Leuk dat jij denkt dat wij het om 2 uur al zat zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 02:56 schreef Godshand het volgende:
Lijkt me wel leuk om te komen...
En mensen die het rond 2:00 nog niet zat zijn kunnen met me mee naar korsakoff Amsterdam
Ik hoop dat een newbie toegelaten wordt?
Uiteraardquote:Op woensdag 15 december 2004 02:56 schreef Godshand het volgende:
Lijkt me wel leuk om te komen...
En mensen die het rond 2:00 nog niet zat zijn kunnen met me mee naar korsakoff Amsterdam
Ik hoop dat een newbie toegelaten wordt?
quote:
Er zit veels te veel Monnickendam in haarquote:Op woensdag 15 december 2004 10:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen
Haaiquote:Op woensdag 15 december 2004 11:08 schreef Paxlie het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die erg sterke handen hebben, niet bang zijn mij pijn te doen en goed spierknopen kunnen wegmasseren ?
quote:
Ik heb me toch ineens last van m'n schouders....quote:Op woensdag 15 december 2004 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Massage is mijn specialiteit. Toevallig
Mooi, hij zit in mijn linkerschouder en doet fucking vertieft veel pijnquote:Op woensdag 15 december 2004 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Massage is mijn specialiteit. Toevallig
quote:
Lekker smoeltje heeft hij he!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
* Paxlie is stiekeme Bon Jovi fan
Hai Blinkyquote:Op woensdag 15 december 2004 12:02 schreef Blinky het volgende:
Tsss. ik ben er bijna een dag niet en ik kan me helemaal gaan zitten inlezen hier!
Welkom nieuwelingen en een speciaal hallo aan SharkBait.
Geen Blinky, maar kan het wel beamen. Leuke vent!quote:
Valse trekjes ben ik (nogquote:Op woensdag 15 december 2004 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen Blinky, maar kan het wel beamen. Leuke vent!
Beetje valse trekjes hier en daar, maar wel grappig!
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
* Paxlie is stiekeme Bon Jovi fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |