abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23959504
beste ExtremeKnowledge, gij spreekt met een gespleten tong.
Remember the famous men, who had to fall to rise again.
They pick themselves up, dust themselves off
and start all over again.
(And the famous women 2, ofcourse)
  dinsdag 14 december 2004 @ 04:01:20 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23960261
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Wauw ik weet wel dat hij, voedsel en water moest worden gebracht, op zijn bezoek aan Israel.

Naar wat ik gelezen heb, wordt hij gezien als de persoon die het mensen-ras verenigde, en in opstand liet komen.

Ik kan dat fout hebben, hey wat kan jij mij vertellen over wat je weet van de ridders van het Heldere licht?

ps: Wat weet je over de Nordics.
de nordics zijn disinformatie , gebaseerd op onmoetingen met duitsers (die de blonde blaue ogen mannen waren) waar deze zogenoemde flying disks hadden , hier zijn bewijzen van , maar ik denk dat ik dat jou niet hoef te bewijzen.

alles wat er over nordics gezegd word is foutieve interpetatie en dus desinformatie

net als yehovah , hij was geen held die de onderdrukte mensjes bevrijde van de egyptische goden
maar een tyran als bush , en dan er nog bij dat deze de heersers in dit geval goedaardig vermoorde omdat hij alleen god wilde zijn (heerser dus)
de goden die hij dode waren onder anderre de bekenden van deze : baal , Enki ook wel anubis (annu) ook wel satan genoemd later , en Enlil beelzebub ook wel Osiris genoemd.
en Marduk.

plus nog een boel.

hij is de werkelijke eerste dictator op aarde , eerste moordenaar en eerste indoctrinant.
het geloof is een verkeerde interpetatie van de geschiedenis.
die gebruikt word voor indoctrinatie , en wel dat de mens een werkras was , is en blijven moet volgens de genen die het gebruiken

zoals men word gehersenspoeld bang te zijn voor robots , want ze zouden wel eens kunnen flippen en gaan moorden (hoe wil een robot moorden zonder wapens , en de mogelijheid deze te gebruiken , dit is enkel om mensen er van af te houden dat robots de beste oplossing zijn om werk te doen , niet zo grootschalig als het nu is , want het meeste werk op dit moment is overprodctie en waardeloos nutteloze rommel , zoals tabak , make up , junkfood , plastic , kap-papier (kan beter de wietplant gebruiken hiervoor) en zoveel meer. , robots zijn de toekomst waard , maar men moet zelf de robot blijven volgens de indoctrinatie , anders verliest deze de macht over de mens.

met robots word elk mens namelijk vrij , dat is waar de indoctrinant bang voor is
(en gezien de huidige collectieve menselijkheid , en ook individuele trouwens , ik ergens ook)
het is aanstekelijk , maar ooit moet er ene moment komen van escalatie , is heit niet dmv evolutie dan wel geweld , 1 van de 2 , het is niet uit te sluiten , deze realiteit is voorbij.

ps over de ridders of zoiets vna het licht weet ik niks , en het intereseert mij ook niks , aangezien alleen dat licht gedeelte al indoctrinatie oproept.
namelijk goed en slecht

er is slechts (of goeds) slapen en wakker zijn.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:51:54 #53
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_23971383
quote:
Op zondag 12 december 2004 02:55 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Hier deel 2!

Ik zeg dat de Illuminati winnen, omdat ze nu 6 miljard mensen onder controle hebben!
en hier deel 1
Reptillians vs. Illuminati
(hoort normaal in de OP .. en ja dit lijkt voor geen meter op een tvp ..)

het was MI ook geen goed plan om hier weer eerst over illuminati of over reptillians te gaan babbelen
linkjes naar de zoekopdrachten ...

maar dat had ik in het vorige topic ook uitgelegd
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:00:06 #54
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_23971565
Waar haalt een believer de informatie om te zeggen dat -in dit geval- de nordics disinformatie zijn?
Vorige keer toen ik dat vroeg kreeg ik ook niet echt antwoord, maar ik vraag het dan nog maar eens:
waar halen jullie de info vandaan om tot dit totaalpakket van een complot te komen? Dat mag er wel bij staan imo, in de vorm van links, boeken, etc... zodat anderen ook kunnen lezen en voor hunzelf kunnen nagaan wat waar en onwaar is.
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:09:36 #55
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23971771
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 02:13 schreef kneejo het volgende:
beste ExtremeKnowledge, gij spreekt met een gespleten tong.
Nee ik zit verwikkeld in een onderzoek, met al die informatie is het nodig wat andere mensen, in dit geval Baaj te raadplegen, over wat hij weet in verband met deze vergaande kennis over de geschiedenis.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_23971922
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:02 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

jij weet best wel veel BG en je hebt veel info verzameld van wat je weet net zoals EK.
wanneer ik dit alles dan lees voel ik zelf wel aan of iets klopt of niet en heb er geen geschiedenisboekjes voor nodig.
Kijk, en dit begrijp ik dus niet. Hoe kun je nu voelen of iets klopt?
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:25:25 #57
94904 ExtremeKnowledge
pi_23972112
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 04:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]
Ik geloof wel in het goeie, ik ben er van overtuigd dat niet alleen "slechterikken" ons bezocht hebben.

Het verhaal over de Annunaki gaat namelijk zo: men stuurde deze chitauli om werelden in te nemen, en creeerden de mensen als slaven.

De grootte van hun rijk, van deze annunaki zou strekken tot aan de "pleijaden".

De Pleijaden werden gezien als de poorten van de hemel.. het is de herkomst van 1 van de meest geavanceerde beschavingen.

Aan de poorten van de hemel werden zij verslagen door de Ridder op het witte paard.

Wat ik me dan afvraag is, wat zijn deze ridders.. en hoe kan het dat zij deze annunaki zo "gemakkelijk" verslagen hebben.

Toen deze vijand werd neergeslagen, zouden zijn legioenen verslagen zijn, en hij zou naar de aarde zijn geworpen.
Hun leider zei toen, ik zal deze mensen boven de engelen (elohim) uitbrengen.

En tot op de dag van vandaag, worden de grote ontdekkingen gedaan door de "luciferians" de illuminati" De meeste basiskennis om bij de principes van de huidige technologie te komen.. zou uit de oeroude archeologie komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 14-12-2004 18:30:43 ]
But now we are awake!.
  woensdag 15 december 2004 @ 00:48:14 #58
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23980655
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:00 schreef CrackerJack het volgende:
Waar haalt een believer de informatie om te zeggen dat -in dit geval- de nordics disinformatie zijn?
Vorige keer toen ik dat vroeg kreeg ik ook niet echt antwoord, maar ik vraag het dan nog maar eens:
waar halen jullie de info vandaan om tot dit totaalpakket van een complot te komen? Dat mag er wel bij staan imo, in de vorm van links, boeken, etc... zodat anderen ook kunnen lezen en voor hunzelf kunnen nagaan wat waar en onwaar is.
waar haal ik info vandaan...
de info komt naar mij in dit geval
ik ben er daarnaast ook bij geweest.

dit is niet uit te leggen.
info die ik geef , die geef ik
en het maakt mij niet meer uit wat er van gedacht word.
ik spendeer mijn tijd nu niet meer op forums
(kijk soms wel even)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_23980980
quote:
ik ben er daarnaast ook bij geweest
Hmz met all do respect.. Klinkt nogal zweverig.. leg is uit? vorig leve ofzo??
quote:
info die ik geef , die geef ik
Misschien als je de sluier iets hoger op tilt, dat we beter kunnen zien op wie we moeten wedden.. Ik bedoel... volgens mij heb jij toch vast wel 'insider' info..

[ Bericht 11% gewijzigd door Ridvan op 15-12-2004 02:04:44 ]
Wat is de ware definitie van niets?
pi_23981052
Leuk leesvoer hoor, maar jullie geloven dat allemaal toch niet echt he.
Ik bedoel er zijn vast wel duistere zaken waar weinigen vanaf weten maar het gaat mij allemaal een beetje te ver. Het ergste vind ik nog dat het allemaal wordt gepresenteerd of men de wijsheid in pacht heeft en rest blind is.
  woensdag 15 december 2004 @ 01:59:00 #61
94904 ExtremeKnowledge
pi_23981615
Ik vraag je te onderzoeken, ik snap precies dat het onmogelijk is om aan te nemen..

Ik heb dat toch zelf ook gehad, het is enkel gebaseerd op een waarheid.. de geschiedenis gedraagt zich er volledig naar.

Als je echt diep er op ingaat, zal je er achterkomen dat het niet meer zo "sprookjes-achtig" is.
But now we are awake!.
pi_23981714
quote:
Ik vraag je te onderzoeken, ik snap precies dat het onmogelijk is om aan te nemen..
Nie vergete EK... Dat onderzoeken vraagt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tijd... Hebben veel mensen niet. En de gene die het wel hebben haken vrij snel af... veel bullshit info derbij... als je de gefilterde info heb gooi het erop.. verhelder de boel
pi_23981718
Je kan er niet diep op ingaan, want er is nu eenmaal weinig over bekend. Dus is het toch een vorm van speculeren met een paar kleine feitjes. Ik geloof best in groeperingen die mekaar de bal toespelen enzo, maar als het aankomt op Reptilians van een andere planeet en dat soort zaken dan slaat mijn bullshitmeter op 10. Niettemin is het zeer interessant.
pi_23981761
quote:
Op zondag 12 december 2004 03:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Maar sinds 1980 is deze resonantie langzaam aan het stijgen. Op dit moment zit hij al aan 12 cyclussen per seconde. Dit betekent dat de dagen nu nog maar 16 uur duren, in plaats van 24 uur.
Nee, dat betekent dat er 12 cyclussen per seconde plaatsvinden (if any).

Ik verbaas me toch elke keer weer over dit soort topics...
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_23981787
Inderdaad. Wat de trilling van de aarde met de tijd te maken heeft is mij volstrekt onduidleijk. Ik dacht dat men al in de middeleeuwen had vastgesteld dat de aarde NIET het middelpunt van het universum was.
pi_23984325
quote:
Op woensdag 15 december 2004 02:13 schreef MindlessWanker het volgende:
Inderdaad. Wat de trilling van de aarde met de tijd te maken heeft is mij volstrekt onduidleijk. Ik dacht dat men al in de middeleeuwen had vastgesteld dat de aarde NIET het middelpunt van het universum was.
Gaan we nu weer de Schumann trilling gebruiken als "wetenschappelijk bewijs" voor een vage conspiracy theorie??

Ik ga niet weer het hele verhaal over de schumann trilling hier neerknallen, maar geef je deze links:
http://fusionanomaly.net/schumannresonance.html
http://www.iihr.uiowa.edu/projects/schumann/Index.html

Er zijn meedere trillingen, welke niet veranderen, en niet met tijd, dimensies e.d. te maken hebben, slechts met (elektrische) voorvallen/omstandigheden in onze atmosfeer, zoals onweer en temperatuur.
quote:
The Schumann resonance is not increasing in frequency, and in fact already has multiple higher frequency spectral lines at the frequencies predicted by basic quantum physics. The fundamental frequency of 7.8 Hz being determined by the size of the Earth, the speed of light, and nothing else, with the higher frequency spectral lines in addition being determined by the size of Plank's constant....
None of which are changing.
The amplitude (i.e. intensity) of the Schumann resonance is, however, not constant, and appears to be extremely dependent upon tropical (and hence global) temperature. Indeed preliminary results seem to indicate that a mere one degree increase in temperature seems to be correlated with a doubling of the Schumann resonance.
Hou eens op met het posten van onzin en halve feiten die je verhaal niet ondersteunen en blijf weg van de wetenschap als je die niet snapt...
reply niet bedoelt @ MWanker, maar alle "believers" die zonodig weer hun verhaal moeten ondersteunen met zogenaamd wetenschappelijk bewijs onzin
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 15 december 2004 @ 10:43:38 #67
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_23984703
quote:
Op woensdag 15 december 2004 02:07 schreef Ridvan het volgende:

[..]

Nie vergete EK... Dat onderzoeken vraagt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tijd... Hebben veel mensen niet. En de gene die het wel hebben haken vrij snel af... veel bullshit info derbij... als je de gefilterde info heb gooi het erop.. verhelder de boel
Exact wat ik bedoel een paar reply's hoger. Maar blijkbaar ben ik ook lucht, want antwoord erop krijgen doe je niet.
  woensdag 15 december 2004 @ 17:04:45 #68
94904 ExtremeKnowledge
pi_23992922
Oh Here, De Schumann is enkel 1 van de zovele..

The_stranger u moest u schamen!

Alleen door het aanvallen van de Schumann theorie, zal je niet de huidige NWO feiten tegen kunnen spreken.

Ik wil ook niet dat je dit doet, want je kwetst er alleen je zelf mee over een paar jaar.

Ik ga niet langer informatie posten over de Illuminati, omdat er teveel mensen zijn die het met een simpele bash denken te kunnen af schepen.

Het maakt me niet uit wat jullie denken, van mij mogen jullie opgezwolgen worden door deze oorlogsmachine.

Zeg enkel nooit dat wij je niet gewaarschuwd hebben.
But now we are awake!.
pi_23993550
quote:
Op woensdag 15 december 2004 17:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oh Here, De Schumann is enkel 1 van de zovele..

The_stranger u moest u schamen!

Alleen door het aanvallen van de Schumann theorie, zal je niet de huidige NWO feiten tegen kunnen spreken.
Pardon?????

IK moet mij schamen???
IK verdraai geen wetenschappelijk feit en laat niet cruciale dingen weg om mijn complot verhaal enige schijn van geloofwaardigheid te geven.
IK verkondig hier geen fantastisch verhaal, waarvoor het enige veel verkondigde "bewijs"op zijn minst onnauwkeurig is en geen gode voorstelling van zaken geeft, en in realiteit totale onzin is.
IK val niet het idee van het NWO/Illuminati/Reptilians etc. aan, ik vecht jouw/het gebruik van wetenschappelijke onzin aan. Als je je verhaal een goede basis wilt geven, zodat mensen ook naar je luisteren, gebruik dan volledige feiten en reproduceerbaar onderzoek, geen halve onzin, uit de duim gezogen feiten en wel-de-klok-horen-maar-niet-weten-waar-die-verdomde-klepel-uithangt-verhalen.
quote:
Ik wil ook niet dat je dit doet, want je kwetst er alleen je zelf mee over een paar jaar.

Ik ga niet langer informatie posten over de Illuminati, omdat er teveel mensen zijn die het met een simpele bash denken te kunnen af schepen.

Het maakt me niet uit wat jullie denken, van mij mogen jullie opgezwolgen worden door deze oorlogsmachine.

Zeg enkel nooit dat wij je niet gewaarschuwd hebben.

we zullen zien...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 15 december 2004 @ 19:24:33 #70
94904 ExtremeKnowledge
pi_23995792
Wat is, behalve de Schumann, uit zijn verband getrokken? Dit was enkel omdat het iets te maken zou kunnen hebben met de Bijbelse Prophecy dat de dagen half zo lang zouden zijn op een gegeven moment.

Als je mij niet wil geloven, luister dan tenminste naar Baaj guardian, de enige die op dit gebied op Fok! forum het respect van mij verdient.

De rest leeft toch in zijn beperkte dagelijks leventje.

1 ding wil ik je wel even leren.

Wanneer je hoort van een omhoogkomend probleem, en je ziet een regering er alles aan doen, om te claimen dat zij de oplossing weten..
Onthou dan, dat die oplossing vaak dat gene is wat die regering al die tijd al wilde.

Ik wens je veel succes, in de komende jaren, en wanneer je hulp nodig hebt, om te overleven, na de overname van de NWO wereldwijd.. weet dan dat er mensen bestaan, die dit al die tijd al wisten.. en dat er mensen zijn die je alle steun kunnen leveren die je maar zou kunnen wensen.

Het verzet is al begonnen, en wij blijven niet ongehoord.
(er gaat ook al een petitie naar het Amerikaanse Congres, met reeds 2700 supporters)

ps: En alsjeblieft, beweer niet dat ik fantasie spreek, ik heb niet voor de lol een half etmaal in de rij gestaan voor het vaticaan.

Oh en van Credo Mutswa kan je ook nog wat leren
But now we are awake!.
pi_24001647
quote:
Ik wens je veel succes, in de komende jaren, en wanneer je hulp nodig hebt, om te overleven, na de overname van de NWO wereldwijd.. weet dan dat er mensen bestaan, die dit al die tijd al wisten.. en dat er mensen zijn die je alle steun kunnen leveren die je maar zou kunnen wensen.

Het verzet is al begonnen, en wij blijven niet ongehoord.
(er gaat ook al een petitie naar het Amerikaanse Congres, met reeds 2700 supporters)
Kan je begrijpen dat het bij veel mensen ongeloofwaardig overkomt EK...?? ik bedoel kom op man 2700??? Wauw zeg je daar niet van...
En hallo amerikaanse congres ?? ik dacht dat USA juist een bolwerk was van illuminatie en reptillians en dat soor gespuis.. en dat die dan ook in charge zijn en dus aan de macht... Dan heeft t toch weinig zin om over je 'vijand' te gaan klagen bij de 'vijand' zelf...

Ik wil je niet aanvallen.. absoluut niet mijn bedoeling, maar probeer het eens te bekijken vanuit een sceptische hoek... Heldere info, heldere site's, boeken... zou HEEL VERHELDEREND werken..
En ff voor de duidelijkheid dit is dus niet alleen namens mij (denk ik)... als we de juiste info krijgen die jij beweert te hebben en die baaj beweert te hebben etc. dan SHARE IT... SAVE the world nu en kom niet met een oplossing nadat de probleem er echt is (lees de NWO of whatever)

Lang verhaal kort te houden....... geef de (juiste!!) info die we nodig hebben ... en wie weet.. u might save the world of free the world hoe je het ook bekijkt...
  donderdag 16 december 2004 @ 00:04:00 #72
94904 ExtremeKnowledge
pi_24002741
Dat gebeurt wel buiten mij om, er zijn miljoenen mensen bezig hiertegen.

Dat we hier daarvan niet op de hoogte zijn, komt door gericht nieuws uitzenden.

In landen als Afrika, is de haat tegen de westerse wereld om deze redenen toch overduidelijk? Laat staan de Moslim Groeperingen. Denk je werkelijk dat dat om iets anders gaat?

Ik bekijk gewoon alles wat ik er over kan vinden, en dan ook alles.. ik bewaar het.. en ik probeer het te vergelijken..
Zie het als een hobbie;)

Pas als het het leven hier in Nederland echt ingrijpend gaat veranderen, ik vind het hier echt nog wel mee vallen vergeleken bij wat er in Amerikan gebeurt.

Daar zijn ze al zo ver, dat de regering nu vrij spel heeft wat betreft informatie verzameling over individuen. Patriot act 2

[ Bericht 22% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 16-12-2004 00:32:23 ]
But now we are awake!.
pi_24003402
quote:
In landen als Afrika, is de haat tegen de westerse wereld om deze redenen toch overduidelijk? Laat staan de Moslim Groeperingen. Denk je werkelijk dat dat om iets anders gaat?
Ik denk niet dat veel mensen echt op de hoogte zijn van illuminati etc. daar... t is daar gwoon echt haat van de 'westerse' manier van leven... dat dat direct dan wel indirect betrekking heeft met die zaken zulle de meesten van hun denk ik niet weten.. Het gaat hun om het onrecht dat ze vinden dat hun word aangedaan ........(vind ik ook hoor daar nie van)

donderdag 16 december 2004 @ 00:34:17 #74
94904 ExtremeKnowledge
pi_24003442
Joh, het grootste geloof is het Zulu geloof, en de belangrijkste sjamaan is Credo Mutswa.

Daar komt het hele reptilian verhaal weg in den beginne,wat betreft de illuminati.

Natuurlijk is het vrijmetselaars gedeelte nog veel beter beschreven in de westerse wereld..maar zeker..ze geloven er daar voor de volle 200% in..

Dan praat ik over alle 500 Zulu stammen en hun omringende gebieden. Niet alleen in Afrika trouwens..wereldwijd wordt amerika gezien als "de duivel"
But now we are awake!.
pi_24003592
quote:
Dan praat ik over alle 500 Zulu stammen en hun omringende gebieden. Niet alleen in Afrika trouwens..wereldwijd wordt amerika gezien als "de duivel"
...jah waar er rook is... daar zal ook wel vuur zijn ... dat geloof ik ook best hoor

Alleen weet ik dus niet waar de grens is.. van wat is nou waar.. en wat is..... licht uitgedrukt BULL SHIT... (ik denk dat niemand dat echt weet.. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')