quote:Op maandag 13 december 2004 14:14 schreef RichardQuest het volgende:
Maar, Meki, een krat bier voor 6.49 is best duur hoor. Dat kan 2 euro goedkoper. Of zit het statiegeld er al bij?
Jaeger bij de C1000 en Pitt bij de Edah. 4,63 of zo, dat verschilt een beetje per filiaal.quote:Op maandag 13 december 2004 14:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]4,49 voor een krat pils??? Welk merk en waar????
We hebben het hier over bier niet over lauwe pis....quote:Op maandag 13 december 2004 14:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jaeger bij de C1000 en Pitt bij de Edah. 4,63 of zo, dat verschilt een beetje per filiaal.
Gatver!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 14:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jaeger bij de C1000 en Pitt bij de Edah. 4,63 of zo, dat verschilt een beetje per filiaal.
Jij hebt je geld hard nodig om Dione te kunnen betalenquote:Op maandag 13 december 2004 14:44 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een kieskeurige zakken zijn jullie zeg.. Het is gewoon te zuipen hoor.
Ik ben niet zo'n merkenpersoon qua bier, het is bijna allemaal wel te pruimen.
Maar brassen jullie je geld maar op![]()
.
quote:Bush zoekt alweer nieuwe minister
En toen was hij alweer weg. Bernard Kerik, oud-commissaris van de politie van New York en beoogd minister van binnenlandse veiligheid, heeft zich teruggetrokken voor dat laatste. En dat terwijl hij pas sinds 3 december ja had gezegd. President Bush kan weer opnieuw gaan zoeken.
Waarom trekt Kerik zich terug? Omdat hij een lastige nominatiecontrole in het Congres verwacht. Hij verzweeg namelijk dat hij een “nanny” in dienst heeft gehad die geen verblijfsvergunning had en die zwart werkte. Hij was ook al meerdere keren in financiële problemen gekomen. Zo vroeg hij een persoonlijk bankroet aan toen hij nog politieagent in New York was en vijf jaar geleden kwam hij in grote financiële problemen vanwege een appartement dat hij bezat in New Jersey. Hij stond zelfs op het punt gearresteerd te worden omdat hij enkele rekeningen (onderhoudskosten) niet had betaald. Ook waren er vraagtekens bij zijn plotseling vergaarde rijkdom via opties van Taser International, een fabrikant van omstreden wapentuig. Hij had geen cent eigen geld geïnvesteerd, maar toch 6 miljoen verdiend aan de verkoop van de opties.
Genoeg gedoe om geen zin te hebben om voor het Congres over doorgezaagd te worden.
Newsweek ontdekte de bijna-arrestatie en het financiële gedoe rond het appartement, faxte de papieren naar het Witte Huis om commentaar en enkele uren later trok Kerik zich terug. Maar volgens bronnen nabij Kerik en het witte Huis waren de problemen rond de kinderoppas de primaire reden dat hij zich terugtrok. Immigratieproblemen bij een minister die over immigratiezaken moet beslissen: het is geen briljante situatie. Ach, met een aardige keus aan potentiële rellen is het makkelijk kiezen.
In 1993 moest president Clinton zijn nominatie voor minister van justitie Zoe Baird terugtrekken omdat zij ook een illegale kinderoppas had gehad. Niets nieuws onder ze zon. Hoe rijker je bent, hoe meer geld je wil besparen, lijkt het devies.
4 euro maar zo zoquote:Op maandag 13 december 2004 14:22 schreef RichardQuest het volgende:
Die Grolsch-beugels vind ik al helemaal te duur.
aha Meki Shop verwacht deze week 500 Euro omzetquote:Op maandag 13 december 2004 14:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij hebt je geld hard nodig om Dione te kunnen betalen
quote:Op maandag 13 december 2004 14:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij hebt je geld hard nodig om Dione te kunnen betalen
Dat is snel voorspeld, op de maandag.quote:Op maandag 13 december 2004 15:05 schreef Meki het volgende:
[..]
aha Meki Shop verwacht deze week 500 Euro omzet![]()
ik had 10 kaartjes voor Innercity ingekocht op Marktplaats gezet en heb al 13 telefoon al gehad van klanten en 1 kaart kost namelijk 60 euro ik verkoop het voor 50 euro en het is helemaal uitverkochtquote:Op maandag 13 december 2004 15:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat is snel voorspeld, op de maandag.
oow maakt niet uit Bij Ticketbox uitverkochtquote:Op maandag 13 december 2004 15:21 schreef RichardQuest het volgende:
1 Kaart kost volgens mij 52 euro hoor.
Ok hoe krijg jij het voor elkaar om kaartjes voor 50 te verkopen als je ze los al voor 60 euro moet kopen??quote:Op maandag 13 december 2004 15:15 schreef Meki het volgende:
[..]
ik had 10 kaartjes voor Innercity ingekocht op Marktplaats gezet en heb al 13 telefoon al gehad van klanten en 1 kaart kost namelijk 60 euro ik verkoop het voor 50 euro en het is helemaal uitverkocht
![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 15:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ok hoe krijg jij het voor elkaar om kaartjes voor 50 te verkopen als je ze los al voor 60 euro moet kopen??
van een gozer gekocht van 45 euro per kaartquote:Op maandag 13 december 2004 15:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ok hoe krijg jij het voor elkaar om kaartjes voor 50 te verkopen als je ze los al voor 60 euro moet kopen??
Zou je niet juist meer geld willen vragen omdat het uitverkocht is bij de Ticketbox?quote:Op maandag 13 december 2004 15:29 schreef Meki het volgende:
[..]
van een gozer gekocht van 45 euro per kaart
dus ik kan stunten met de prijzen omdat het uitverkocht is bij de Ticketbox
Zo Meki, ben je al aangemeld bij de KvK en belastingdienst?quote:Op maandag 13 december 2004 15:29 schreef Meki het volgende:
[..]
van een gozer gekocht van 45 euro per kaart
dus ik kan stunten met de prijzen omdat het uitverkocht is bij de Ticketbox
Ik was onder de indruk van die prijzen, snel ongestelde.quote:Op maandag 13 december 2004 15:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En wat is jouw probleem!?!?
Undercover NSBerquote:Op maandag 13 december 2004 15:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo Meki, ben je al aangemeld bij de KvK en belastingdienst?
Anders doe ik dat wel even voor je.![]()
Het is weer de week van de maand....quote:Op maandag 13 december 2004 15:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk van die prijzen, snel ongestelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |