Dude, die vraag is zoooooooooooo gisterenquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, niks ervan! Jij hebt iets met BE, nu zal ze slapen bij jou ook!
Indien niet, dan toch!
[..]
Dusss.. of het is uit, of julie willen wachten tot jullie tweezijn....
Wat romantisch
als ik door de voorrondes kom en jij stemt niet op mij zal ik je op komen zoeken en een wapenstok je reet in duwen. En probeer maar niet weg te rennen want ik zal je achtervolgen tot het einde der tijden, of tot je een straatverbod aan vraagtquote:
Ik zoek relletjes, niet ex-stelletjesquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:16 schreef Tessje het volgende:
Zeg als je geil wilt doen in Amsterdam met ons zul je je wel in moeten lezen in het wel en wee van fokkers hoor
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:18 schreef Tessje het volgende:
als ik door de voorrondes kom en jij stemt niet op mij zal ik je op komen zoeken en een wapenstok je reet in duwen. En probeer maar niet weg te rennen want ik zal je achtervolgen tot het einde der tijden, of tot je een straatverbod aan vraagt
Aventura relt nog beter dan jijquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zoek relletjes, niet ex-stelletjes
En soms gaat het vlugger dan iets wat heel erg vlug gaat. Dat kan ik niet meer bijhouden
Sorry Tessje *schaam* *schaam*
Dit was niet te voorzienquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]aan die belofte hou ik je
*stil*
*geniet van het vooruitzicht *
het is de benaming ex-stelletje niet waardquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zoek relletjes, niet ex-stelletjes
En soms gaat het vlugger dan iets wat heel erg vlug gaat. Dat kan ik niet meer bijhouden
Sorry Tessje *schaam* *schaam*
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
het is de benaming ex-stelletje niet waard
Staan jullie al in het neuklijstje?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
het is de benaming ex-stelletje niet waard
omdaar nou ook nog eenquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
Sharky, lieverd... je loopt al weer hopeloos achter.Stinkie en ik zijn al weer verleden tijd!
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:17 schreef Ripley het volgende:
Dude, die vraag is zoooooooooooo gisteren
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:20 schreef Tessje het volgende:
Aventura relt nog beter dan jij
Toch benne gij een lieveke hoor
Ik stem toch stiekem wel op jou hoorquote:
Sorry, that wasn't too thoughtfull.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
omdaar nou ook nog eenbij te gebruiken..
*krak*
Sharky, knul, jij gaat scoren die avond
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:23 schreef stinkie het volgende:
Sharky, knul, jij gaat scoren die avond
Eindelijk gerechtigheidquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik stem toch stiekem wel op jou hoor
Dat blauw past bij jou
Bij jou loop ik altijd hopeloos achter.. Toen jij iets had met stinkie dacht ik dat je vreemdging omdat je het nog aan had met Heet wijfquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
Sharky, lieverd... je loopt al weer hopeloos achter.Stinkie en ik zijn al weer verleden tijd!
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bij jou loop ik altijd hopeloos achter.. Toen jij iets had met stinkie dacht ik dat je vreemdging omdat je het nog aan had met Heet wijf![]()
Word je dan ook een bitch?quote:
Ik ga mijn tieten in de strijd gooienquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Word je dan ook een bitch?
Word jij dan nog bitchier dan nu?
Word jij dan net zo'n goede mod als de andere dames?
Heb je mijn sig al bekeken?
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, wacht...Je bedoelt hier eigenlijk iets anders mee te zeggen he...
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:35 schreef Tessje het volgende:
Ik ga mijn tieten in de strijd gooien
een van mijn beste uitspraken ooit![]()
quote:Lief dat ik in je sig sta
zie je wel dat we ook lief kunnen zijnquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee hoor(platonisch enzo, ik wil niet nummer n+1 op jouw lijst worden
)
[..]![]()
[..]ik ben best wel een sigslet
It ain't even worth thequote:Op dinsdag 14 december 2004 15:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Nee hoor(platonisch enzo, ik wil niet nummer n+1 op jouw lijst worden
)
jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:38 schreef Tessje het volgende:
zie je wel dat we ook lief kunnen zijn
zolang je maar vals mee kunt zingen maakt het geen reet uitquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:38 schreef Shark.Bait het volgende:
oja... hoe zit dat met muziek kennis eigenlijk? ik weet van bijna alle smaken wat muziek betreft een klein beetje. Maakt dat wat uit?
ja, wat was dat woord ook al weerquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Oh, wacht...Je bedoelt hier eigenlijk iets anders mee te zeggen he...
Had ik jou wat gevraagd?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, wat was dat woord ook al weer
Wat was het woord?quote:
"stinkie, lief lekker ding. Potentieel mod-materiaal'quote:
Hahahaha! Ha... yeah right!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
"stinkie, lief lekker ding. Potentieel mod-materiaal'
Meldquote:
flikker maar op met jequote:
Yeah rightquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
flikker maar op met je
ik trap er niet meer in
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Yeah right
Als BE je 1 knipoogje geeft ben je weer als was in haar handen
I bet you say that to all the girlsquote:
Waarschijnlijk pas tegen de tijd dat iedereen (behalve jij) dronken is...quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Es
Ik zag dat jij ook kwam.. gezelli
Als jij naar mij knipoogt heb ik dat ookquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Yeah right
Alleen als ze op FOk! zittenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
I bet you say that to all the girls
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Yeah right
Mooi dat ik dat weetquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Als jij naar mij knipoogt heb ik dat ook
Ha kerel. Hoe gaat het?quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:09 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Aloha!
Alsof ik daar intrap HA!quote:
Stinkie! Wat doe je!quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alsof ik daar intrap HA!
je kent de weg[
waar lijt het op, ik wijs je af, geloof ikquote:
Ik heb me wel vermaakt hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:17 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Prima! Met jou? Nog lekker ge-xboxt en sigaretjes gerookt?
Dus dit was de doodssteek voor het topicquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:37 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb besloten dat ik hoe dan ook maar moet komen
RemCOW!!!!
Melden!
Jij gaat ook mee zuipen
de irritaties van dat kerstgezwijmel komen hier tot uitdrukkingquote:
past onder kopje irritatiesquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:10 schreef Tessje het volgende:
Ik heb de kerstcd van de Tokkies
Telt die ook?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
[hysterische IRC-mode] Gurgeh!!!!!!!!!!!!! : **********************************
Hallo allemaalquote:
Ik wil alleen jouquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:49 schreef Paxlie het volgende:
ik wil drank
en veel
het liefst daarna nog veel meer![]()
![]()
Ik zal er over ophouden.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:03 schreef Reese het volgende:
Heb je ook nog iets anders in te brengen in deze zinvolle discussie![]()
en ga aub niet weer dezelfde discussie aan over 'niet serieus nemen' enzo....
Ik ook niet iddquote:
Leuk dat jij denkt dat wij het om 2 uur al zat zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 02:56 schreef Godshand het volgende:
Lijkt me wel leuk om te komen...
En mensen die het rond 2:00 nog niet zat zijn kunnen met me mee naar korsakoff Amsterdam
Ik hoop dat een newbie toegelaten wordt?
Uiteraardquote:Op woensdag 15 december 2004 02:56 schreef Godshand het volgende:
Lijkt me wel leuk om te komen...
En mensen die het rond 2:00 nog niet zat zijn kunnen met me mee naar korsakoff Amsterdam
Ik hoop dat een newbie toegelaten wordt?
quote:
Er zit veels te veel Monnickendam in haarquote:Op woensdag 15 december 2004 10:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen
Haaiquote:Op woensdag 15 december 2004 11:08 schreef Paxlie het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die erg sterke handen hebben, niet bang zijn mij pijn te doen en goed spierknopen kunnen wegmasseren ?
quote:
Ik heb me toch ineens last van m'n schouders....quote:Op woensdag 15 december 2004 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Massage is mijn specialiteit. Toevallig
Mooi, hij zit in mijn linkerschouder en doet fucking vertieft veel pijnquote:Op woensdag 15 december 2004 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Massage is mijn specialiteit. Toevallig
quote:
Lekker smoeltje heeft hij he!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
* Paxlie is stiekeme Bon Jovi fan
Hai Blinkyquote:Op woensdag 15 december 2004 12:02 schreef Blinky het volgende:
Tsss. ik ben er bijna een dag niet en ik kan me helemaal gaan zitten inlezen hier!
Welkom nieuwelingen en een speciaal hallo aan SharkBait.
Geen Blinky, maar kan het wel beamen. Leuke vent!quote:
Valse trekjes ben ik (nogquote:Op woensdag 15 december 2004 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen Blinky, maar kan het wel beamen. Leuke vent!
Beetje valse trekjes hier en daar, maar wel grappig!
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
* Paxlie is stiekeme Bon Jovi fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |