quote:Ooit droge humor geproeft? Dit is zo droog dat je maar beter een sixpack pakt voor je het leest.
De avonturen van Stokjeman!
De avonturen van Stokjeman, van LangeJan. [14.gif]
Hij is goedquote:Op woensdag 22 december 2004 15:13 schreef knowall het volgende:
Knut mag ik je feliciteren met je geweldige sluitpost
Wat goed dat je voortaan de TTT leest! Ik vond al dat er een zeer licht stijgende lijn in je postniveau zat.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:58 schreef knowall het volgende:
Mag ik je dan meteen even attenderen op een genante taalfout in het ONZIN TopTipTopic! :
[..]
Het merendeel van de topics die in het TTT staan doen mijn niveau echt geen goed hoor.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:12 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat goed dat je voortaan de TTT leest! Ik vond al dat er een zeer licht stijgende lijn in je postniveau zat.![]()
Ah, mevrouw is niet gehinderd door enige kennis van deze zaken? Lees uwzelve in!quote:Op woensdag 22 december 2004 08:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
[leraresselook]
MaanvisKlieren doe je in R&P..
[/leraresselook]
Het was een feit...quote:Op woensdag 22 december 2004 17:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ah, mevrouw is niet gehinderd door enige kennis van deze zaken? Lees uwzelve in!
Dankuwel.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:09 schreef Bupatih het volgende:
Dirkh: Het is enigszins en niet enigzins.
Dé kans voor Tessje om zich te profileren als een daadkrachtige persoonlijkheid met een goed gevoel voor humor. Op je eerste volle dag in functie een TTT plaatsen is okay.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:54 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Irriteer hier muziekkenners.
TTTTTtttTTTtttt
Zouden Dirkh en Knut dat goed vinden denk je?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:15 schreef Pool het volgende:
[..]
Dé kans voor Tessje om zich te profileren als een daadkrachtige persoonlijkheid met een goed gevoel voor humor. Op je eerste volle dag in functie een TTT plaatsen is okay.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |