zouden we weer verdacht worden van 'n nieuwe reeksquote:Op zondag 12 december 2004 01:02 schreef GotC het volgende:
Tgaat best snel..kijk 5 minuten niet en gelijk 2 pagina's en een nieuw topic verder
Snelquote:Op zondag 12 december 2004 01:02 schreef Da-Ali-G het volgende:
't gaat echt snel, beetje té snel maar 't is ook druk ehin 't cafe was er geen zak te doen dus besloot ik maar te gaan SCén hier
te laat frankje ... ik troost je wel... kom maar in mijn armpjes!quote:Op zondag 12 december 2004 01:02 schreef Fwnk het volgende:
Sepo claim ik ook
ik vind het snel (met heel wat bier achter de kiezen, gaat alles te snelquote:Op zondag 12 december 2004 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
SnelHahaha
Het is wel eens binnen een half uurtje vol geweest hoor![]()
Welcomequote:Op zondag 12 december 2004 01:02 schreef D.Rose het volgende:
*weer meldt
knowallquote:Op zondag 12 december 2004 01:02 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik heb DP en knowall als klonen.
Heb je een PDA in je hand ofzo?quote:Op zondag 12 december 2004 01:02 schreef r2dGeert het volgende:
Ik heb de remsporen al voor ongeeer 71% weggezeken, goed?
Gewoon doorlezenquote:Op zondag 12 december 2004 01:03 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
ik vind het snel (met heel wat bier achter de kiezen, gaat alles te snel)
n00bsquote:Op zondag 12 december 2004 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
SnelHahaha
Het is wel eens binnen een half uurtje vol geweest hoor![]()
DP!quote:Op zondag 12 december 2004 01:03 schreef Artemiz het volgende:
[..]
te laat frankje ... ik troost je wel... kom maar in mijn armpjes!![]()
![]()
![]()
ja maar dan mis je de helftquote:Op zondag 12 december 2004 01:03 schreef Artemiz het volgende:
met drank gaat alles juist laaaaannnnggggzaaaaaaam
Paddy lovequote:Op zondag 12 december 2004 01:04 schreef paddy het volgende:
Meld
Kun je deze k*tkloon dan niet gewoon achterwege laten?quote:Op zondag 12 december 2004 01:02 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik heb DP en knowall als klonen.
moest datquote:Op zondag 12 december 2004 01:04 schreef r2dGeert het volgende:
tieten!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies, daar werd niet moeilijk over gedaanquote:Op zondag 12 december 2004 01:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
20 minuten, 300 posts
dát was pas slowchatten
Precies, daar werd niet moeilijk over gedaanquote:Op zondag 12 december 2004 01:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
20 minuten, 300 posts
dát was pas slowchatten
uit t blote hoofd!quote:Op zondag 12 december 2004 01:03 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Heb je een PDA in je hand ofzo?![]()
Het klinkt als Praesens Historicum, la de uitleg ma
Nee, RK komt toch beter uit de verf als bijv. ene knowallquote:Op zondag 12 december 2004 01:04 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Kun je deze k*tkloon dan niet gewoon achterwege laten?![]()
Maar... ik ben DP niet...quote:
Wel de moeite waard? Wil dr ook nog heenquote:Op zondag 12 december 2004 01:04 schreef petre86 het volgende:
ben naar de bios geweest.. ladder 49
wat een ontroerend einde
Volgens mij hebben we een Nachtbar ooit in 12 minuten vol gehadquote:Op zondag 12 december 2004 01:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
20 minuten, 300 posts
dát was pas slowchatten
In aflopende gheilheid?quote:Op zondag 12 december 2004 01:04 schreef r2dGeert het volgende:
tieten!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
spammert....quote:Op zondag 12 december 2004 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, daar werd niet moeilijk over gedaan![]()
Wel een leuke filmquote:Op zondag 12 december 2004 01:04 schreef petre86 het volgende:
ben naar de bios geweest.. ladder 49
wat een ontroerend einde
Ja, dat moest.quote:
Gewoon 1 van DP's klonen.quote:Op zondag 12 december 2004 01:05 schreef stiff_meister het volgende:
zullen we cynix vragen artemiz te kloonscannen ?
weten we gelijk wie hij is
20 minuten is mijn recordquote:Op zondag 12 december 2004 01:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een Nachtbar ooit in 12 minuten vol gehad
Zij lieffie, en dat is niet lief, want dan kan ik toch niet meer gaan rellen?quote:Op zondag 12 december 2004 01:05 schreef stiff_meister het volgende:
zullen we cynix vragen artemiz te kloonscannen ?
weten we gelijk wie hij is
Ben je heaumeau of iets in die richting?quote:
Ik vind Michael Jackson met tieten niet gheilquote:Op zondag 12 december 2004 01:06 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Ben je heaumeau of iets in die richting?![]()
Zodra ik hoor: Ik wil rellen.quote:
Sommige kinderen welquote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik vind Michael Jackson met tieten niet gheil
Met Arcee en dolle_hond zou het pas snel gaanquote:
Bij deze: ik wil eigenlijk helemaal niet rellen...quote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Zodra ik hoor: Ik wil rellen.
Dan is het dp
quote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef r2dGeert het volgende:
Ik vind dit topic leuk!
Bedankt Stuart!![]()
![]()
wat hij zegt!quote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Jij bent raarquote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Blah, zolang het tegendeel niet is bewezenquote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Bij deze: ik wil eigenlijk helemaal niet rellen...
nuecken?quote:
ik ben ook snel, maar 't forum is niet meer zo snel als vroegâhquote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met Arcee en dolle_hond zou het pas snel gaan![]()
trutquote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef Artemiz het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel liev, maar ik verveelde me gewoon zo....
Stuart is toch ook een leuke userquote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef r2dGeert het volgende:
Ik vind dit topic leuk!
Bedankt Stuart!![]()
![]()
DP ik houd gewoon van jou, dát weet je!quote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef Artemiz het volgende:
Daar hebben we allemaal wel eens last vanquote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef Artemiz het volgende:
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Stuart is toch ook een leuke userWat je maar van weinig ONZ (inclusief mezelf) kan zeggen
![]()
.
Die goeie ouwe tijd, toen de tulpjes nog bloeiden, de klompjes nog op de kinderkopjes klikten, en de molens nog lustig draaiden...quote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
ik ben ook snel, maar 't forum is niet meer zo snel als vroegâh
ik ben (tegenwoordig) toch ook wel lievquote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Stuart is toch ook een leuke userWat je maar van weinig ONZ users (inclusief mezelf) kan zeggen
![]()
.
Ik ben van de oude stempelquote:
Maar jij kan niet 10+ dubbelposts tegelijk postenquote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
ik ben ook snel, maar 't forum is niet meer zo snel als vroegâh
Whehehequote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd, toen de tulpjes nog bloeiden, de klompjes nog op de kinderkopjes klikten, en de molens nog lustig draaiden...
Jij bent een grappige userquote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Stuart is toch ook een leuke userWat je maar van weinig ONZ users (inclusief mezelf) kan zeggen
![]()
.
Als je niet postquote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
ik ben (tegenwoordig) toch ook wel liev
En ik dan?quote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
Ik vin jou liev hoor, en stuart ook!quote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
ja, maar de halve zaal zat te huilen toen er iemand doodging..quote:
Toen draaide het forum nog op kolen en moest yvonne soms bijfietsen om het draaiende te houden..quote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd, toen de tulpjes nog bloeiden, de klompjes nog op de kinderkopjes klikten, en de molens nog lustig draaiden...
owjawel maar ik risceer geen banquote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij kan niet 10+ dubbelposts tegelijk posten![]()
Nee, verkapt Vrolijk Verderquote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef paniekzaaier het volgende:
Verkapt Nachtbar topic.
Dat is zooooooooooooooo Arceequote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij kan niet 10+ dubbelposts tegelijk posten![]()
Jou mag ik stiekempjes ook. maar dat houden we nog even geheim, goed?quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef r2dGeert het volgende:
Ik ga even bier halen, voor wie moet ik meenemen?
Komt uuuuu maaaaaaarrrrrrrrrrr!quote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef r2dGeert het volgende:
Lekkerquote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef r2dGeert het volgende:
mij niet?quote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Ik vin jou liev hoor, en stuart ook!![]()
Maar wie haalde dan de kolen? en wie gooide ze op het vuur? Lang leve zonne-energie!quote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef leejow het volgende:
[..]
Toen draaide het forum nog op kolen en moest yvonne soms bijfietsen om het draaiende te houden..
Night night lieve Gracequote:Op zondag 12 december 2004 01:11 schreef GotC het volgende:
Ik ga slapen
Morgen naar een belijdenis toe, half 8 eruit![]()
![]()
![]()
JA, maar ik heb jou altijd al lievquote:
ohja, jij moest dood, toch?quote:Op zondag 12 december 2004 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker![]()
Doe er maar gif in bij mij ofzo![]()
Succes!quote:Op zondag 12 december 2004 01:11 schreef GotC het volgende:
Ik ga slapen
![]()
![]()
Okequote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Jou mag ik stiekempjes ook. maar dat houden we nog even geheim, goed?
moet je voor je zelf geen bier halen danquote:Op zondag 12 december 2004 01:12 schreef leejow het volgende:
Wie wil er GEEN bier want ik heb geen zin om naar de koelkast te lopen
belijdenis??quote:Op zondag 12 december 2004 01:11 schreef GotC het volgende:
Ik ga slapen
![]()
![]()
Gelukkig maar, dan komt er nog wel een 3e deel ookquote:Op zondag 12 december 2004 01:12 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
ohja, jij moest dood, toch?
Maar ik herzie mijn mening, ik vind je topic namelijk niet slecht!![]()
![]()
met wie moet ik anders nog een beetje rellen, maar wel maar een beetje want anders ben ik weer zo DPquote:
ikkehhhhhquote:
4 ook hoor....quote:Op zondag 12 december 2004 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan komt er nog wel een 3e deel ook![]()
* Meldt!quote:Op zondag 12 december 2004 01:12 schreef leejow het volgende:
Wie wil er GEEN bier want ik heb geen zin om naar de koelkast te lopen
Ik wel, ik ga af en toe ook een bericht posten hier op het forumquote:Op zondag 12 december 2004 01:13 schreef cerror het volgende:
Ik ga bier drinken en lekker niks doen vanaaf
Met knowall bijv? Of paultjuhhh of Avaniquote:Op zondag 12 december 2004 01:13 schreef Artemiz het volgende:
[..]
met wie moet ik anders nog een beetje rellen, maar wel maar een beetje want anders ben ik weer zo DP![]()
nee joh, daar doe ik niet aan..ben geen jehova!quote:Op zondag 12 december 2004 01:12 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
belijdenis??
en dan wel een lange rok aan he?
Je loopt achter mênquote:Op zondag 12 december 2004 01:13 schreef cerror het volgende:
Ik zeg het nog een keer, en ik lieg niet: Ik ben geen DP!quote:
Das waar, en het kan snel gaanquote:Op zondag 12 december 2004 01:13 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
4 ook hoor....
want we zijn toch nog lang niet moe
Naja, baggeren is zoooo makkelijk. en ik kan het wetenquote:Op zondag 12 december 2004 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel, ik ga af en toe ook een bericht posten hier op het forum![]()
PS?quote:Op zondag 12 december 2004 01:14 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een keer, en ik lieg niet: Ik ben geen DP!![]()
Ik bagger nietquote:Op zondag 12 december 2004 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, baggeren is zoooo makkelijk. en ik kan het weten
Ik ookquote:Op zondag 12 december 2004 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar af en toe ook zooo lekkerquote:Op zondag 12 december 2004 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
en FoK!ken !quote:Op zondag 12 december 2004 01:13 schreef cerror het volgende:
Vraag het voor Kerstquote:Op zondag 12 december 2004 01:15 schreef Rabrynil het volgende:
Ik ga maandag gelijk een nieuwe headset bestellen, heb nu pijn aan me oren
Yup, alleen kom je nooit van dat "imago" afquote:
Nope, en jaquote:
Lekkerquote:Op zondag 12 december 2004 01:15 schreef r2dGeert het volgende:
Ik heb bier gehaald hoor :0
[afbeelding]
Who caresquote:Op zondag 12 december 2004 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup, alleen kom je nooit van dat "imago" af
De 3e is van mij he?quote:Op zondag 12 december 2004 01:15 schreef r2dGeert het volgende:
Ik heb bier gehaald hoor![]()
[afbeelding]
Die heb ik ook nog in de koelkastquote:Op zondag 12 december 2004 01:15 schreef r2dGeert het volgende:
Ik heb bier gehaald hoor![]()
[afbeelding]
Dat heb ik dus ookquote:
oh, die had ik net al opgedronkenquote:
wanneer is je "comming-out" ?quote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
idd, als je DP niet bent, wie dan wel
Ik had wel een naamtopic ja, maar eigenlijk redelijk normaal... het wordt nou wel een beetje een raad-van-wie-kloontje-artemiz-is-topicquote:Op zondag 12 december 2004 01:15 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
je had wel een lekker naamtopic laast eh
quote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
oh, die had ik net al opgedronken![]()
Jij kent me niet hoor....quote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
idd, als je DP niet bent, wie dan wel
Hoi knowallquote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Ik had wel een naamtopic ja, maar eigenlijk redelijk normaal... het wordt nou wel een beetje een raad-van-wie-kloontje-artemiz-is-topic
Ik minacht de mensen die uitgaanquote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef r2dGeert het volgende:
Is t nou zo dat we allemaal kansloos zijn en daarom maar op onze vrije zaterdagavond/nacht zitten te Fok!ken?
![]()
In mijn geval: JA...quote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef r2dGeert het volgende:
Is t nou zo dat we allemaal kansloos zijn en daarom maar op onze vrije zaterdagavond/nacht zitten te Fok!ken?
![]()
quote:
Tja, het is erg moeilijk.quote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Ik had wel een naamtopic ja, maar eigenlijk redelijk normaal... het wordt nou wel een beetje een raad-van-wie-kloontje-artemiz-is-topic
Ja ik moet morgen werkenquote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef r2dGeert het volgende:
![]()
Dat was jij toch al?quote:
Wat ben je toch een schat!quote:
Touchéquote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef r2dGeert het volgende:
![]()
Hey, ik kan het uitleggen!quote:
Voor de oplettende kijkbuiskijkers is het eigenlijk niet zo moeilijk... alleen ben ik niet zo beroemd/berucht als DPquote:Op zondag 12 december 2004 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, het is erg moeilijk.
Je stijl van posten is moeilijk te doorgronden.
Ik kan zeggen Petre ofzo, want die post aardig neutraal
Waaat....quote:
hmmmm..... dat is iedereen danquote:Op zondag 12 december 2004 01:19 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Voor de oplettende kijkbuiskijkers is het eigenlijk niet zo moeilijk... alleen ben ik niet zo beroemd/berucht als DP![]()
Hoi Insoquote:Op zondag 12 december 2004 01:20 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Waaat....En dat zeg je nu? Sinds wanneer ben je die sekse-verandering ondergaan?
![]()
Ja ik weet het wel, maar DP zou het me ws verteld hebben...quote:Op zondag 12 december 2004 01:19 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Voor de oplettende kijkbuiskijkers is het eigenlijk niet zo moeilijk... alleen ben ik niet zo beroemd/berucht als DP![]()
Nou, ik dacht eerst dat ik dingen ging doen, maar dat ging niet doorquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 12 december 2004 01:20 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Heb je je handen wel gewassen?.
Beter opletten. inso is veel scherper dan ik..... ik ben eigenlijk vooral lievquote:
Gelukkig heb ik vorige week een nieuw vest gekochtquote:
Pleister op de wondquote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vorige week een nieuw vest gekocht![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Beter opletten. inso is veel scherper dan ik..... ik ben eigenlijk vooral liev![]()
weet je dat zeker? Wij kijken nu naar een reconstructie...quote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Beter opletten. inso is veel scherper dan ik..... ik ben eigenlijk vooral liev![]()
hmmm Halllo_mensen dan ? (mnee dat kan ook al niet die baggert meerquote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Q_B?quote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Ik wil tieten! Daar alleen kunnen mijn handjes warmenquote:
Peter Repelsteeltje de Vriesquote:Op zondag 12 december 2004 01:22 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
weet je dat zeker? Wij kijken nu naar een reconstructie...
![]()
Het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteitquote:Op zondag 12 december 2004 01:22 schreef Artemiz het volgende:
hee, het ging zo lekker snel, effe doorposten nou!
die was toch gebanned?quote:Op zondag 12 december 2004 01:22 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
hmmm Halllo_mensen dan ? (mnee dat kan ook al niet die baggert meer)
ik ga er ook niet meer over denken ook!!!
Androquote:Op zondag 12 december 2004 01:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Q_B?
vrouwelijk... hmmzzz
paddy?
naa, die pc van haar is te traag
zonder bovenlip en zonder snor, die man heeft wel lef hoorquote:
Dat zijn er 3quote:
Tieten voor r2dGeertquote:Op zondag 12 december 2004 01:22 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Ik wil tieten! Daar alleen kunnen mijn handjes warmen![]()
Ik ben als een open boek voor jequote:
quote:Op zondag 12 december 2004 01:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nahh, die slaapt
(22:50:36) (@Skaai) Ah, goed idee, ik ga slapen
Ik vind jou een lieve userquote:
ken ik je?quote:Op zondag 12 december 2004 01:23 schreef Artemiz het volgende:
Er zijn maar een paar users hier die me kennen, dat maakt het zo lastig.... maar wel spannund
Nee, maar mijn gokjes zijn vast goedquote:Op zondag 12 december 2004 01:24 schreef Artemiz het volgende:
Ik ken geen Andro... wrong answer....
Van zo af en toe wel ja. En ik vind je lievquote:
gelukkig vind nog iemand FOK! spannend vanavondquote:
ken je raspoetin dan?quote:Op zondag 12 december 2004 01:24 schreef Artemiz het volgende:
Ik ken geen Andro... wrong answer....
Snijden kan dus ook nietquote:Op zondag 12 december 2004 01:25 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
gelukkig vind nog iemand FOK! spannend vanavond![]()
nee, die ken ik niet...quote:
Maar Ali heeft toch meer mensenkennig, je moet dan zeggen:quote:
daar help je nog niets mee.. ik heb geen echte vijanden op fokquote:Op zondag 12 december 2004 01:25 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Van zo af en toe wel ja. En ik vind je liev
Bier vertraagd allesquote:Op zondag 12 december 2004 01:26 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
dát heb ik al 3 minuten geleden opgegevenje bent zoooo laat
Wanneer krijg ik nou mn vlindermes?quote:
Zonder een bericht achter te latenquote:Op zondag 12 december 2004 01:26 schreef Artemiz het volgende:
hee shark bait, kijk die checkte gisteren nog mijn fotoboek!
Er is niks te snijdenquote:Op zondag 12 december 2004 01:26 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik nou mn vlindermes?![]()
zij kent mij wel van af en toe..quote:
Maar ik wil graag vlinderenquote:
20 pleuroquote:Op zondag 12 december 2004 01:26 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik nou mn vlindermes?![]()
het interessante is er nu wel vanaf hoor....quote:Op zondag 12 december 2004 01:26 schreef Artemiz het volgende:
hee shark bait, kijk die checkte gisteren nog mijn fotoboek!
ik geef je 10, wel een 5-gaats!quote:
waar?quote:
7quote:
Wel jammer dat je pas 15 sec later bent gekicked...quote:Op zondag 12 december 2004 01:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
waar?
(01:16:55) (Fwnk) (01:06:31) (@Fwnk) ik wil wel een trio met ijsmeis en emmy
(01:16:55) (Fwnk) (01:07:23) (+ToNijN) ja.. ik wil ook wel een ferrari
(01:16:56) (Fwnk)
(01:17:11) —› kick: (Fwnk) was kicked by (PP|Afk|afk) (PP|Afk|afk)
wie heeft gelijk?quote:Op zondag 12 december 2004 01:28 schreef Artemiz het volgende:
Okee, ik hou er al over op.... je hebt gelijk...
Tis een man dus.quote:Op zondag 12 december 2004 01:29 schreef Artemiz het volgende:
Ik heb nog wel een vlindermes liggen.....
ikke ookquote:Op zondag 12 december 2004 01:29 schreef Artemiz het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2004 01:29 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Wel jammer dat je pas 15 sec later bent gekicked...
PP|Afk|afk is een trage zak![]()
quote:
jij kan echt niet onderhandelen!quote:
Is van mijn vriend, honey, maar we zouden niet meer kloonraden, toch?quote:
Dat wordt je ook, alleen niet hierquote:
Hou je mond, vieze stinkende rotkloon!quote:Op zondag 12 december 2004 01:29 schreef Artemiz het volgende:
Ik heb ook ninjasterren, na ja, mijn vriend dan...quote:
Ach, das toch hetzelfde?quote:Op zondag 12 december 2004 01:30 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Ik heb ook ninjasterren, na ja, mijn vriend dan...![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 01:30 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Dat wordt je ook, alleen niet hier![]()
Kan je vanuit je Mercedes gooienquote:Op zondag 12 december 2004 01:30 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Ik heb ook ninjasterren, na ja, mijn vriend dan...![]()
Balûhquote:Op zondag 12 december 2004 01:31 schreef Da-Ali-G het volgende:
ik heb een 750 g wegende lolly in m'n handen.... typen is lastig
Wat is SC?quote:Op zondag 12 december 2004 01:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
M-M, GOTC, IWM wie is er nog meer(redelijk) nieuw in SC?
Djennekequote:Op zondag 12 december 2004 01:31 schreef Artemiz het volgende:
een laatste clue especially voor fwnkie: jacuzzi?
* Da-Ali-G meldt !quote:Op zondag 12 december 2004 01:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
M-M, GOTC, IWM wie is er nog meer(redelijk) nieuw in SC?
Hahahahaquote:Op zondag 12 december 2004 01:31 schreef Da-Ali-G het volgende:
ik heb een 750 g wegende lolly in m'n handen.... typen is lastig
wijven????quote:
je wordt steeds lieverquote:
10quote:Op zondag 12 december 2004 01:30 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
jij kan echt niet onderhandelen!
Okee, 10 voor een 7 gaats dan![]()
mooi! onderwerp geslotenquote:Op zondag 12 december 2004 01:32 schreef Fwnk het volgende:
IK HEB HET GERADEN!
10,25?quote:
Maar djenneke is zoquote:
sshhht straks krijgen we een slotje van een lelijke mod!quote:
Ik zei toch dat ik best liev ben...quote:Op zondag 12 december 2004 01:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar djenneke is zo
En die relt nooit!
Kom es op msnquote:Op zondag 12 december 2004 01:33 schreef djenneke het volgende:
Dan kunnen we die kloon ook wel dumpen nou... DP
Prima, op te halen bij mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |