oh, die had ik net al opgedronkenquote:
wanneer is je "comming-out" ?quote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
idd, als je DP niet bent, wie dan wel
Ik had wel een naamtopic ja, maar eigenlijk redelijk normaal... het wordt nou wel een beetje een raad-van-wie-kloontje-artemiz-is-topicquote:Op zondag 12 december 2004 01:15 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
je had wel een lekker naamtopic laast eh
quote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
oh, die had ik net al opgedronken![]()
Jij kent me niet hoor....quote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
idd, als je DP niet bent, wie dan wel
Hoi knowallquote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Ik had wel een naamtopic ja, maar eigenlijk redelijk normaal... het wordt nou wel een beetje een raad-van-wie-kloontje-artemiz-is-topic
Ik minacht de mensen die uitgaanquote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef r2dGeert het volgende:
Is t nou zo dat we allemaal kansloos zijn en daarom maar op onze vrije zaterdagavond/nacht zitten te Fok!ken?
![]()
In mijn geval: JA...quote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef r2dGeert het volgende:
Is t nou zo dat we allemaal kansloos zijn en daarom maar op onze vrije zaterdagavond/nacht zitten te Fok!ken?
![]()
quote:
Tja, het is erg moeilijk.quote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Ik had wel een naamtopic ja, maar eigenlijk redelijk normaal... het wordt nou wel een beetje een raad-van-wie-kloontje-artemiz-is-topic
Ja ik moet morgen werkenquote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef r2dGeert het volgende:
![]()
Dat was jij toch al?quote:
Wat ben je toch een schat!quote:
Touchéquote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef r2dGeert het volgende:
![]()
Hey, ik kan het uitleggen!quote:
Voor de oplettende kijkbuiskijkers is het eigenlijk niet zo moeilijk... alleen ben ik niet zo beroemd/berucht als DPquote:Op zondag 12 december 2004 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, het is erg moeilijk.
Je stijl van posten is moeilijk te doorgronden.
Ik kan zeggen Petre ofzo, want die post aardig neutraal
Waaat....quote:
hmmmm..... dat is iedereen danquote:Op zondag 12 december 2004 01:19 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Voor de oplettende kijkbuiskijkers is het eigenlijk niet zo moeilijk... alleen ben ik niet zo beroemd/berucht als DP![]()
Hoi Insoquote:Op zondag 12 december 2004 01:20 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Waaat....En dat zeg je nu? Sinds wanneer ben je die sekse-verandering ondergaan?
![]()
Ja ik weet het wel, maar DP zou het me ws verteld hebben...quote:Op zondag 12 december 2004 01:19 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Voor de oplettende kijkbuiskijkers is het eigenlijk niet zo moeilijk... alleen ben ik niet zo beroemd/berucht als DP![]()
Nou, ik dacht eerst dat ik dingen ging doen, maar dat ging niet doorquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 12 december 2004 01:20 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Heb je je handen wel gewassen?.
Beter opletten. inso is veel scherper dan ik..... ik ben eigenlijk vooral lievquote:
Gelukkig heb ik vorige week een nieuw vest gekochtquote:
Pleister op de wondquote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vorige week een nieuw vest gekocht![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Beter opletten. inso is veel scherper dan ik..... ik ben eigenlijk vooral liev![]()
weet je dat zeker? Wij kijken nu naar een reconstructie...quote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Beter opletten. inso is veel scherper dan ik..... ik ben eigenlijk vooral liev![]()
hmmm Halllo_mensen dan ? (mnee dat kan ook al niet die baggert meerquote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Q_B?quote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef Artemiz het volgende:
[..]
Ik wil tieten! Daar alleen kunnen mijn handjes warmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |