1100/1200 wat maakt het uit.quote:Op zondag 12 december 2004 19:16 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Vooruit dan,voor deze keer....![]()
flick heeft ook zo'n ding
Als je ballen hebt dan kan ie aardig plat....quote:Op maandag 13 december 2004 12:16 schreef basset het volgende:
[..]
Leuke fiets voor het betere bochtenwerk
![]()
Zoals je op die motor moet zitten kan je allang geen ballen meer hebbenquote:Op maandag 13 december 2004 13:22 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Als je ballen hebt dan kan ie aardig plat....
![]()
Kijk, dat is het betere werk!!!quote:Op maandag 13 december 2004 10:19 schreef Timmy het volgende:
Ik heb mijn A sinds twee jaar en rijd sinds het begin met een Yamaha R6
[afbeelding]
LOLquote:Op maandag 13 december 2004 18:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Een Bandit600 is ook heel plat te krijgen..... zo plat dat mijn stuurgewichten er van beschadigde en een gaatje in mijn ontstekingdekseltje op liep
En o ja, mn hele demper aan gort...
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Motorrijders op fok?? Heel weinig dacht ik hoor...
[afbeelding]
Mooie fiets hoor. Ik vind zoiezo het boxer blok van BMW naast een V blok behoren tot de mooiste. En Kardan. (Belt of Kardan is voor mij een eis, maar het liefst Kardan)quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heh! ongevraagd een pic plaatsen op internet van mijn motor.
![]()
Plaatje zijkant dan ook maar.
[afbeelding]
Tevens tvp.
sorry hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:11 schreef Patrick281 het volgende:
Heh! ongevraagd een pic plaatsen op internet van mijn motor.
![]()
elk excuus gebruiken hequote:
Kan ook beiden hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon keuze's maken, autorijden of motorrijden...
Wel erg stoer, dat alle lampjes aan staanquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Motorrijders op fok?? Heel weinig dacht ik hoor...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:30 schreef basset het volgende:
[..]
Mooie fiets hoor. Ik vind zoiezo het boxer blok van BMW naast een V blok behoren tot de mooiste. En Kardan. (Belt of Kardan is voor mij een eis, maar het liefst Kardan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |