen?
32 paren is wel lekker om te stemmen, niet te veel, niet te weinig.quote:Op zondag 19 december 2004 05:43 schreef rubbereend het volgende:
ScHuMiCaMpIoNe, gefeli, je bent nummer 75! Zeldzaam veel voor een tournament, zeker zo ver voor de finale.gewelidig users
, vanavond uitslag!!!!!!!!
autosport leeft gewoon in nederlandquote:Op zondag 19 december 2004 05:43 schreef rubbereend het volgende:
ScHuMiCaMpIoNe, gefeli, je bent nummer 75! Zeldzaam veel voor een tournament, zeker zo ver voor de finale.gewelidig users
, vanavond uitslag!!!!!!!!
Dat zal wel moeten.quote:Op maandag 20 december 2004 07:06 schreef Klonk het volgende:
mooi rijtje aan het worden zo, maar denk wel dat er in de volgende ronde een paar zware lotingen zijn.
Sennaquote:Op maandag 20 december 2004 07:42 schreef Klonk het volgende:
paar nachtmerrie scenario's
Prost vs Senna
Schumacher vs Fangio
Lauda vs Hill
quote:Op maandag 13 december 2004 21:37 schreef sjakie007 het volgende:
Bernd Schneider - Gilles Villeneuve
Jack Brabham - Jim Clark
Jody Scheckter - AJ Foyt
Riccardo Patrese -Tom Kristiensen
quote:Op maandag 20 december 2004 00:04 schreef rubbereend het volgende:
Nelson Piquet - Michael Schumacher 8 - 69
[
toe nu waren de gesloten rondes altijd nog open voor het bespreken van de uitslag maar nu copy pasten users zelfs de lijst van deze rondequote:Op maandag 20 december 2004 17:41 schreef Klonk het volgende:
mischien kan een modje hier even een slotje op gooien, word een beetje verwarrend zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |