Ja, dat ben ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:19 schreef Tessje het volgende:
Als jij nu al niet wegsopt bij Aventura ben je homo
Zij of ik?quote:
Jij vond mij heeeeel stom op Fok!radio en je hebt mij in een aantal topics daarvoor ook al lopen afbrandenquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Foute vraag om aan een kwade dame te stellen:waar dan?
Nog foutere opmerking erachter aan: Ik ben mij van geen kwaad bewust eigenlijk
Als ik zooo dronken ben dat ik met alles en iedereen zoenquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik
Wanneer ga jij mij laten zien dat ik het verkeerde pad gekozen heb?
Ben jij op fok!radio geweest?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij vond mij heeeeel stom op Fok!radio en je hebt mij in een aantal topics daarvoor ook al lopen afbranden![]()
of heb ik nu een te teer zieltje
Jij natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:25 schreef Aventura het volgende:
Jij vond mij heeeeel stom op Fok!radio en je hebt mij in een aantal topics daarvoor ook al lopen afbranden![]()
neequote:of heb ik nu een te teer zieltje
Wat je zegt ben je zelfquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij natuurlijk.
De rest hier weet al dat Aventura een goddelijk wijf is
Man 10 seconden de pronte perziken in beeld en je bent al overtuigdquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Daar heb ik 5 minuten real-time voor nodig
Ik ben geen mietjequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:32 schreef Ripley het volgende:
Jij natuurlijk.
De rest hier weet al dat Aventura een goddelijk wijf is
Aha.. het is dus toch waar.. tjokvol drank gieten en dan ....quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:25 schreef Tessje het volgende:
Als ik zooo dronken ben dat ik met alles en iedereen zoen
ik ben meer een ass-manquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:36 schreef Ripley het volgende:
Man 10 seconden de pronte perziken in beeld en je bent al overtuigd
Moet jij nodig zeggen overheerlijk wijfquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Aventura en Ripley doen qua goddelijkheid niets voor elkaar onder!
Ook SB. Ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik dacht dat jij een goddelijk wijf was?
die kans zit er ook in jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha.. het is dus toch waar.. tjokvol drank gieten en dan ....
... zien hoe je er met een ander vandoor gaat
Klopt, zij ookquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een goddelijk wijf was?
Dat zeg ik: Ookquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ook SB. Ook.
Maare.. hoe goddelijk? Word mijn zaad er zo wild van dat mijn ballen spontaan in mijn broek gaan dansen?quote:
Too much info dudequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maare.. hoe goddelijk? Word mijn zaad er zo wild van dat mijn ballen spontaan in mijn broek gaan dansen?
quote:
Daarom vroeg ik het ook aan een vrouwquote:
ze zijn allemaal lesbischquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maare.. hoe goddelijk? Word mijn zaad er zo wild van dat mijn ballen spontaan in mijn broek gaan dansen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |