quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:25 schreef Aventura het volgende:
Jij vond mij heeeeel stom op Fok!radio en je hebt mij in een aantal topics daarvoor ook al lopen afbranden![]()
neequote:of heb ik nu een te teer zieltje
Wat je zegt ben je zelfquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij natuurlijk.
De rest hier weet al dat Aventura een goddelijk wijf is
Man 10 seconden de pronte perziken in beeld en je bent al overtuigdquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Daar heb ik 5 minuten real-time voor nodig
Ik ben geen mietjequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:32 schreef Ripley het volgende:
Jij natuurlijk.
De rest hier weet al dat Aventura een goddelijk wijf is
Aha.. het is dus toch waar.. tjokvol drank gieten en dan ....quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:25 schreef Tessje het volgende:
Als ik zooo dronken ben dat ik met alles en iedereen zoen
ik ben meer een ass-manquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:36 schreef Ripley het volgende:
Man 10 seconden de pronte perziken in beeld en je bent al overtuigd
Moet jij nodig zeggen overheerlijk wijfquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Aventura en Ripley doen qua goddelijkheid niets voor elkaar onder!
Ook SB. Ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik dacht dat jij een goddelijk wijf was?
die kans zit er ook in jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha.. het is dus toch waar.. tjokvol drank gieten en dan ....
... zien hoe je er met een ander vandoor gaat
Klopt, zij ookquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een goddelijk wijf was?
Dat zeg ik: Ookquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ook SB. Ook.
Maare.. hoe goddelijk? Word mijn zaad er zo wild van dat mijn ballen spontaan in mijn broek gaan dansen?quote:
Too much info dudequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maare.. hoe goddelijk? Word mijn zaad er zo wild van dat mijn ballen spontaan in mijn broek gaan dansen?
quote:
Daarom vroeg ik het ook aan een vrouwquote:
ze zijn allemaal lesbischquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maare.. hoe goddelijk? Word mijn zaad er zo wild van dat mijn ballen spontaan in mijn broek gaan dansen?
van een goeie lesbo scene is mijn zaad nog nooit in slaap gevallen horquote:
Als het ff meezit misschien wel meerdere keren die avondquote:
Verkeerde smilie...quote:
In dat geval zijn het allemaal homo'squote:Op dinsdag 14 december 2004 14:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
van een goeie lesbo scene is mijn zaad nog nooit in slaap gevallen hor
Ik ben ook lesbisch.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:49 schreef Tessje het volgende:
ze zijn allemaal lesbisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |