kakkerlak ook nietquote:Op maandag 13 december 2004 13:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
Fruitvliegje kunnen ze niet spellen....
quote:kakerlakken in brielle
quote:kakkerlakensnol
haha... en dan zijn wij een namaak-harde kern...quote:ze zijn gekomen van het kakkerlakken forum FOK en de trieste maasnichtse voetbal namaak hardekern die HIER te vinden is
Rijp voor het gesticht dusquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:12 schreef Five_Horizons het volgende:
![]()
![]()
Die gozer ken ik! ! !
Ik sta niet op de lijst, maar bekenden wel...
Die gozer is medewerker bij de plantsoenendienst hier in Spijkenisse en is, zoals al te lezen valt, erm... bijzonder dom, zeg maar.
Doet zich voor als Feyenoordsupporter, maar is nog nooit in de Kuip geweest. Noemt iedereen kakkerlak, terwijl dit de scheldnaam van a""cieden voor Rotterdammers/Feyenoorders is.
Oh en inderdaad: die gozer is alleen. Zijn vader is homofoob en hij is zelf, zo zegt hij, bang om homo te zijn.
Echt triest....
![]()
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij daar in werkelijkheid niet zover vandaan zit...quote:
En hoe oud is iequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:12 schreef Five_Horizons het volgende:
-verhaal-
ja dr staat ergens een stukje waarin ie verteld dat ie bij een feestje aankomt mét zijn auto. Staan daar "kakkerlakken" te zoenen met "kakkerlakkenvriendjes"....quote:
Ook grappig dat één meisje daar blijkbaar niet van gediend is en hij haar vervolgens voor alles uitmaaktquote:Op woensdag 15 december 2004 12:20 schreef McDoom het volgende:
Hier staat ie op CU2:
http://www.cu2.nl/browse.php?id=2788688
http://www.cu2.nl/browse.php?id=2304444
Vooral letten op zijn vriendjes of vriendinnetjes, en hoe oud die zijn, en de kusjes en liefdesbetuigingen die die heeft naar die vriendjes en vriendinnetjes, zijn soms gewoon meisjes van 14/15/16 jaar..!
![]()
![]()
Dat doet ie dus constant dat schelden tegen meisjes. Omdat ze hem niet moeten, als ze hem eenmaal beter leren kennen. Dan zijn het ineens k*nkerhoeren enzo, en ti*vuswijven.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Ook grappig dat één meisje daar blijkbaar niet van gediend is en hij haar vervolgens voor alles uitmaakt
wahaha! Dat zo'n mensen uberhaupt bestaansrecht hebbenquote:Op woensdag 15 december 2004 13:14 schreef McDoom het volgende:
Hij chat dan 1 keer met zo'n meisje op msn, en meteen denkt ie dat ie verkering heeft ermee, wat niet zo blijkt te zijn(wat moet ook een 15 jarige met iemand van 29 die ook nog lelijk is), en ja dan noemt ie ze k*nkerwijven, en kakkerlakken, hij heeft iets met afwijzingen.
| 1 | er zijn in totaal al 8 mensen tegelijkertijd online geweest !!! |
quote:# Hobby's:
metro spotter
# Is er iemand die je niet zal terugschrijven:
linda , hester,danielle,brenda,quinta en nog een paar bitch trutjes
# Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:
geen flauw idee
# Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen:
linda spanjersbergh vuile bedriegster!
# Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
moet nog komen
# Alleenstaand of relatie:
aleenstaand
# Simpel of ingewikkeld:
simpel
# Waar kan je niet tegen:
liegen en oplichters zoals linda,hester en vele andere
Ben je al lid?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:48 schreef Tetraktys het volgende:
Hoe hij ook elk meisje daar kusjes en knuffels en zoenen geeft... ik kan er gewoon niet over uit...
Marco moet dichter des Vaderlands worden, dit is echte 'guts'-poezie, direkt van de straat, Bukowski is weer opestaan ...quote:langs de weg in de auto zag je de kakkerlakken met hun kakkerlakken vriendjes op de fiets
bij het school zoenen enzo
stelletje viezerikken
ik toeterde express de kakkerlakken stopte met zoenen en keken
het enigste wat die klotewijven kennen
Ik zou gelijk mijn naam veranderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |