dat kost je dan al 6 bierquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:50 schreef Shreever het volgende:
Gratis bier voor wie op Montoya stemt![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:50 schreef Shreever het volgende:
Gratis bier voor wie op Montoya stemt![]()
nou 53 stemmende users was ookal absurd veel!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:26 schreef Black-Death het volgende:
coolkdenk dat die lange lijst van de eerste ronde(s) afschrikte
70 nuquote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:30 schreef komrad het volgende:
tussenstandje mss?
ik blijf het proberen, hehequote:Op donderdag 16 december 2004 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]volgens mij vroeg je dat de 1e ronde ook
maar geen tussenstand!
quote:
laat ik het dan zo stellen, zitten er tot nu toe verrassingen tussen?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]niet geschoten is altijd mis hč
k vind sommige wel verassend ja. Maar de race lijkt voor deze ronde een heel eind gelopen.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef komrad het volgende:
[..]
laat ik het dan zo stellen, zitten er tot nu toe verrassingen tussen?
32 paren is wel lekker om te stemmen, niet te veel, niet te weinig.quote:Op zondag 19 december 2004 05:43 schreef rubbereend het volgende:
ScHuMiCaMpIoNe, gefeli, je bent nummer 75! Zeldzaam veel voor een tournament, zeker zo ver voor de finale.gewelidig users
, vanavond uitslag!!!!!!!!
autosport leeft gewoon in nederlandquote:Op zondag 19 december 2004 05:43 schreef rubbereend het volgende:
ScHuMiCaMpIoNe, gefeli, je bent nummer 75! Zeldzaam veel voor een tournament, zeker zo ver voor de finale.gewelidig users
, vanavond uitslag!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |