quote:
Sinds wanneer heb jij iets tegen breezermeisjes dan?quote:
Ja viel mij ook al op, hij dus nog nietquote:Op woensdag 15 december 2004 14:52 schreef Grimm het volgende:
Broers/zussen:
1 zus maar die is het huis al uit
Nouja lijkt me duidelijk dat ie een relatie niet aan zou kunnen. Als ie nou al loopt te kankeren terwijl ie nog niets heeftquote:Op woensdag 15 december 2004 15:34 schreef Cheiron het volgende:Het wordt beter en beter. Vraag me wel af of hij niet een beetje gevaarlijk is, met die jonge meisje, en het feit dat hij een complete debiel is enzo...
Hij is dus niet verder dan de basisschool gekomen kan ik hieruit afleiden?quote:# Welk vak doe/deed je niet graag op school:
rekenen
On tour, weet je wat ie dan doet?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:51 schreef Kapmes het volgende:
Die Weblog vind ik waarschijnlijk nog het meest hilarische. Gewoonweg geweldig: http://marcoclub.web-log.nl/index.log?ID=1358897
Hij heeft de school voor moeilijk lerende kinderen gedaan, de MLK, beetje vingerverven leer je daar.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hij is dus niet verder dan de basisschool gekomen kan ik hieruit afleiden?.
Die zus was 36 toen ze het huis uitging, als eeuwige vrijgezel, na 6 maanden verkering met 1 van de collegas van Marco van bij de sociale werkplaats, een kerel van 170 kilo, en nu gaan ze al trouwen, ze hadden 6 maanden verkering, ik wil die twee wel eens zien naaien. Die Zus is ook 120 kilo.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:04 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja viel mij ook al op, hij dus nog nietik zeg 29 jaar
![]()
Hij had 4 jaar verkering met die dame uit hellevoetsluis, tot die ouders er wat van gingen zeggen dat ie hun dochter alsmaar aan het afblaffen was, en door hun is het uitgegaan, en nu 3 jaar na verbreken van die relatie hebben die ouders uit hellevoetsluis het nog steeds gedaan, zo zie je ook op die HKM site.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:42 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
Nouja lijkt me duidelijk dat ie een relatie niet aan zou kunnen. Als ie nou al loopt te kankeren terwijl ie nog niets heeft![]()
Ze sturen wel even een k*nkervirusquote:Tuesday 12/14/2004 12:44:08am
Mijn Naam: sam
Mijn Homepagina Naam:
Mijn Homepagina Adres:
Mijn E-Mail: FKLAASSE@CHELLO.NL
Wat Voor Cijfer Geef Je De Site ? : 10
Wat Vind Je Van Marco Club En De H.K.M ? : Heel Goed
Gevonden : Op Goed Geluk
Dit Wil Ik Kwijt: he marco ik heb voor dat ik naar mn werk ging nog ff gepost hier op de site
en idd die kanker forum lijers lullen over ons we moeten ff een voorbeeld stellen stuur ze een kankervirus
Waarom nou aan de pillen, het lijkt me een hele rustige aardige jongenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:24 schreef McDoom het volgende:
Sam, dat is een van zn vriendjes, die zit aan de pillen vanwege zn agressie.
Dat veel berichten van één en de zelfde afkomen kun je al zien aan de tijd dat ze geplaatst zijn. Eerst een paar dagen niks en dan opeens 3 berichten binnen een kwartierquote:Op woensdag 15 december 2004 20:40 schreef McDoom het volgende:
Ik denk, en ik weet het bijna zeker, zo deed ie dat eerst ook, dat Marco veel berichtjes op het gastenboek zelf schrijft. Dan lijkt het net alsof ze met heel veel mensen zijn, in feite zijn het er maar drie, te weten, Sammie, Hennie, en Marco, allemaal domboos.
NEEEEEEE, dat méén je nietquote:Op woensdag 15 december 2004 20:05 schreef McDoom het volgende:
[..]
Die zus was 36 toen ze het huis uitging, als eeuwige vrijgezel, na 6 maanden verkering met 1 van de collegas van Marco van bij de sociale werkplaats, een kerel van 170 kilo, en nu gaan ze al trouwen, ze hadden 6 maanden verkering,ik wil die twee wel eens zien naaien. Die Zus is ook 120 kilo.
Verontrustend is het niet hoor, het zijn allemaal figuren die zcih veilig wanen achter de pc, op straat lopen ze liever een blokje om voor je, echt, achter de pc voelen ze zich zoooo stoer...!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:59 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Dat veel berichten van één en de zelfde afkomen kun je al zien aan de tijd dat ze geplaats. Eerst een paar dagen niks en dan opeens 3 berichten binnen een kwartier
Eigelijk is het best verontrussend dat er 3 van deze kansloze figuren achter die site zitten
Echt hoor, ik zat op dat zendbakkie, en ik kende Marco en zn familie ook, en die vader wou maar zijn dochter aan mij koppelen, 36 jaar nog steeds maagd en vreselijk VET. Ze komen ook uit Crooswijk in Rotterdam, nou dan weet je het wel.quote:
Ik bedoelde meer dat je ze echt zou willen zien naaienquote:Op woensdag 15 december 2004 21:09 schreef McDoom het volgende:
[..]
Echt hoor, ik zat op dat zendbakkie, en ik kende Marco en zn familie ook, en die vader wou maar zijn dochter aan mij koppelen, 36 jaar nog steeds maagd en vreselijk VET. Ze komen ook uit Crooswijk in Rotterdam, nou dan weet je het wel.
(begreep het even verkeerd)quote:Op woensdag 15 december 2004 21:22 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je ze echt zou willen zien naaien![]()
Ja hou maar op ik word misselijk!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 21:24 schreef McDoom het volgende:
[..]
(begreep het even verkeerd)
Twee vette figuren zien naaien, BLUB BLUB BLUB FLOEP (ow hij gaat er steeds uit) KLOTE, FLOEP.
SNORRIEquote:Op woensdag 15 december 2004 21:25 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja hou maar op ik word misselijk!!!
nee, nee, nee....zo gaat dat dus nietquote:Op woensdag 15 december 2004 21:24 schreef McDoom het volgende:
Twee vette figuren zien naaien, BLUB BLUB BLUB FLOEP (ow hij gaat er steeds uit) KLOTE, FLOEP.
Ik zou wel ontzettend beledigd kunnen reageren... maar in feite heb je gewoon gelijk.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:09 schreef McDoom het volgende:
[..]
Echt hoor, ik zat op dat zendbakkie, en ik kende Marco en zn familie ook, en die vader wou maar zijn dochter aan mij koppelen, 36 jaar nog steeds maagd en vreselijk VET. Ze komen ook uit Crooswijk in Rotterdam, nou dan weet je het wel.
quote:Waar kan je niet tegen:
liegen,bedriegen en mensen die andere aleen maar pakken op hun uitelijk of zwakkigheden
Wat een loser, hij zal wel lelijk zijn, dislectie hebben, en gefrustreerdquote:Op donderdag 16 december 2004 00:05 schreef =HellFire= het volgende:
Waar kan je niet tegen:
liegen,bedriegen en mensen die andere aleen maar pakken op hun uitelijk of zwakkigheden
Hij zegt dan wel, je mag iemand niet pakken op zwakkigheden en op uiterlijk en andere dingen, maar zelf is hij net zo erg als het erop aankomt. Dat is bij mensen van het zendbakkie die ik ken al een paar keer gebeurt.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:14 schreef sannydude het volgende:
[..]
Wat een loser, hij zal wel lelijk zijn, dislectie hebben, en gefrustreerdO wacht ik mocht hem daar niet op pakken
![]()
![]()
![]()
OMFG ik gaf hem op zijn meest 15 jaar nofi voor de 15 -jarigen onder ons uiteraardquote:Op woensdag 15 december 2004 19:56 schreef McDoom het volgende:
[..]
*bla* 29 jaar....die eruit ziet als een heroine figuur.
Meen je dat echt?quote:Op donderdag 16 december 2004 10:50 schreef McDoom het volgende:
... maar hij heeft wel degelijk hulp nodig.
gezien je beschrijving van zijn gebit, ja, dan lig ik echt niet wakker ervan dat meisjes die met zo'n persoon een avondje speeksel uitwisselen, daarna voor 'kankerwijf' worden uitgescholden..quote:Op donderdag 16 december 2004 12:58 schreef McDoom het volgende:
Verder kent ie het systeem niet van one night stands, hij kust een meisje dan zoals hij zegt, en zij gaat verder geen relatie met hem aan, en dan voelt ie zich vreselijk in zijn zak gescheten, want ze wijst hem af, en daar kan hij niet tegen, dus is het ineens een k*nkerwijf.
Ook daarin, waarom zit Marco hier fout?quote:En meisjes van 15 vinden het heerlijk en zalig als je schatje en lieverd tegen ze zegt, en dat doet Marco ook, maar die meisjes vinden dat voor 1 avondje wel grappig, en Maroc denkt dat ie minimaal een sexuele relatie heeft met de dame in kwestie, wat niet zo is......
Marco is veel te naief, dat is wat er mis is, en hij leeft in een fantasie wereld van een jongetje van 12 hooguit 13 jaar.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
gezien je beschrijving van zijn gebit, ja, dan lig ik echt niet wakker ervan dat meisjes die met zo'n persoon een avondje speeksel uitwisselen, daarna voor 'kankerwijf' worden uitgescholden..
ojee, zouden ze nu daarvan psychische schade leiden ... laat ze lekker met dentanol hun mond flink spoelen, dan houden ze de grootste schadehet beste onder controle ...
[..]
Ook daarin, waarom zit Marco hier fout?
MSN-teasende sletjes zijn het en juist op dat punt vind ik Marco's wereldbeeld een stuk gezonder dan het wereldbeeld van zulke Breezer-drinkende sloerie's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |