20 minuten is mijn recordquote:Op zondag 12 december 2004 01:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een Nachtbar ooit in 12 minuten vol gehad
Zij lieffie, en dat is niet lief, want dan kan ik toch niet meer gaan rellen?quote:Op zondag 12 december 2004 01:05 schreef stiff_meister het volgende:
zullen we cynix vragen artemiz te kloonscannen ?
weten we gelijk wie hij is
Ben je heaumeau of iets in die richting?quote:
Ik vind Michael Jackson met tieten niet gheilquote:Op zondag 12 december 2004 01:06 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Ben je heaumeau of iets in die richting?![]()
Zodra ik hoor: Ik wil rellen.quote:
Sommige kinderen welquote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik vind Michael Jackson met tieten niet gheil
Met Arcee en dolle_hond zou het pas snel gaanquote:
Bij deze: ik wil eigenlijk helemaal niet rellen...quote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Zodra ik hoor: Ik wil rellen.
Dan is het dp
quote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef r2dGeert het volgende:
Ik vind dit topic leuk!
Bedankt Stuart!![]()
![]()
wat hij zegt!quote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Jij bent raarquote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Blah, zolang het tegendeel niet is bewezenquote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Bij deze: ik wil eigenlijk helemaal niet rellen...
nuecken?quote:
ik ben ook snel, maar 't forum is niet meer zo snel als vroegâhquote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met Arcee en dolle_hond zou het pas snel gaan![]()
trutquote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef Artemiz het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel liev, maar ik verveelde me gewoon zo....
Stuart is toch ook een leuke userquote:Op zondag 12 december 2004 01:07 schreef r2dGeert het volgende:
Ik vind dit topic leuk!
Bedankt Stuart!![]()
![]()
DP ik houd gewoon van jou, dát weet je!quote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef Artemiz het volgende:
Daar hebben we allemaal wel eens last vanquote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef Artemiz het volgende:
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Stuart is toch ook een leuke userWat je maar van weinig ONZ (inclusief mezelf) kan zeggen
![]()
.
Die goeie ouwe tijd, toen de tulpjes nog bloeiden, de klompjes nog op de kinderkopjes klikten, en de molens nog lustig draaiden...quote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
ik ben ook snel, maar 't forum is niet meer zo snel als vroegâh
ik ben (tegenwoordig) toch ook wel lievquote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Stuart is toch ook een leuke userWat je maar van weinig ONZ users (inclusief mezelf) kan zeggen
![]()
.
Ik ben van de oude stempelquote:
Maar jij kan niet 10+ dubbelposts tegelijk postenquote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
ik ben ook snel, maar 't forum is niet meer zo snel als vroegâh
Whehehequote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd, toen de tulpjes nog bloeiden, de klompjes nog op de kinderkopjes klikten, en de molens nog lustig draaiden...
Jij bent een grappige userquote:Op zondag 12 december 2004 01:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Stuart is toch ook een leuke userWat je maar van weinig ONZ users (inclusief mezelf) kan zeggen
![]()
.
Als je niet postquote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
ik ben (tegenwoordig) toch ook wel liev
En ik dan?quote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
Ik vin jou liev hoor, en stuart ook!quote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
ja, maar de halve zaal zat te huilen toen er iemand doodging..quote:
Toen draaide het forum nog op kolen en moest yvonne soms bijfietsen om het draaiende te houden..quote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd, toen de tulpjes nog bloeiden, de klompjes nog op de kinderkopjes klikten, en de molens nog lustig draaiden...
owjawel maar ik risceer geen banquote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij kan niet 10+ dubbelposts tegelijk posten![]()
Nee, verkapt Vrolijk Verderquote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef paniekzaaier het volgende:
Verkapt Nachtbar topic.
Dat is zooooooooooooooo Arceequote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij kan niet 10+ dubbelposts tegelijk posten![]()
Jou mag ik stiekempjes ook. maar dat houden we nog even geheim, goed?quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef r2dGeert het volgende:
Ik ga even bier halen, voor wie moet ik meenemen?
Komt uuuuu maaaaaaarrrrrrrrrrr!quote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef r2dGeert het volgende:
Lekkerquote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef r2dGeert het volgende:
mij niet?quote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Ik vin jou liev hoor, en stuart ook!![]()
Maar wie haalde dan de kolen? en wie gooide ze op het vuur? Lang leve zonne-energie!quote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef leejow het volgende:
[..]
Toen draaide het forum nog op kolen en moest yvonne soms bijfietsen om het draaiende te houden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |