de nordics zijn disinformatie , gebaseerd op onmoetingen met duitsers (die de blonde blaue ogen mannen waren) waar deze zogenoemde flying disks hadden , hier zijn bewijzen van , maar ik denk dat ik dat jou niet hoef te bewijzen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Wauwik weet wel dat hij, voedsel en water moest worden gebracht, op zijn bezoek aan Israel.
Naar wat ik gelezen heb, wordt hij gezien als de persoon die het mensen-ras verenigde, en in opstand liet komen.
Ik kan dat fout hebben, hey wat kan jij mij vertellen over wat je weet van de ridders van het Heldere licht?
ps: Wat weet je over de Nordics.
en hier deel 1quote:Op zondag 12 december 2004 02:55 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Hier deel 2!
Ik zeg dat de Illuminati winnen, omdat ze nu 6 miljard mensen onder controle hebben!
Nee ik zit verwikkeld in een onderzoek, met al die informatie is het nodig wat andere mensen, in dit geval Baaj te raadplegen, over wat hij weet in verband met deze vergaande kennis over de geschiedenis.quote:Op dinsdag 14 december 2004 02:13 schreef kneejo het volgende:
beste ExtremeKnowledge, gij spreekt met een gespleten tong.
Kijk, en dit begrijp ik dus niet. Hoe kun je nu voelen of iets klopt?quote:Op maandag 13 december 2004 19:02 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
jij weet best wel veel BG en je hebt veel info verzameld van wat je weet net zoals EK.
wanneer ik dit alles dan lees voel ik zelf wel aan of iets klopt of niet en heb er geen geschiedenisboekjes voor nodig.
Ik geloof wel in het goeie, ik ben er van overtuigd dat niet alleen "slechterikken" ons bezocht hebben.quote:
waar haal ik info vandaan...quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:00 schreef CrackerJack het volgende:
Waar haalt een believer de informatie om te zeggen dat -in dit geval- de nordics disinformatie zijn?
Vorige keer toen ik dat vroeg kreeg ik ook niet echt antwoord, maar ik vraag het dan nog maar eens:
waar halen jullie de info vandaan om tot dit totaalpakket van een complot te komen? Dat mag er wel bij staan imo, in de vorm van links, boeken, etc... zodat anderen ook kunnen lezen en voor hunzelf kunnen nagaan wat waar en onwaar is.
Hmz met all do respect.. Klinkt nogal zweverig.. leg is uit? vorig leve ofzo??quote:ik ben er daarnaast ook bij geweest
Misschien als je de sluier iets hoger op tilt, dat we beter kunnen zien op wie we moeten wedden.. Ik bedoel... volgens mij heb jij toch vast wel 'insider' info..quote:info die ik geef , die geef ik
Nie vergete EK... Dat onderzoeken vraagt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tijd... Hebben veel mensen niet. En de gene die het wel hebben haken vrij snel af... veel bullshit info derbij... als je de gefilterde info heb gooi het erop.. verhelder de boelquote:Ik vraag je te onderzoeken, ik snap precies dat het onmogelijk is om aan te nemen..
Nee, dat betekent dat er 12 cyclussen per seconde plaatsvinden (if any).quote:Op zondag 12 december 2004 03:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Maar sinds 1980 is deze resonantie langzaam aan het stijgen. Op dit moment zit hij al aan 12 cyclussen per seconde. Dit betekent dat de dagen nu nog maar 16 uur duren, in plaats van 24 uur.
Gaan we nu weer de Schumann trilling gebruiken als "wetenschappelijk bewijs" voor een vage conspiracy theorie??quote:Op woensdag 15 december 2004 02:13 schreef MindlessWanker het volgende:
Inderdaad. Wat de trilling van de aarde met de tijd te maken heeft is mij volstrekt onduidleijk. Ik dacht dat men al in de middeleeuwen had vastgesteld dat de aarde NIET het middelpunt van het universum was.
Hou eens op met het posten van onzin en halve feiten die je verhaal niet ondersteunen en blijf weg van de wetenschap als je die niet snapt...quote:The Schumann resonance is not increasing in frequency, and in fact already has multiple higher frequency spectral lines at the frequencies predicted by basic quantum physics. The fundamental frequency of 7.8 Hz being determined by the size of the Earth, the speed of light, and nothing else, with the higher frequency spectral lines in addition being determined by the size of Plank's constant....
None of which are changing.
The amplitude (i.e. intensity) of the Schumann resonance is, however, not constant, and appears to be extremely dependent upon tropical (and hence global) temperature. Indeed preliminary results seem to indicate that a mere one degree increase in temperature seems to be correlated with a doubling of the Schumann resonance.
Exact wat ik bedoel een paar reply's hoger. Maar blijkbaar ben ik ook lucht, want antwoord erop krijgen doe je niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 02:07 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Nie vergete EK... Dat onderzoeken vraagt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tijd... Hebben veel mensen niet. En de gene die het wel hebben haken vrij snel af... veel bullshit info derbij... als je de gefilterde info heb gooi het erop.. verhelder de boel
Pardon?????quote:Op woensdag 15 december 2004 17:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oh Here, De Schumann is enkel 1 van de zovele..
The_stranger u moest u schamen!
Alleen door het aanvallen van de Schumann theorie, zal je niet de huidige NWO feiten tegen kunnen spreken.
quote:Ik wil ook niet dat je dit doet, want je kwetst er alleen je zelf mee over een paar jaar.
Ik ga niet langer informatie posten over de Illuminati, omdat er teveel mensen zijn die het met een simpele bash denken te kunnen af schepen.
Het maakt me niet uit wat jullie denken, van mij mogen jullie opgezwolgen worden door deze oorlogsmachine.
Zeg enkel nooit dat wij je niet gewaarschuwd hebben.
Kan je begrijpen dat het bij veel mensen ongeloofwaardig overkomt EK...?? ik bedoel kom op man 2700??? Wauw zeg je daar niet van...quote:Ik wens je veel succes, in de komende jaren, en wanneer je hulp nodig hebt, om te overleven, na de overname van de NWO wereldwijd.. weet dan dat er mensen bestaan, die dit al die tijd al wisten.. en dat er mensen zijn die je alle steun kunnen leveren die je maar zou kunnen wensen.
Het verzet is al begonnen, en wij blijven niet ongehoord.
(er gaat ook al een petitie naar het Amerikaanse Congres, met reeds 2700 supporters)
Ik denk niet dat veel mensen echt op de hoogte zijn van illuminati etc. daar... t is daar gwoon echt haat van de 'westerse' manier van leven... dat dat direct dan wel indirect betrekking heeft met die zaken zulle de meesten van hun denk ik niet weten.. Het gaat hun om het onrecht dat ze vinden dat hun word aangedaan ........(vind ik ook hoor daar nie van)quote:In landen als Afrika, is de haat tegen de westerse wereld om deze redenen toch overduidelijk? Laat staan de Moslim Groeperingen. Denk je werkelijk dat dat om iets anders gaat?
...jah waar er rook is... daar zal ook wel vuur zijn ... dat geloof ik ook best hoorquote:Dan praat ik over alle 500 Zulu stammen en hun omringende gebieden. Niet alleen in Afrika trouwens..wereldwijd wordt amerika gezien als "de duivel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |