van een goeie lesbo scene is mijn zaad nog nooit in slaap gevallen horquote:
Als het ff meezit misschien wel meerdere keren die avondquote:
Verkeerde smilie...quote:
In dat geval zijn het allemaal homo'squote:Op dinsdag 14 december 2004 14:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
van een goeie lesbo scene is mijn zaad nog nooit in slaap gevallen hor
Ik ben ook lesbisch.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:49 schreef Tessje het volgende:
ze zijn allemaal lesbisch
Hoi Esquote:
Moet jij nodig zeggenquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en lieve heren... Het is een rock meet... Geen ongegeneerde veemarktBehave!
och, ik denk niet dat iemand er bezwaar tegen heeft als er in bed nog wat word verder gerocktquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
en jij doet je oorbellen uit, vlaardingerquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
och, ik denk niet dat iemand er bezwaar tegen heeft als er in bed nog wat word verder gerockt
Handjeklap als in?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 'handjeklap' gedaan hoor!
*kuch*quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat de handschoen aan de andere hand zit en jullie mij aan het opgeilen waren terwijl ik alleen maar een gezellige avond zoek met gelijkgestemdenquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:10 schreef Shark.Bait het volgende:
de uitdaging aan mij op het gezellig te hebben, niet aan jullie om dat te maken.. denk ik..
Dus ik denk wel dat ik zin heb om langs te komen indien dat niet strookt tegen de aanwezigen.
Okee, dus BE heeft al een slaapplek .... next!quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:56 schreef stinkie het volgende:
och, ik denk niet dat iemand er bezwaar tegen heeft als er in bed nog wat word verder gerockt
ik zal er over denkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:57 schreef Tessje het volgende:
[..]
en jij doet je oorbellen uit, vlaardinger
de opmerking was algemeen bedoeld hoor. Van mij zul je geen concurrentie hebben bij d'rquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee, dus BE heeft al een slaapplek .... next!
BE heeft zelfs keus uit 3 verschillende slaapplaatsen, maar geen ervan involves stinkie!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee, dus BE heeft al een slaapplek .... next!
Vroegah, toen alles beter wasquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als in... vroegah... boeren met elkaar onderhandelen over de prijs.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:04 schreef stinkie het volgende:
de opmerking was algemeen bedoeld hoor. Van mij zul je geen concurrentie hebben bij d'r
Dusss.. of het is uit, of julie willen wachten tot jullie tweequote:Op dinsdag 14 december 2004 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
BE heeft zelfs keus uit 3 verschillende slaapplaatsen, maar geen ervan involves stinkie!
Geknipt voor ONZ modjequote:Op dinsdag 14 december 2004 15:05 schreef Tessje het volgende:
Vroegah, toen alles beter was
Ja nu ben ik chago ja
Zeg als je geil wilt doen in Amsterdam met ons zul je je wel in moeten lezen in het wel en wee van fokkers hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, niks ervan! Jij hebt iets met BE, nu zal ze slapen bij jou ook!
Indien niet, dan toch!
[..]
Dusss.. of het is uit, of julie willen wachten tot jullie tweezijn....
Wat romantisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |