quote:Op donderdag 16 december 2004 18:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Had ik er al neergezet
Betekent exact het zelfde
Nieuwe orde van de eeuwen.
Hoe durf je hier een department of official history betekenis van de PIRAMIDE neer te zetten.
Even opletten mannetje
Het stukje wat je daar neerzet is pure indoctrinatie, designed by those who gave us freedom? kom op zeg, !
... en deze drogreden noemen we wel "de valse vergelijking", in combinatie met het stijlmiddel "de rhetorische vraag"quote:Op donderdag 16 december 2004 18:49 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Begrijp je dat niet?
Als een moord-bende voor je ogen 5 mensen neerschiet, dan ga je ook niet een verhaaltje dat die bende aan jou ophangt dat het niet zo is, geloven als waarheid.
WoW!quote:Op donderdag 16 december 2004 19:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[afbeelding]
Pentagram in Stratenplan WASHINGTON DC
Wist je dat je in elke stad wel zo iets kunt vinden?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[afbeelding]
Pentagram in Stratenplan WASHINGTON DC
In vaktaal noemen we het metaforen.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:14 schreef Phooka het volgende:
[..]
... en deze drogreden noemen we wel "de valse vergelijking", in combinatie met het stijlmiddel "de rhetorische vraag"
Wist je dat je in heel veel bioscoopfilms wel aliens tegenkomt?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wist je dat je in elke stad wel zo iets kunt vinden?
Ik zie er niet veel, maar ik geloof je best. Waarom vraag je dat?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:18 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Wist je dat je in heel veel bioscoopfilms wel aliens tegenkomt?
Ik mag hieruit opmaken dat jij erbij was toen over het zegel of die andere symbolen beraadslaagd werd? Want anders is dit een vrij zinloze opmerking, en ook nog stemmingmakerij.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:49 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Begrijp je dat niet?
Als een moord-bende voor je ogen 5 mensen neerschiet, dan ga je ook niet een verhaaltje dat die bende aan jou ophangt dat het niet zo is, geloven als waarheid.
quote:"If you aren't with us you are with the terrorists!"
-- Bush, 2001
"If you aren't with us you are against us!"
-- Hitler, 1939
In de vaktaal van de archeologie, zeker?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
In vaktaal noemen we het metaforen.
Als je leest, waar dit allemaal over gaat, zal je te weten komen dat dat de manier is hoe men te werk gaat.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zie er niet veel, maar ik geloof je best. Waarom vraag je dat?
Ik ben tot de conclusie gekomen dat die weinig indruk op je zullen maken.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:27 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Phooka waar blijven de tegenargumenten
Wat ik vooral geleerd heb van die film, is dat mensen vroeger veel mooier waren dan nu!quote:Op donderdag 16 december 2004 19:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, en in deze film kun je zien dat zij ons wel degelijk vrij hebben gemaakt:
[afbeelding]
Dan zal je toch echt beter moeten lezen knaapie.. of je inzichten verbredenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:31 schreef Phooka het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat die weinig indruk op je zullen maken.
(Bovendien, ik heb jou ook nog geen steekhoudend argument zien posten.)
Ja, tof man! Dan hebben we drie militaristische dictaturen waar een mensenleven niets voorstelt! Met 150 miljoen doden erbij! Want vrijheid wordt overschat.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:32 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Amerika had van mij wel verslagen mogen worden door de jappanners, dan hadden de russen ze wel weggehouden.
Hadden we ook geen oppermachtige new world order gehad.
Wel, meid - als jij je dan eens braaf concentreert op het bestuderen van dingen als het geven van goede referenties, gedegen onderzoek, en als je je, zoals je zelf zegt, 'open zou stellen' voor wat critici van deze ideeen zeggen, dan wil ik best nog een keer met je praten - tot nu toe hebben de sites me alleen nog maar lachstuipen bezorgd...quote:Op donderdag 16 december 2004 19:33 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Dan zal je toch echt beter moeten lezen knaapie.. of je inzichten verbreden
Probeer niet vast te houden aan de regeltjes die je geleerd hebt. Probeer je eens open te stellen, voor de suggestie dat het best eens zo kan zijn dan men je heeft geleerd, wat men wilde dat je kwam te weten.
Hé, ik heb een idee!quote:Op donderdag 16 december 2004 19:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Bah, het begint alweer offtopic te raken.
Jeminee de gemiddelde belg lijkt echt intelligenter dan de gemiddelde Nederlander.
Zal wel komen omdat we in het land van Europa- illuminati oprichter himself wonen, Willem van Oranje.
Op het gebruik van denigrerende woorden heb jij volstrekt geen recht.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:33 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Dan zal je toch echt beter moeten lezen knaapie.
www.alleswaarwwwvoorstaatiswwwwaar.behalvedanamerikaanseoverheidssites.orgquote:of je inzichten verbreden
Probeer eens af te komen van de hinderlijke gewoonte aan te nemen dat dit niet geldt voor de ''anti-overheids activisten.''quote:Probeer je eens open te stellen, voor de suggestie dat het best eens zo kan zijn dan men je heeft geleerd, wat men wilde dat je kwam te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |